Nové
  • Prohlížíte si 19.jamku jako neregistrovaný uživatel s omezeným přístupem.
    Pro vytvoření nových témat, přístupu do neveřejných částí fóra, možností reakcí atp. se zdarma zaregistrujte nebo se přihlašte.

Golf.cz Přípravná konference ČGF

Jamka R. Reader

Admin
19.jamka
Robot 19.jamky
Přípravná konference ČGF (Golf.cz)

V pátek 14. října 2022 se uskuteční Přípravná konference ČGF. Tradiční setkání prezidentů či jejich zástupců zahájí v pražském hotelu STEP, ve 14:00 hod. svým úvodním slovem prezident ČGF Vratislav Janda.

Na březnové „velké“ Konferenci ČGF dostal výbor ČGF dva důležité úkoly. První by se mohl jednoduše jmenovat „PR“. Podle Vratislava Jandy bylo v oblasti médií a marketingu odvedeno mnoho dobré a kvalitní práce, nyní je ale čas značku „Český golf“ vložit do rukou profesionálů. Delegátům konference se představí tři uchazeči o post „PR agentury ČGF“. Na plnění druhého úkolu se podílela 12ti členná pracovní skupina, která ze všech stran a úhlů pohledu analyzovala členské příspěvky. Bude předložena její závěrečná zpráva včetně návrhů na zlepšení postavení klubů, které působí na golfových hřištích.

V programu dále zazní zpráva o hospodaření a bude projednán rámcový návrh rozpočtu na rok 2023. Prostor dostane také dotační agentura, která odprezentuje dostupné dotační tituly vhodné zejména pro provozovatele golfových hřišť. V neposlední řadě zazní také zpráva volební komise k volbám členů Rozhodčí komise ČGF, které se uskuteční v březnu 2023. Pro případné zájemce o práci v tomto důležitém orgánu ČGF je zde ke stažení Kandidátní listina (nutno dodat k rukám generálního sekretáře nejpozději ve čtvrtek 6. října 2022 do 12:00 hod.). Další informace naleznete ve Stanovách ČGF, resp. Volebním řádu ČGF.

V obecné diskusi zazní informace z IT oblasti k připravovanému poptávkovému řízení na provozovatele serveru ČGF od roku 2026. Velkým tématem je rovněž návrh na reorganizaci regionálního uspořádání.

Věříme, že tématy nabitá Přípravná konference ČGF přiláká vysoký počet účastníků.​



Aleš Libecajt
generální sekretář ČGF

The post Přípravná konference ČGF appeared first on Golf.cz.

Pokračovat ve čtení...
 
Já předpovídám velkou divokost! Btw. poprvé v historii byla na konferenci ČGF pozvána i Česká asociace golfových maršálů…

1665633983517.gif
 
Podle Vratislava Jandy bylo v oblasti médií a marketingu odvedeno mnoho dobré a kvalitní práce, nyní je ale čas značku „Český golf“ vložit do rukou profesionálů. Delegátům konference se představí tři uchazeči o post „PR agentury ČGF“.

Neodporuje si to? Resp. pokud doposud byla mnoho dobré a kvalitní práce... tak proč teď to má řešit někdo externě? Neříkám, že to nutně musí být špatné, ono je vcelku jedno, jestli budeš cpát prachy dovnitř nebo za stejnou činnost je vyvádět ven... ale každý ze způsobů má určité konotace, které především v případě externích specialistů mohou být poměrně výhodné. Pro někoho. :) Na druhou stranu je pravda, že nikdo nemůže být specialista na všechno a outsourcovat některé služby může být dobré.

No jsem zvědav, jak to dopadne a na jaké nové projekty se můžeme těšit. Myslím, že je nutně potřeba změnit logo! Protože každý správná reklamní kampaň a nástupem nového směru začíná dlouhými diskusemi nad změnou loga, které musí vždy vyjadřovat - změnu, stabilitu, živost, komplexnost a přitom lehkost. Dynamičnost, švih, stabilitu, návaznost na historii ale přitom modernost. A sounáležitost s GreenDeelem a komunitou nejasnosti pohlaví! A potom grafický manuál! :-D No nic, to si dělám legraci (doufám).
 
… Neříkám, že to nutně musí být špatné, ono je vcelku jedno, jestli budeš cpát prachy dovnitř nebo za stejnou činnost je vyvádět ven...
Outsorsing by se měl ekonomicky vyplatit, tzn. dosáhnout stanoveného cíle levněji, než vlastními silami.
Bohužel ve spoustě firem a organizací je „outsorsováno” z důvodu, že se mi např. na danou oblast snížil rozpočet nebo personální stav a náklady na „outsorsing” jdou z jiné „hromádky”. Zejména korporátní manažeři jsou v tomto experti. 🙈
 
Nebo prostě vyčerpali svůj interní potenciál. Tak to chtějí povýšit na jinou úroveň.
 
Neodporuje si to? Resp. pokud doposud byla mnoho dobré a kvalitní práce... tak proč teď to má řešit někdo externě? Neříkám, že to nutně musí být špatné, ono je vcelku jedno, jestli budeš cpát prachy dovnitř nebo za stejnou činnost je vyvádět ven... ale každý ze způsobů má určité konotace, které především v případě externích specialistů mohou být poměrně výhodné. Pro někoho. :) Na druhou stranu je pravda, že nikdo nemůže být specialista na všechno a outsourcovat některé služby může být dobré.

No jsem zvědav, jak to dopadne a na jaké nové projekty se můžeme těšit. Myslím, že je nutně potřeba změnit logo! Protože každý správná reklamní kampaň a nástupem nového směru začíná dlouhými diskusemi nad změnou loga, které musí vždy vyjadřovat - změnu, stabilitu, živost, komplexnost a přitom lehkost. Dynamičnost, švih, stabilitu, návaznost na historii ale přitom modernost. A sounáležitost s GreenDeelem a komunitou nejasnosti pohlaví! A potom grafický manuál! :-D No nic, to si dělám legraci (doufám).
Neodporuje. Je to firemní mluvě řečeno zhruba “doteď to ti pitomci dělali naprd, ale to nemůžu říct, protože tu mám nějakou opozici” 😉
Tohle čtu na firemním webu pořád, v podstatě tam nic jiného není..
 
Neodporuje. Je to firemní mluvě řečeno zhruba “doteď to ti pitomci dělali naprd, ale to nemůžu říct, protože tu mám nějakou opozici” 😉
Tohle čtu na firemním webu pořád, v podstatě tam nic jiného není..
Ono se to opakuje v podstatě každou konferenci a každé nové volební období - doteď se to dělalo mizerně, je potřeba k tomu konečně přistoupit pořádně a zanechat amatérských pokusů. Cca 2 roky se kolem toho tancuje, aby se zjistilo, že kolo se vynalezlo před pár tisíci lety a s rozpočtem co máme žádnou díru do světa marketingu nevyhloubíme a zbylé 2 roky se připravuje defenzíva oproti těm, co to mají v plánu převezmout, proč vlastně to co se dělalo doteď bylo správně a je potřeba v tom pokračovat...
 
Outsorsing by se měl ekonomicky vyplatit, tzn. dosáhnout stanoveného cíle levněji, než vlastními silami.
Bohužel ve spoustě firem a organizací je „outsorsováno” z důvodu, že se mi např. na danou oblast snížil rozpočet nebo personální stav a náklady na „outsorsing” jdou z jiné „hromádky”. Zejména korporátní manažeři jsou v tomto experti.
Tam jsou 2 hlavní a bohužel dosti protichůdné linie. Jedna velí po outsourcingu a expertní práci. Druhá pak po redukci zbytečně vyhozených peněz za něco, co stejně nic nepřináší. A ono jak známo, experti nepracují zadarmo, takže bude celkem zajímavé sledovat, jak se to vyvine.

Já osobně podporuju myšlenku, aby marketing a PR dělal pro ČGF expert. Ale přál bych si, aby to byl expert zaměstnaný přímo v ČGF, aby měl nějakou zodpovědnost a zároveň možnost nějaké myšlenky táhnout déle. Pokud se z rozpočtu 3 mil bude platit externí agentura, tak minimálně třetina té částky padne jen na její služby. To je velmi pěkný plat, který mohu dát vlastnímu člověku, který mi bude k dispozici 1500 hodin ročně!
 
Pokud se z rozpočtu 3 mil bude platit externí agentura, tak minimálně třetina té částky padne jen na její služby. To je velmi pěkný plat, který mohu dát vlastnímu člověku, který mi bude k dispozici 1500 hodin ročně!

Tady to přesně ale naráží na ten problém, který se ve státním řeší furt a asi skoro všude. Velmi často je problém zaměstnat, rozuměj zaplatit, interního odborníka, protože prostě za tabulkový plat ho neseženeš (nebo velmi těžko), kde soukromý sektor ho přeplatí leckdy dvakrát, třikrát. A každého, koho seženeš, tak vyvažuješ zlatem. Zároveň mu pak ale házíš klacky pod nohy, protože vedení té instituce je zpravidla volené (či obdobně nějak dosazované) a to zrovna není pohodlná pozice pro dlouhodobé udržení koncepce, pokud vedení každý rok mění své priority, směřování a požadavky.

Outsourcing naproti tomu je jiná krabička peněz, než mzdové prostředky, která je mnohem flexibilnější a mnohem méně sledovaná - resp. neřešíš různé tarifní třídy, velikosti platu atp. Peníze jsou to sice pořád jedny, ale diskuse jsou úplně rozdílné - jestli tenhle náš profík bere 70k - 100k měsíčně a vytvoříme mu prostředí pro to, aby odvedl co má a nebo za rok dáme ven 1.200.000,- a rok o nich nemusíme slyšet, protože přeci oni ví nejlíp, co chceme a co je dobrý.
 
Upraveno:
Podle mne hlavní problémy marketinkové a mediální komise, jsou dva. První - v rovině mediální, tedy nákladové, to nyní dělají laici s laickými výsledky za profesionální peníze a s přesvědčením, že to dělají skvěle. Zná ale někdo z nás nějaký hmatatelný výstup , např. nějakého hráče, kterého by ke golfu přivedla akce Bav se golfem ? Zlepšilo se mínění negolfistů o golfu ? Možná , že varianta s profesionální agenturou možnál nějaký smysl snad může mít. Horší to být nemůže. Osobně si ale myslím, že kdyby Federace nedělala vůbec nic a tuto komisi ( a akce s ní spojené ) zrušila, nikdo by si toho ani nevšiml... ( ponechal by se jen Golf do škol, jehož přínos je ale také vysoce lokální a dost sporný ). Druhý problém - v rovině marketingové, tedy příjmové, ten považuji za důležitější, přestože se jím nikdo nezabývá. Příjmy z marketingu jsou v porovnání s náklady minimální. Myslím, že by bylo tedy logické spíše angažovat někoho, kdo dokáže peníze vydělat, zobchodovat značku Golf a až pak vydělané peníze utratit, třeba i za více či méně zbytečnou (obecnou) propagaci...

PS - do přílohy dávám materiál, kde jsou v textu mimo jiné i kandidátní představy marketinkových firem.
 

Přílohy

  • 2a - Marketingová a komunikační strategie ČGF - plnění usnesení.pdf
    167 KB · Zobrazení: 141
Zná ale někdo z nás nějaký hmatatelný výstup , např. nějakého hráče, kterého by ke golfu přivedla akce Bav se golfem ?
Díky spolupráci (neříkám že jen výhradně díky ní) mají letos Hořehledy 12 nových členů, kteří jen za členství klubu zaplatili 80 000 Kč. Mě to přijde hmatatelné dost...
 
Díky spolupráci (neříkám že jen výhradně díky ní) mají letos Hořehledy 12 nových členů, kteří jen za členství klubu zaplatili 80 000 Kč. Mě to přijde hmatatelné dost...
No a v čem konkrétně ta spolupráce spočívala ? Jediná věc, která je v gesci mediální a marketingové komise, která by snad mohla přivést ( podle mne ) nějakého člena, je jednodenní akce Bav se golfem, placená CGF, která se selektivně přiděluje některým klubům. To je ale dost hodně výběrová záležitost, nic co by se týkalo všech nebo většiny. Akci Golf do škol asi nemyslíš, ta není v rozpočtu medální komise, je poměrně hodně drahá a i ta je silně závislá na lokalitě ve vztahu škola x hřiště a zejména na schopnosti přesvědčit školu, aby do projektu šla. Já jen zase zopakuji, ať komise utrácí jakékoliv částky za neuchopitelné a exaktně nevyhodnotilné věci, jako to dělá teď, ale ať na útratu nejdřívě marketingově vydělá. Je to marketingová a mediální komise.
 
Tak jake to bylo, nějaké zveřejnitelne dozvuky? :)
 
další tunel na peníze, zcela nefunkční vedení ČGF není schopno nastavit mediální kurs, topí se ve vlastní neschopnosti lidi jako Čelikovský, Werner, Libecajt nebo Halada. To je tragédie, dokud budou sedět tihle pánové a řešit pro ně neřešitelné, český golf nemá sebemenší šanci na změnu... nejvíc mě pobavila prezentace Uhlík & Halada, to si fakt dejte!
 
Upraveno:
další tunel na peníze, zcela nefunkční vedení ČGF není schopno nastavit mediální kurs, topí se ve vlastní neschopnosti lidi jako Čelikovský, Werner, Libecajt nebo Halada. To je tragédie, dokud budou sedět tihle pánové a řešit pro ně neřešitelné, český golf nemá sebemenší šanci na změnu... nejvíc mě pobavila prezentace Uhlík & Halada, to si fakt dejte!
A nejsou ti lidé náhodou volení těmi, co tam 7 hodin seděli a až na výjimky mlčeli a tleskali? (pominu-li tedy že Halada není v ČGF vůbec a Libecajt nebyl volen)?
 
Upraveno:
No a v čem konkrétně ta spolupráce spočívala ? Jediná věc, která je v gesci mediální a marketingové komise, která by snad mohla přivést ( podle mne ) nějakého člena, je jednodenní akce Bav se golfem, placená CGF, která se selektivně přiděluje některým klubům. To je ale dost hodně výběrová záležitost, nic co by se týkalo všech nebo většiny. Akci Golf do škol asi nemyslíš, ta není v rozpočtu medální komise, je poměrně hodně drahá a i ta je silně závislá na lokalitě ve vztahu škola x hřiště a zejména na schopnosti přesvědčit školu, aby do projektu šla. Já jen zase zopakuji, ať komise utrácí jakékoliv částky za neuchopitelné a exaktně nevyhodnotilné věci, jako to dělá teď, ale ať na útratu nejdřívě marketingově vydělá. Je to marketingová a mediální komise.
Netuším pravidla výběru. Já požádal a dostal. Jak to dělají nebo nedělají ostatní je mi v základu dost jedno, ale po diskuzí s desítkami z nich vím, že místo aby dělali, jen držkují. A onen marketingový výdělek se velmi hezky proklamuje, ale mnohem hůře dělá. Čímž nikoho nebráním, ale už jsem byl svědkem stížnosti, když byl člověk z ČGF osočen, že se pokouší oslovit partnera, který je zároveň partnerem hřiště. Hřiště se obávalo, že ČGF bude marketingově zajímavější a přijde tak o spolupráci.
 
Tak jake to bylo, nějaké zveřejnitelne dozvuky? :)
Byla to má druhá přípravná konference a veskrze shodná z tou předchozí. Plénum prezidentů dle mého z 50% absolutně netuší, o čem je řeč. Zmatečně vykřikují a navrhují neřešitelné. Ti co tuší, tak zase bezhlavě ignorují práci specializovaných skupin, které se problematikou zaobírali po celý rok na základě mandátu, který od těch samých lidí původně dostali. A mezi tím je cca 10% těch co tuší a ví a ti zase nic nezmění, protože nepřetlačí zbývajících 90%...
 
Delegáti se nemůžou dostat ke kvalitním materiálům, protože je nemá kdo připravit, chápu, že se v tom ani neorientují a tak ani není o čem hlasovat... ČGF je zcela mediálně impotentní, to co doposud dělala je jen nesmyslné vyhazování peněz, které končí ve stejně nesmyslných projektech, co většinu lidí od golfu spíš odradí.. jsou to účelové pračky peněz, v tom je ČGF výborná, jak neúčelně rozházet prachy viz akutální návrh svěřit mediální práci velkým firmám
 
Delegáti se nemůžou dostat ke kvalitním materiálům, protože je nemá kdo připravit, chápu, že se v tom ani neorientují a tak ani není o čem hlasovat... ČGF je zcela mediálně impotentní, to co doposud dělala je jen nesmyslné vyhazování peněz, které končí ve stejně nesmyslných projektech, co většinu lidí od golfu spíš odradí.. jsou to účelové pračky peněz, v tom je ČGF výborná, jak neúčelně rozházet prachy viz akutální návrh svěřit mediální práci velkým firmám
Hele osobně se řady těch projektů účastním a tohle je poměrně odvážné obvinění. Máš k tomu něco konkrétnějšího než jen neurčité tvrzení?

A opět - poptávka po velkých marketingových firmách vzešla od prezidentů, nikoliv od Výboru ČGF.
 
VELKÝ dík za spolupráci a podporu 19.jamky patří těmto Jamkařům a
Back
Nahoru Bottom