Jestli to tedy správně chápu, tak členové vám přibyli ne na základě obecné mediální kampaně, ale na základě jednorázové jednodenní náborové akce, na kterou se přidělují peníze jen několika klubům za rok, podle klíče, který není jasně definován. Podle mne je právě tento přístup, kdy se takto přidělují selektivně peníze, nesprávný. Konkrétně u Hořehled se pak snadno může dojít k teorii, zda nebyly vybrány třeba i proto, že prezident klubu je členem výboru ČGF (p. Čelikovský) a manažer klubu, tedy ty, je členem revizní komise ČGF.Netuším pravidla výběru. Já požádal a dostal. Jak to dělají nebo nedělají ostatní je mi v základu dost jedno, ale po diskuzí s desítkami z nich vím, že místo aby dělali, jen držkují. A onen marketingový výdělek se velmi hezky proklamuje, ale mnohem hůře dělá. Čímž nikoho nebráním, ale už jsem byl svědkem stížnosti, když byl člověk z ČGF osočen, že se pokouší oslovit partnera, který je zároveň partnerem hřiště. Hřiště se obávalo, že ČGF bude marketingově zajímavější a přijde tak o spolupráci.