Ukončení jamky při hře na stablefordy

pegos

Nováček
Já bych se chtěl jako začátečník zeptat,kolikrát(jestli je to dáno)může hráč během jednoho kola ukončit jamku a nezapsat jí v rámci hraní na stablefordy.Dík
 

JanKostalCZE

Guru fóra
Tým 19.jamky
Jméno
Jan
Přijmení
Košťál
Rok ZK
2009
Klub
Prague City Golf
HI (HCP)
0,4
P/L
Pravák
Značka
Mizuno
19.jamka:
Představení
WITB
Můj švih
Re: Golfová pravidla

pegos řekl:
Já bych se chtěl jako začátečník zeptat,kolikrát(jestli je to dáno)může hráč během jednoho kola ukončit jamku a nezapsat jí v rámci hraní na stablefordy.Dík
kolikrat budes chtit, klidne vsechny :) 
 

requo

Guru fóra
Tým 19.jamky
Jméno
Michal
Přijmení
Šatal
Rok ZK
2015
Klub
Hořehledy
HI (HCP)
+- 23
P/L
Pravák
Značka
Ping
Rozhodčí ČGF
III.třída
19.jamka:
Představení
WITB
Mé recenze
Re: Golfová pravidla

Pegos: Trochu obšírněji popíšu předchozí odpověď Honzy. Systém na stablefordy je pouze přírůstkový, tzn. sčítají se pouze dosažené STB body na všech jednotlivých jamkách. To vyjma jiného znamená, že pokud získáš na některé jamce 0 bodů, tak byť tuto hodnotu přičteš, výsledek součtu se nemění. Takže pokud nemáš už šanci získat na dané jamce žádný STB bod, z hlediska rychlosti hry není potřeba jamku dohrávat. Může se toto dít klidně na všech jamkách kola.  
 
WebGolf.cz
Velký dík za spolupráci a podporu 19.jamky v roce 2020 patří (více info):
Nahoru Bottom