Nové
  • Prohlížíte si 19.jamku jako neregistrovaný uživatel s omezeným přístupem.
    Pro vytvoření nových témat, přístupu do neveřejných částí fóra, možností reakcí atp. se zdarma zaregistrujte nebo se přihlašte.

Raybit

Poprosil bych @mkopcak o tradicni horehledskou asistenci a vzpruhu na tee c. 1 pro novacky: "vlevo je taky out" :D

Hriste, ktere nema na kazde jamce alespon jeden aut jednoznacne smrdi populismem a trapnou snahou majitele se hracum zavdecit. Takove vlezdoprdelkovstvi nema mezi opravdovymi golfisty misto.

Mimo jine i z techto duvodu jsme se letos v Horehledech rozhodli dat auty i napric pres greeny, aby se nam nestavalo, ze bude nekdo nosit vysledky mensi nez trojciferne.

Zaroven se tim stane hriste pro @requo zcela nehratelne, protoze se vyputtuje do autu na kazde jamce.
 
Ahoj,

jmenuji se Tomáš a propadl jsem golfu.

Pracuji jako manažer v hotelu se sportovním centrem, golf mi celou dobu unikal, až poté, co u nás postavili hřiště na fotbalgolf (Ano, i takové věci jsou, dokonce i discgolf) a viděl otce, jak tomu neuvěřitelně propadl, jednak spojení procházky se hrou, ale i dobré komunity a protože fotbal vyloženě nesnáším, tak jsem si řekl, že golf jedině klasicky. V srpnu jsem k narozeninám dostal voucher do Českolipského resortu a od září jsem začal trénovat. Nic tak těžkého jsem v životě nezkoušel, ale o to víc mě těší, když ta bíle koule hezky letí.

Teď jsem na prahu své první sezony se svoji první výbavičkou (viz WITB) a první přihláškou na turnaj (Hořehledy) a nemůžu se dočkat na to až udělám řízek.
A to jsme se před lety těšili na klasické golfové hřiště na Dymniku, marně ...;)
 
A to jsme se před lety těšili na klasické golfové hřiště na Dymniku, marně ...;)
Znam majitele, budme jenom radi.... I kdyz bliz k baraku bych mit hriste nemohl.
 
Hriste, ktere nema na kazde jamce alespon jeden aut jednoznacne smrdi populismem a trapnou snahou majitele se hracum zavdecit. Takove vlezdoprdelkovstvi nema mezi opravdovymi golfisty misto.