Cvičení

Tomáš Kloud

Aktivní člen
Rok ZK
2015
P/L
Levák
Rozhodčí ČGF
III.třída
19.jamka:
Představení
WITB
Zajímalo by mě, jak třeba cvičíte pro zlepšení Vaší golfové hry. A to nemyslím mlácením do tréninkové podložky :)
 
Ahoj, speciální posilovací cviky najdeš na golf chanel, tam myslím ze M.Bred měl cviky s posilováním leteckou gumou. Jinak nejvíce mi pomáhá ranní tai chi. Golf neni ani tak o síle ani švihu "tzv.praskání bičem =zadelavani na karpaly) u mne koordinace pohybu s puštěním rukou za mickem.
 

Seppper

Mazák fóra
Rok ZK
2012
Klub
Golf Club Beřovice
HI (HCP)
11,5
P/L
Levák
19.jamka:
WITB
Snažím se 1-2x týdně posilovnu, ale žádné speciální cviky kvůli golfu, cvičím celé tělo. Člověk líp vypadá a zbavil sem se bolesti zad.
 

requo

Guru fóra
Tým 19.jamky
Jméno
Michal
Přijmení
Šatal
Rok ZK
2015
Klub
Hořehledy
HI (HCP)
+- 23
P/L
Pravák
Značka
Ping
Rozhodčí ČGF
III.třída
19.jamka:
Představení
WITB
Mé recenze
Taky 1-2 týdně fitko, víc už nestíhám. A jednou týdně pravidelně hodina squash, to pro kondičku docela zabírá. A běhání, bohužel méně, než více - ale minulý rok jsem začal běhat z práce domů, kde je sprcha, bohužel, protože cestou je v Praze petřínský kopec, tak je to docela oříšek a odhodlal jsem se na tuhle trasu zatím jen 3x. :) Ale určitě fitness a jakýkoliv jiný pohyb je ke golfu výhodu, přeci jen, je ten švih trochu stereotypní (u mně tedy ne, mně vždycky zabírají jiné svaly :-D
 
Upraveno:

TomasV

Aktivní člen
19.jamka:
Představení
WITB
Před měsícem jsem začal chodit do fitka jen kvůli zpevnění,což by mělo ve výsledku znamenat lepší koordinaci pohybu. A už bych se taky hrozně rád zbavil věčných obtíží se zády. Nesoustredim se na jednotlivé partie ale udělal jsem si jednoduchý kruháč, kdy procvičím celé tělo.
To,že se pak člověk cítí lépe je nezanedbatelná přidána hodnota ;)
 
Před měsícem jsem začal chodit do fitka jen kvůli zpevnění,což by mělo ve výsledku znamenat lepší koordinaci pohybu. A už bych se taky hrozně rád zbavil věčných obtíží se zády. Nesoustredim se na jednotlivé partie ale udělal jsem si jednoduchý kruháč, kdy procvičím celé tělo.
To,že se pak člověk cítí lépe je nezanedbatelná přidána hodnota ;)
Na zada pomáhá kompletní procvicováni všech břišních svalů, ranní protahování " vítání slunce" a nebo pet tibeťanů , máte-li nekdo psa podívejte se co on a jak se protahuje po spánku . Minutový Cviceni po probuzení leh na zádech paže podél těla nohy pokrcene v kolenou slapky na podložce a nad zvednout panev a vydrž můžete přidat pri vydrží střídavě narovnavat nohy a opírat se pouze o tu druhou. Po nejake době se bříško zasáhne a Zádička se posílí.
 
WebGolf.cz
Velký dík za spolupráci a podporu 19.jamky v roce 2020 patří (více info):
Nahoru Bottom