Pred nedavnem jsem si poridil z druhe ruky Motocaddy S1 digital s klasickou lead-acid baterii na 18 jamek (nejmensi). Velky zalusk na elektriku jsem nemel, nicmene cena byla v kategorii "zdarma", tak jsem to proste zkusil...
Toto jsou veci, co me zaujaly/prekvapily:
- vsechny elektricke voziky umi odpojit pohon (pro pripad vybite baterky) a pak se z nich stavaji tezsi mechanicke. Kazdopadne se neperete s prevody a motorem.
- baterka se nabiji velmi rychle... jen par hodin a nabijecka je lehounka. Zadny tezky kram ala to co zname jako autonabijecku.
- dle udaju od vyrobce by baterie nemela mit temer zadny pametovy efekt a ma se skladovat nabita s tim, ze by mela horni hranici bez problemu udrzet az 6 tydnu
- vyrobce doporucuje, aby si clovek nekupoval baterii na 36 jamek, pokud toto mnozstvi pravidelne nehraje.
- zaujalo me, ze nekolik let stara 18tka baterka zvladla vcera beznou 18tku (Pysely) a kdyz jsem prisel domu, indikovala 60%
Co by me zajimalo... jakou ma pribliznou zivostnost bezna baterka a jak se projevuje, ze uz je za zenitem.
Jestli existuji voziky, ktere umi drzet konstantni rychlost bez ohledu na teren (S1 vyzaduje zmenu rychlosti... zkratka pomaleji jede stupen 6 na fairway nez rafu... do kopce... atp).
Jak se spravne jezdi s elektrikou z kopce... ma se to vypnout?
Nechat na mirny stupen ci jak?
Vadi systemu, kdyz clovek tlaci vypnuty vozik se zapojenou baterii?
Jinak celkove je to prijemna vec a svuj stary Motocaddy S1 lite asi brzy naleznete na levnem golfu