Nové
  • Prohlížíte si 19.jamku jako neregistrovaný uživatel s omezeným přístupem.
    Pro vytvoření nových témat, přístupu do neveřejných částí fóra, možností reakcí atp. se zdarma zaregistrujte nebo se přihlašte.

Cobra

Tak to je docela mazec. Můj švih má naštěstí rychlost důchodce s chodítkem, takže mě to nehrozí 😊
Odlepená hlava (golfové hole 🤭) hrozí u jakéhokoliv švihu.
 
Jestli dobře vidím tak to není zlomený ale uvolněná hlava, asi soudruzi použili špatný lepidýlko.. :) . Každopádně mě překvapuje ta koroze, tahal jsem shafty z dvacet let starých holí a nikde to nebylo..;)

Lepidýlko zjevně není konstruovaný na moji snahu řezat švihem v časoprostoru díry! A přesně jak píše @miky.tommy , na rez sere pes, ale tu korozi budu řešit!
 
Lepidýlko zjevně není konstruovaný na moji snahu řezat švihem v časoprostoru díry! A přesně jak píše @miky.tommy , na rez sere pes, ale tu korozi budu řešit!
Se nediv, že to rezne - „dyť to sou železa” 🤭😂
 
@mkopcak , ty železa byly fitované v Česku nebo parametry zadány do výroby?
Myslím, že to už @mkopcak psal, když se s nima chlubil. Fittovány v České republice A parametry zadány do výroby. Ostatně to tak je u všech běžných značek.
Já také svá železa Mizuno fittoval v Praze a výroba (montáž) proběhla v „Custom fitt factory” ve Skotsku.

Kdyby někdo měl zájem vidět, jak taková montáž nafitovaných holí probíhá, tak zde Mizuno Custom Fitt Factory
 
Lepidýlko zjevně není konstruovaný na moji snahu řezat švihem v časoprostoru díry! A přesně jak píše @miky.tommy , na rez sere pes, ale tu korozi budu řešit!
Dej pak prosím vědět jak si s reklamací uspěl, to mě fakt zajímá.
Držím palce
 
Po rozdělaní zrezlé i zkorodované všechny shafty. Nafoceno a posláno do Cobry k vyjádření...takže máme dotrénováno, kdy má začít sněžit?

059A42E7-0FC8-4C1F-A3FD-A21CECBE0C23.jpeg
 
Po rozdělaní zrezlé i zkorodované všechny shafty. Nafoceno a posláno do Cobry k vyjádření...takže máme dotrénováno, kdy má začít sněžit?

Zobrazit přílohu 15265
To je divné, měl jsem za to, že jsou shafty pochromované po celé délce. Takže by po půl roce, co hole máš, takto vypadat neměly.
Leda by při montáži někdo pochromování poškodil nebo odstranil. Nebo složení lepidla poškozuje chrom?
V každém případě, pokud je to na všech, jde o „systémovou” chybu při montáži :(
V každém případě je to velká mrzutost, nejdřív první dodané hole omlácené, a další zase toto.
 
Po rozdělaní zrezlé i zkorodované všechny shafty. Nafoceno a posláno do Cobry k vyjádření...takže máme dotrénováno, kdy má začít sněžit?

Zobrazit přílohu 15265

No ty kráso, to uplně není dobrá vizitka pro danou značku. Asi si nechám na toto zajít chuť. Taky prosím o info, jestli nějaké k tomu bude.
 
Se namočily cestou přes oceán, asi ...
Nejsem si jistý, ale mám dojem, že Cobra má custom fitt factory v Německu.
Že by nějaký soudruh z NDR udělal chybu?
I když - mají tam i dost importovaných inženýrů 🤭
 
Před lepením se doporučuje materiál zdrsnit a odmastit aby lépe přilnul, ovšem nikoli za stykovou lepící plochu spíše méně než více, lepidlo se nanáší na celou plochu. Ona ta voda je prevít , vzlíná a na narušené ploše oxiduje.
Asi špatný technologický postup .
Potom kup si fitované hole, origo z výroby tak tam by asi problém nebyl.
ps: to je jako ze vzteku plivnout do kafe , když se hostovi něco nelíbí
 
Před lepením se doporučuje materiál zdrsnit a odmastit aby lépe přilnul, ovšem nikoli za stykovou lepící plochu spíše méně než více, lepidlo se nanáší na celou plochu. Ona ta voda je prevít , vzlíná a na narušené ploše oxiduje.
Asi špatný technologický postup .
Potom kup si fitované hole, origo z výroby tak tam by asi problém nebyl.
Tak se pořádně koukni, jak to dělá Mizuno (viz můj příspěvek výše).
Nic z toho, co popisuješ (vč. nižší kvatity montáže, než sériová výroba - co je „origo”?) jsem tam nepozoroval. A obdobně to budou mít i jiné značky. Rozhodně to není montáž „někde v garáži”.
Souhlasím, že nejspíš špatný technologický postup (nebo jeho porušení). Případně nevhodné lepidlo či kombinace obého.
 
Ještě jsem nehrál s někým, kdo má sériové hole cobra a měl tyto potíže.
Co je origo z výroby , přeci hůl na kterou žádný fitér nesáhl.
Nikdy neříkej nikdy a netvrdí, že to takhle :” budou mít i ostatní značky” , máš na to odkaz? To co se stalo @mkopcak jsem viděl u fitovaných Titleist, uletěla šestka, možná náhoda a taky to nebylo Mizuno.
 
Ještě jsem nehrál s někým, kdo má sériové hole cobra a měl tyto potíže.
Co je origo z výroby , přeci hůl na kterou žádný fitér nesáhl.
Nikdy neříkej nikdy a netvrdí, že to takhle :” budou mít i ostatní značky” , máš na to odkaz? To co se stalo @mkopcak jsem viděl u fitovaných Titleist, uletěla šestka, možná náhoda a taky to nebylo Mizuno.
Takže, když Škodovka pošle do Ruska všechny díly na Octavii a tam to smontují dle výrobních standardů Škoda, tak to nebude origo?
A jsem přesvědčen, že obdobné fabriky na zákaznickou výrobu holí mají i jiné renomované značky a používají úplně stejné technologie jako při sériové výrobě.
a s temi tvými požadavky na odkazy ... NO COMMENT

A ten Titleist byl také rezavý?
Já už viděl uletět i (dle tebe) „origo” hole.

Tímto s tebou diskuzi na toto téma končím, protože jinak bych si vykoledoval BAN
 
Trochu se obávám, že vyjádření bude v duchu "...tohle je běžné opotřebení, kdyby vám to neupadlo, tak o tom ani nevíte a bude to fungovat dalších 10 let...". Což by mi ani moc nevadilo, pokud to bude pravda. Ale mám takový pocit, že věc této kvality a ceny by prostě po pár měsících neměla reznout i kdybych ji nechal válet u vchodu do baráku na dešti, notabene když se o ni docela hezky starám. Ale třeba překvapí...
 
VELKÝ dík za spolupráci a podporu 19.jamky patří těmto Jamkařům a
Back
Nahoru Bottom