Nové
  • Prohlížíte si 19.jamku jako neregistrovaný uživatel s omezeným přístupem.
    Pro vytvoření nových témat, přístupu do neveřejných částí fóra, možností reakcí atp. se zdarma zaregistrujte nebo se přihlašte.

Recepční, prodejci aneb osobní kontakt rozhoduje

Já jelikož prakticky nikde než doma nehraju negativní zážitky nemám, nebo mi to bylo jedno... Velmi příjemná slečna byla loni v Hořehledech, možná už i předloni (nemyslím M. K....:):):)), vždycky se usmívala a nabídla kafe a tak. Tam jsem se po devítce nebo na konci na to kafe vždycky zastavil a po hře přišel říct nashle... Hrál jsem dohromady max. 15 hřišť a recepční skoro nevnímám, asi to mám trochu jinak... A teď z druhé strany, vím že mají být profesionálové, ale jsou to taky jen lidi... Jak to že sakra čekám, mám tee time za pět minut... Tak ať tam sakra přijde včas... Chci cart, bolí mně noha.. Máte ho objednaný..? Nemám... Bohužel jsou všechny obsazené nebo zabukované... A co mám teda jako dělat když mně ta noha bolí, to mám jít jako pěšky... A už bych ho nebo případně i jí do p....le... Asi tak.. Občas se na recepci združuju a ujištiji vás že vyjímka tohle chování není... To jsem se vykecal...:):):)
 
Já jelikož prakticky nikde než doma nehraju negativní zážitky nemám, nebo mi to bylo jedno... Velmi příjemná slečna byla loni v Hořehledech, možná už i předloni (nemyslím M. K....:):):)), vždycky se usmívala a nabídla kafe a tak. Tam jsem se po devítce nebo na konci na to kafe vždycky zastavil a po hře přišel říct nashle... Hrál jsem dohromady max. 15 hřišť a recepční skoro nevnímám, asi to mám trochu jinak... A teď z druhé strany, vím že mají být profesionálové, ale jsou to taky jen lidi... Jak to že sakra čekám, mám tee time za pět minut... Tak ať tam sakra přijde včas... Chci cart, bolí mně noha.. Máte ho objednaný..? Nemám... Bohužel jsou všechny obsazené nebo zabukované... A co mám teda jako dělat když mně ta noha bolí, to mám jít jako pěšky... A už bych ho nebo případně i jí do p....le... Asi tak.. Občas se na recepci združuju a ujištiji vás že vyjímka tohle chování není... To jsem se vykecal...:):):)
Ale jo, všichni máte svým způsobem pravdu. Lidi jsou různí na obou stranách bariéry...A jak se říká, nejhorší havárie je srážka s blbcem. Protože pracuju s lidma, jsem poměrně trenovana v trpělivosti a snažím se s každým nejdřív slušně. A tak mi vadí, pokud neprudím a nebunzíruju, když se na mě někdo dívá jako na obtížný hmyz.
 
Vše co jsem napsal samozřejmě platí, když já se chovám slušně a mile, což já vždycky :)
 
Btw. to cele vyvolava otazku, jak toto, kdyz se s tim setkam, resit. Srazka s majitelem muze byt jeste horsi, nez srazka s recepcni. A tohle jsou zrovna takove dost subjektivni pohledy.
 
Jediné řešení je už se tam neukázat.
Nechceš řešit cizí problém přece, chceš jen pohodu, tak si ji nenech zkazit a jdi tam, kde ti ji dají..
 
Samozřejmě jsem neměl na mysli všechny:) Ale přijde mi, že poslední dobou (a za poslední rok obzlášť), je milé chování a úsměv na recepci hřiště/kavárně hodně velkou vzácností. V kavárnách se navíc celkem často setkávám s chováním "1 objednávka a dost", další nejdřív za hodinu.
Sám dělám celý život obchod. Denně se potkávám s lidmi, příjemnými, arogantními, milými... ale vím, že nikoho z nich nezajímá, jestli jsem se vyspal, nebo jestli jsem měl před nimi hodinu schůzku s arogantním k***é**m, prostě pořád se musím tvářit mile, jinak neprodám. A mojí prací je prostě prodat, tak se podle toho chovám. :D A to stejné očekávám od ostatních


Je to pouze o osobním přístupu jednotlivce.
Baví tě to,tak to dělej :D.
Nebaví, tak mazej jinam :eek:.
Jednoduchá rovnice ;)
 
Ehm...:). Tak já se do toho taky trochu vnořím, oproti většině z vás mám i pohled ze strany zaměstnance (nemalou část z vás jsem již mnohokrát obsluhoval v roli recepční i číšníka). Celé by se to dal shrnout do věty, že lidi jsou různé:). A to na obou stranách barikády.

U zaměstnanců vidím (zcela subjektivně) problém v motivovatelnosti. Jsou ti, co se pro služby narodili a nemusíte je chování k zákazníkovi učit. Ale těch je minimum a já mám to štěstí, že mi na recepci sedí jeden z nich (Hanička). Ale jsou tací, co nechápou princip usměvavý a vlídný personál = spokojený a vracející se host. A prozatím jsem nenašel způsob, jak jim tuhle rovnici přetlumočit a vím, že peníze na výplatnici k tomu nepomáhají. Už přes 4 roky se peru s tím, že nejsem schopen sehnat personál, který by plnil alespoň základní principy slušné práce (jde především o číšníky) a je to rok od roku horší. Lidem chybí zodpovědnost a spolehlivost. Velmi obtížně přebírají zodpovědnost za vlastní osud a hledají, na koho nebo na co by to hodili. Jistě, určitě je část problému i na mé straně, možná většina, ale situace kdy si s někým plácnete na konkrétní podmínky a on je během hodin/ dnů porušuje, ta je naprosto běžná.

U zákazníků je to velmi obdobné. Chápu, že se hra nepovedla nebo manželka prudila, ale když já se usmívám a snažím, očekávám odpovídající reakci. Ale obecně musí být personál vždy usměvavý, ať je zákazník jakýkoli. Ale co mne osobně absolutně vytáčí je nedodržování pracovní doby v restauraci. Nevím, kde tenhle nešvar vzniknul, ale nejsem schopen ani ochoten přistoupit na to, že mne tu oproti mé pracovní době bude někdo ze zákazníků nutit být déle. Pokud sám chci, rád zůstanu. Ale pokud už hodinu předem oznámím, že za hoďku zavírám, tak prostě zavírám. A vykládání o tom, že si dají jen jedno další, že mi nedají dýško nebo naopak dají velké dýško, mne nezajímá. Já mám svoje právo na odpočinek/ svoji rodinu/ jede mi autobus/... a to, že se mi někdo snaží toto právo upřít a ještě je nepříjemný a uražený, když mu nevyhovím, to mne skutečně šokuje.( btw mám tuhle čerstvou zkušenost z víkendu, takže to mám živě před očima).
 
Zatím jsem prošel asi 25 areálů v Česku a zatím jsem příjemnější recepční než ve Slavkově u Brna nenašel. Tam se aktuálně střídají 3 slečny, přičemž 2 z nich jsou snad ... andělé
 
Zatím jsem prošel asi 25 areálů v Česku a zatím jsem příjemnější recepční než ve Slavkově u Brna nenašel. Tam se aktuálně střídají 3 slečny, přičemž 2 z nich jsou snad ... andělé

Přesně tam se už nikdy po zkušenosti s před 2 let nevrátím:). Protože tak otrávenej a afektovanej přístup jsem snad v životě nezažil:(. Což jen dokazuje výše napsané - každý máme jiná měřítka, každý nemá vždy svůj den.

A kecám, vrátím, ale kvůli personálu to nebude. Neměli jsme čas, takže jsem neuhrál celou 18ku:).
 
Přesně tam se už nikdy po zkušenosti s před 2 let nevrátím:). Protože tak otrávenej a afektovanej přístup jsem snad v životě nezažil:(. Což jen dokazuje výše napsané - každý máme jiná měřítka, každý nemá vždy svůj den.

A kecám, vrátím, ale kvůli personálu to nebude. Neměli jsme čas, takže jsem neuhrál celou 18ku:).
TAK to mě teda překvapuje, zeptej se 99% členů ve Slavkově a moji zkušenost ti potvrdí
 
Ještě pro pobavení přihodím story posledních 2 dnů:

Hledám inteznivně pingla, protože ten poslední zdrhnul ze dne na den bez jakýhokoli náznaku, že to má v úmyslu nebo se mu něco nelíbí. Včera v 10:00 telefon, holčina, že nutně potřebuje práci, že je 30 km od nás, že má i přítele, co taky potřebuje práci. Tak se domluvíme na 15:30 na schůzku. Dorazí, bavíme se, smějeme se, na všem se domluvíme, jsou nadšený že proplácim zaučení, že dýška jim neberu, že neprudím s černejma lakýrkama na nohy atd. Hodinu na to SMS, že se jim to nevyplatí. Tak píšu, ať nehážou flintu do žita, že to vymyslíme tak, aby se jim to vyplatilo a přidávám jim dny tak, že se budou mít super, budou tu spolu bydlet na pokoji, atd. Holčina nadšená děkuje a potvrzuje dnešní nástup v 10:00. Je 10:30 a oni nikde:).
 
Martine, to je mazec :( motivace je obrovský problém... Když se nechce, tak nepomůže vůbec nic...vtipně ani víc peněz, ani nějaké benefity... A musím říct, že mě třeba teď stvaly holky na recepci na Ostravicí, když jsme tam dělali tu inventuru...ani jednou nepopraly hezkou hru, asi by jim pusa upadla.... Vždycky říkám, že z úsměvu a poprani hezkého dne ještě nikoho neubylo..... Njn, když já mám tu praxi i s jednání s extra nepříjemnými lidmi...a musela jsem ten úsměv držet :) takže jako zákazník, když už je to přes míru, umím být nepříjemná, případně se rovnou zeptám, jestli je ta práce vůbec baví...
 
Martine, to je mazec :( motivace je obrovský problém... Když se nechce, tak nepomůže vůbec nic...vtipně ani víc peněz, ani nějaké benefity... A musím říct, že mě třeba teď stvaly holky na recepci na Ostravicí, když jsme tam dělali tu inventuru...ani jednou nepopraly hezkou hru, asi by jim pusa upadla.... Vždycky říkám, že z úsměvu a poprani hezkého dne ještě nikoho neubylo..... Njn, když já mám tu praxi i s jednání s extra nepříjemnými lidmi...a musela jsem ten úsměv držet :) takže jako zákazník, když už je to přes míru, umím být nepříjemná, případně se rovnou zeptám, jestli je ta práce vůbec baví...
mas pravdu, holky na Ostravici nebyly prijemne ani mile :( o tom prizvuku nemluve :D
 
Ehm...:). Tak já se do toho taky trochu vnořím, oproti většině z vás mám i pohled ze strany zaměstnance (nemalou část z vás jsem již mnohokrát obsluhoval v roli recepční i číšníka). Celé by se to dal shrnout do věty, že lidi jsou různé:). A to na obou stranách barikády.

U zaměstnanců vidím (zcela subjektivně) problém v motivovatelnosti. Jsou ti, co se pro služby narodili a nemusíte je chování k zákazníkovi učit. Ale těch je minimum a já mám to štěstí, že mi na recepci sedí jeden z nich (Hanička). Ale jsou tací, co nechápou princip usměvavý a vlídný personál = spokojený a vracející se host. A prozatím jsem nenašel způsob, jak jim tuhle rovnici přetlumočit a vím, že peníze na výplatnici k tomu nepomáhají. Už přes 4 roky se peru s tím, že nejsem schopen sehnat personál, který by plnil alespoň základní principy slušné práce (jde především o číšníky) a je to rok od roku horší. Lidem chybí zodpovědnost a spolehlivost. Velmi obtížně přebírají zodpovědnost za vlastní osud a hledají, na koho nebo na co by to hodili. Jistě, určitě je část problému i na mé straně, možná většina, ale situace kdy si s někým plácnete na konkrétní podmínky a on je během hodin/ dnů porušuje, ta je naprosto běžná.

U zákazníků je to velmi obdobné. Chápu, že se hra nepovedla nebo manželka prudila, ale když já se usmívám a snažím, očekávám odpovídající reakci. Ale obecně musí být personál vždy usměvavý, ať je zákazník jakýkoli. Ale co mne osobně absolutně vytáčí je nedodržování pracovní doby v restauraci. Nevím, kde tenhle nešvar vzniknul, ale nejsem schopen ani ochoten přistoupit na to, že mne tu oproti mé pracovní době bude někdo ze zákazníků nutit být déle. Pokud sám chci, rád zůstanu. Ale pokud už hodinu předem oznámím, že za hoďku zavírám, tak prostě zavírám. A vykládání o tom, že si dají jen jedno další, že mi nedají dýško nebo naopak dají velké dýško, mne nezajímá. Já mám svoje právo na odpočinek/ svoji rodinu/ jede mi autobus/... a to, že se mi někdo snaží toto právo upřít a ještě je nepříjemný a uražený, když mu nevyhovím, to mne skutečně šokuje.( btw mám tuhle čerstvou zkušenost z víkendu, takže to mám živě před očima).


O tom by jsme si mohli povídat hóóódně dlouho. Dělal jsem za barem asi 10 let.
Následná práce byla také s lidma... spousty neuvěřitelných zážitků a zkušeností viz. tvůj další příspěvek s potencionálními zaměstnanci :)
Občas jsem zvažoval jestli se nedám na studium psychologie abych tomu všemu dokázal alespoň trochu porozumět.
Ukázkový příklad těch dvou obrovsky nadšených lidí, který následně nepřijdou, nereagují na telefon, prostě nula. Kdo tohle chování jednou pochopí a dokáže přenést na takové lidí, ten udělá obrovský kšeft a lidem jako ty (zaměstnavatelům) se neskutečně uleví :D
Držím palce.
 
  • To se mi líbí
Reactions: Als
Ještě pro pobavení přihodím story posledních 2 dnů:

Hledám inteznivně pingla, protože ten poslední zdrhnul ze dne na den bez jakýhokoli náznaku, že to má v úmyslu nebo se mu něco nelíbí. Včera v 10:00 telefon, holčina, že nutně potřebuje práci, že je 30 km od nás, že má i přítele, co taky potřebuje práci. Tak se domluvíme na 15:30 na schůzku. Dorazí, bavíme se, smějeme se, na všem se domluvíme, jsou nadšený že proplácim zaučení, že dýška jim neberu, že neprudím s černejma lakýrkama na nohy atd. Hodinu na to SMS, že se jim to nevyplatí. Tak píšu, ať nehážou flintu do žita, že to vymyslíme tak, aby se jim to vyplatilo a přidávám jim dny tak, že se budou mít super, budou tu spolu bydlet na pokoji, atd. Holčina nadšená děkuje a potvrzuje dnešní nástup v 10:00. Je 10:30 a oni nikde:).
Ma ta pohadka dobry konec?? :D
 
Ma ta pohadka dobry konec?? :D

Dobrý konec nevím, ale momentálně dorazili. Dostali hned pojeb, že takto tedy ne. Tak uvidíme jak dál...
 
  • To se mi líbí
Reactions: jan
Budeme udělovat zlaté míčky 19.jamky ala michelinské hvězdičky a bude to. :) Za personál a celkový dojem.
Nějaké ty návštěvy, sesbírané dojmy od členů 19.jamky atp.

Btw. nevím, kdo mi to teď vyprávěl, ale k tomu, aby na něj personál začal být milý a cítil se tam jak doma, musel být členem více než několik let. Pravděpodobně to bylo nějaké z těch ultrakonzervativních hřišť se svoji členskou základnou. Tohle asi mají lepší nová hřiště kluby, než ty s tradicí...
 
Dobrý konec nevím, ale momentálně dorazili. Dostali hned pojeb, že takto tedy ne. Tak uvidíme jak dál...

První den přijít o 4 hod. déle to je super start :)
Jaký to mělo důvod? Špatné postavení planet nebo hurikán? :D
 
VELKÝ dík za spolupráci a podporu 19.jamky patří těmto Jamkařům a
Back
Nahoru Bottom