Nové
  • Prohlížíte si 19.jamku jako neregistrovaný uživatel s omezeným přístupem.
    Pro vytvoření nových témat, přístupu do neveřejných částí fóra, možností reakcí atp. se zdarma zaregistrujte nebo se přihlašte.

Anketa Jaká je vaše oblíbená část hry? A proč?

Jaká je vaše oblíbená část hry?


  • Hlasovalo
    40

requo

Guru fóra
19.jamka
Jméno
Michal
Přijmení
Šatal
Klub
Hořehledy
HI (HCP)
+- 17
asnketa-cast hry.png


Každému jde na hřišti něco jiného. Máme své silné a slabé stránky. Ale přeci jen, některé části hry máme více rádi, než jiné. Koukněte na anketu. Jaká je vaše oblíbená, resp. neoblíbená část hry a proč?
 
Kdybych mel byt úplně objektivní musel bych zaškrtnout všechny kolonky ... neboť jeden den to jde druhy ne
akorát nevim co si mam představit pod Aproach shots? jsem teda amatér :):):)
 
Kdybych mel byt úplně objektivní musel bych zaškrtnout všechny kolonky ... neboť jeden den to jde druhy ne
akorát nevim co si mam představit pod Aproach shots? jsem teda amatér :):):)
"Your approach shot is when you hit the ball with the intention of landing it into the green, usually on shot 3 or 4. This terminology is only used on courses with a par more than 3, though. This is because on par 3 courses, it's likely that you'll make it into the green on your tee shot."
"What is an Approach Shot? An approach shot is the broadest of golf categories. It includes all shots that start at least 100 yards from the hole. This doesn't include tee shots on Par-4 and -5's. In general, it's the second and third shots from the fairway in a Par-4 and -5."

Takže zkráceně rány nad cca 90m do grýnu. Navíc by se pro statistiku mělo jednat o ránu do "grýnu v regulaci"
 
Jen si tipnu, že nejmíň oblíbené budou ty údery, které nejmíň trénujeme ;)
 
Jen si tipnu, že nejmíň oblíbené budou ty údery, které nejmíň trénujeme ;)
Doplním, nejméně oblíbené údery jsou ty, které nám jdou nejméně - alespoň u mě je to tak