NaBednu
Guru fóra
Přimotala jsem se k debatě, kde se řešilo, co s holí, kterou někdo koupil na poslední chvíli v GolfProfi a teď už ji nejde reklamovat...
Možná bude někoho inspirovat tento návod:
1)
oč jde?
že se vady projevily po lhůtě pro přihlášení pohledávek do insolvenčního řízení (cca. po polovině února 2020 a dále)
Podle mě jsou i takové vady řešitelné ale v případě peněžitých požadavků budou nejspíše řešené jako pohledávky za majetkovou podstatou
(pro @Sauron a @Jakub Guth http://kraken.slv.cz/2VSPH540/2010)
2)
Reklamace by měla být pro jistotu adresovaná jak dlužníku, tak insolvenčnímu správci - informace o vlastníku GolfProfi a insolvenčním správci je zde https://isir.justice.cz/isir/doc/dokument.PDF?id=41759111 - dopis poslouží i jako tak trochu vzor pro žádost o peníze
3)
o co jde v reklamaci:
Reklamace může být ze zákona vyřízena několika způsoby, které se odvíjejí od charakteru vady. Při tzv. podstatném porušení smlouvy lze žádat opravu, poskytnutí slevy, dodání nového zboží nebo odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. V případě nepodstatného porušení pouze na odstranění vady nebo slevu. Vadné plnění je podstatným porušením smlouvy, nemá-li věc ujednané vlastnosti (například vyhořelý fén nebo nefungující kamera v důsledku skryté vady).
Více na https://www.e15.cz/finexpert/nakupu...byt-jste-li-v-pravu-poradime-co-a-jak-1357623
Protože se reklamace může vyřídit "nepeněžitě" i v "penězich" já bych napsala oběma (jak píšu v bodě 2)
4)
já bych napsala jeden dopis, adresovala ho oběma, tam bych popsala vadu (třeba, že jde o zlomený šaft) a přidala fotku. Podle toho, co bych chtěla bych třeba napsala, že chci novou hůl se šaftem a jestliže to nejde, pak chci slevu z ceny tu a tu... (to už si každý musí rozhodnout podle bodu 3))
Slovník tohoto příspěvku jsem se snažila přizpůsobit golfistům ale nevylučuji, že i tak je nesrozumitelný. Je tu několik advokátů a věřím, že se připojí k debatě a řeknou svůj názor.
Zn.: musíme si pomáhat



Možná bude někoho inspirovat tento návod:
1)
oč jde?
že se vady projevily po lhůtě pro přihlášení pohledávek do insolvenčního řízení (cca. po polovině února 2020 a dále)
Podle mě jsou i takové vady řešitelné ale v případě peněžitých požadavků budou nejspíše řešené jako pohledávky za majetkovou podstatou
(pro @Sauron a @Jakub Guth http://kraken.slv.cz/2VSPH540/2010)
2)
Reklamace by měla být pro jistotu adresovaná jak dlužníku, tak insolvenčnímu správci - informace o vlastníku GolfProfi a insolvenčním správci je zde https://isir.justice.cz/isir/doc/dokument.PDF?id=41759111 - dopis poslouží i jako tak trochu vzor pro žádost o peníze
3)
o co jde v reklamaci:
Reklamace může být ze zákona vyřízena několika způsoby, které se odvíjejí od charakteru vady. Při tzv. podstatném porušení smlouvy lze žádat opravu, poskytnutí slevy, dodání nového zboží nebo odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. V případě nepodstatného porušení pouze na odstranění vady nebo slevu. Vadné plnění je podstatným porušením smlouvy, nemá-li věc ujednané vlastnosti (například vyhořelý fén nebo nefungující kamera v důsledku skryté vady).
Více na https://www.e15.cz/finexpert/nakupu...byt-jste-li-v-pravu-poradime-co-a-jak-1357623
Protože se reklamace může vyřídit "nepeněžitě" i v "penězich" já bych napsala oběma (jak píšu v bodě 2)
4)
já bych napsala jeden dopis, adresovala ho oběma, tam bych popsala vadu (třeba, že jde o zlomený šaft) a přidala fotku. Podle toho, co bych chtěla bych třeba napsala, že chci novou hůl se šaftem a jestliže to nejde, pak chci slevu z ceny tu a tu... (to už si každý musí rozhodnout podle bodu 3))
Slovník tohoto příspěvku jsem se snažila přizpůsobit golfistům ale nevylučuji, že i tak je nesrozumitelný. Je tu několik advokátů a věřím, že se připojí k debatě a řeknou svůj názor.
Zn.: musíme si pomáhat



