- Jméno
- Martin
- Přijmení
- Záhumenský
- Klub
- Mstětice + ČGK
- HI (HCP)
- 9-13
Ach jo, omlouvám se, ale mám pocit, že nechcete rozumět tomu, co píšeme. Nebo se v tom pořád neorientujete a čekáte, že spolu jednotlivé rezervační systémy nějak komunikují.no a to je důkaz, že jsi "nešel" přes ČGK! že recepce udělala něco jiného, je problém její!
prostě teď musíš napsat na ČGK "reklamaci", že jsi rezervoval hru přes Davis (přikládám doklad-nebo skan nebo potvrzení) a žádám o "připsání" nesprávně odebrané platby na můj účet u ČGK (když budeš chtítˇ, mrknu ti na ten dopis, hoď mi ho do SZ)
48 hodinová lhůta se podle mě z povahy věci může vztahovat jen na hry rezervované a následně zrušené u ČGK, toho bych se nebála
Je to asi podobné, jako kdybyste mi dala stovku a poslala mě pro chleba do Tesca, kde ho mají v akci za 20, protože tam máte slevovou kartičku. Ale já bych ho koupil v Globusu za 40 a pak vám nechal na stole bochník chleba, účtenku a 60 korun nazpátek. Ani Tesco, ani Globus vám to nijak vyřešit nepomůžou. Jediný, na koho se můžete obrátit, jsem já. A jediný, kdo na tom prodělal, jste vy.
Popsané není důkaz vůbec ničeho. Že má Jirka rezervaci přes Davis nijak nesouvisí s ČGK ani Teetime. Rezervace Davis je jen o tom, že na nějakém dalším serveru si Jirka zablokoval místo v rámci denní kapacity Davis Clubu. Je to asi stejné, jako kdybych na tomhle serveru napsal, že zítra jdu hrát na Slapy. A bral bych to tak, že jsem si udělal rezervaci přes RequoTime. Teetime o tom neví, hřiště o tom neví, ČGK o tom neví. Prostě jsem jen řekl, že tam půjdu. Jestli opravdu půjdu a jak to zaplatím, to vůbec neřeším. Takhle funguje rezervace přes Davis.
Z pohledu ČGK je prostě Jirkova hra čerpaná z jeho kreditu, protože to tak bylo nastavené na recepci. Jirka to včas nereklamoval, takže není co řešit. Že si předtím někde jinde něco někdo zarezervoval je úplně šumák. Pro ČGK je to jednoduché - rezervace je na jméno hráče, volba že jí chce z kreditu, hráč hřiště odehrál, odečtu mu jednu hru z jeho ročního počtu, uzavíráme.
Z pohledu Davis Clubu - Jirka si zabral jedno místo a to potom nevyužil. Zablokoval ho tedy nesmyslně jinému zájemci a ještě by mohl mít problém, že tím zbytečně znemožňuje ostatním hru. To je na interních pravidlech Davis Clubu (neznám je). Jinak se to Davisu nijak netýká. Hráč si zablokoval hru v jejich interním systému a nevyužil jí. Tečka.
Jirka má hru zarezervovanou a odehranou přes ČGK. Že to tak nechtěl, ale udělal to za něj někdo jiný a tím mu zbytečně tu hru vyčerpal z jeho kreditu, to je jiný problém. Ale nijak to nemůže dokázat. A o tom to celé je. Dokud se k tomu nepostaví hřiště a nebude to chtít řešit, tak s klubama může Jirka komunikovat jak chce, ale nic nezmůže. A bohužel nemá jak dokázat, že na recepci udělali chybu.
Co je trochu zvláštní, že bychom si všichni jako členové ČGK měli každý den hlídat stav našich her, protože nám může dělat rezervace kdokoliv. Když dělám rezervaci pro kamarády přes Teetime, tak tam můžu vybrat, jestli i ostatní chtějí brát hru z kreditu, nebo zaplatit (pokud jsou členy ČGK). V optimálním případě jim přijde mail s informací o rezervaci. Ale když to dělá recepce hřiště, tak mail nechodí (aspoň mě nikdy nepřišel). Nebo mail někde zabloudí a nedorazí a já se o tom nemusím dozvědět. Takže se v krajním případě o vyčerpání hry dozvím, až když se podívám na své konto a to už nemusí být v rámci těch 48 hodin. Jako se to stalo tady.