Nové
  • Prohlížíte si 19.jamku jako neregistrovaný uživatel s omezeným přístupem.
    Pro vytvoření nových témat, přístupu do neveřejných částí fóra, možností reakcí atp. se zdarma zaregistrujte nebo se přihlašte.

Golfový vozík - manuál nebo elektrika?

Jucad, ticad jsou fajn, ale je potreba se pripravit, ze krome vysoke porizovaci ceny je dost drahy i maintanance.
Takze nejakou usporu v tom hledat neni dobry napad. Ona nahradni baterka do Jucadu stoji stejne jako Motocaddy S1 s olovem. :)

O cem se tu moc nemluvi: elektricke voziky by se meli i trosku servisovat v prubehu a mnoho dilu se proste casem musi resit... nahradni pneumatiky (typicky Jucad), nova kola, ohle osy, mazat. Taktez madla voziku (opet typicky u Jucada se tato vec proste rozbije... podobne jako treba starsi clickgear).

Za me Jucad ma smysl, kdyz na to clovek ma, a nebo kdyz opravdu resi problem s mistem. Jinak nejlepe koupit nejakou klasiku... ve finale je to jen vozejk. :)

to jsi mne teda moc nepotesil.... ale asi jsi mi usetril naklady :)
asi to budu muset prehodnotit.....
 
Pro známé jsem dovezl několik vozíků tady z tohoto shopu.https://shop.afterbuy.de/Golf-Trolley-|-BeeGon/u5028/

Majitel je dobrý známý. Je to výroba Čína podle německé dokumentace. Můj začíná letos pátou sezonu a zatím jsem jen z lenosti vyměnil loni olovo za lithium. Výdrž bez problémů 27 jamek.
Jinak zatím bez závad. Mám hodně těžký bag , tahám tam spoustu zbytečností cca 30 kg a vozík to v pohodě zvládá i na 17ku na Dýšině. Jen další bude určitě s dálkou. Je to velká úspora sil.
Na to jsem už taky koukal, myslím jsi o tom někde psal.
Trochu se bojím té konstrukce, počítám že se to rozkládá na víc dílů jako všechny vozíky této konstrukce. A to je u mě problém, jsem schopný někde kus zapomenout.
Ji ak bag taky tahám těžkej a stejně mi vždy něco chybí.
 
Ja osobne bych v CR v pripade noveho kusu zuzil volbu na JuCad, TiCad, Davies a Motocaddy...
Duvod je prosty, ma to tu zastoupeni a tedy lze servisovat...

Uz jsem psal jinde, kupoval jsem Motocaddy... second hand, ktery mel drobnou vadu - nefungoval dobre regulator rychlosti. Kdyby to byl nejaky noname vozik, pak bych byl asi v riti... v pripade Motocaddy se jednalo o nakup dilu za 500,-, ktery mi mistni distributor dovezl do kavarny vedle prace.

Kdysi jsem naslepo vydrazil vozik Baoer, ktery se ukazal jako rozbity... oprava se ukazala jako silene nakladna (10K+)... tak skoncil jako manualni vozik u znameho, co si chtel pohrat s motory a prevodovkou. Cista ztrata.

Jeste jedna zkusenost, jakozto relativne certveho majitele manual Jucada: to jejich stylove uchyceni bagu je fajn, ale mam doma jeden bag, ktery tam dat proste nejde. Je proste prilis maly na vysku... problemy mohou mit i bagy, co maji dole ruzne vykroje pro ruzne typy voziku (typicky Motocaddy bagy). To jsou veci, co zlovek u beznych voziku neznal. Stejne jako to, ze standardne na Jucad nedate normalni destnik... musite jejich atp.
 
No jo, když máš na jucad, musíš od nich vzít vše..
Tuhle filosofii já nerad,
proto po tom vůbec nekoukám..
 
  • To se mi líbí
Reactions: jan
No jo, když máš na jucad, musíš od nich vzít vše..
Tuhle filosofii já nerad,
proto po tom vůbec nekoukám..
Jj, tez me to uplne nesedi.
Na jejich obranu ale nutno rici, ze ty jejich custom veci jsou proste prizpusobene tomu, aby to dohromady bylo top. Jejich bag = mas kapsu na baterku. Jejich destnik = nepotrebujes zadny drzak (tzn. nezapomenes ho, jakozto kazdy uzivatel clickgearu, daviese, ticadu...).
A kompaktnost toho voziku je neskutecna (do sportaku moc jiny nenarves)... nebo napriklad certifikace baterii, aby te s tim nevyhodili z letadla atp.
 
tak vzhledove je to presne vozik co mam, ja akorat to ma znacku CADDYONE a prasklo rameno co vede vzhuru.
Bud nahoda, nebo skutecne pouzivaji lepsi materialy. Ale ja mu asi davam zabrat na valasskych kotarech. Nebot po oprave jsem ho pouzival na Diamondu xkrat a jedenkrat jsem ho vzal na Horal a uz opet ppraskl :(

A s tim dalkovym ovladanim to vypad velmi dobre. Videl jsem to nekolikrat na hristi a je to parada, nemusis chodit pro vozik, jen si ho pekne navigujes kam potrebujes ....
Ahoj, mám ten CADDYONEna dálku, dálka je už jen doma, prostě nevidíte kam jede, odnesla to jedna pneu, zatím slepeno . Je na dva motory v takový tlustší trubce, konstrukce hliník , uveze snad i slona, motory 2x250w. Zatim jsem řešil jen baterii, ta i ND http://www.golf-adventure.cz/vozikynagolf/eshop/3-1-PRISLUSENSTVI/0/0/9/1, kupoval jsem ho z Německa za cca 430eu , nabíjení jak bylo popsáno zde nabíjí červená po zelená .
 
Na to jsem už taky koukal, myslím jsi o tom někde psal.
Trochu se bojím té konstrukce, počítám že se to rozkládá na víc dílů jako všechny vozíky této konstrukce. A to je u mě problém, jsem schopný někde kus zapomenout.
Ji ak bag taky tahám těžkej a stejně mi vždy něco chybí.
Tato konstrukce se prave nerozklada, povolis jen sroub dole a uprosted a vozik se slozi. prave proto zase neni moc maly
 
Tak zas mám blbej nápad..
Ve webgolfu je výprodej Davies caddy MC001 za 8t s olověnou baterií na 18 jamek. Píšou, že vydrží i 27, což by mi stačilo. Hlavně, aby to dalo spolehlivě 18 a za půl roku se to nerozpadlo.
A teď babo raď, má cenu o tom uvažovat? Máte někdo s tímto typem zkušenosti? Ta cena je sranda, ale zase nechci úplný krumpl..
 
Tak zas mám blbej nápad..
Ve webgolfu je výprodej Davies caddy MC001 za 8t s olověnou baterií na 18 jamek. Píšou, že vydrží i 27, což by mi stačilo. Hlavně, aby to dalo spolehlivě 18 a za půl roku se to nerozpadlo.
A teď babo raď, má cenu o tom uvažovat? Máte někdo s tímto typem zkušenosti? Ta cena je sranda, ale zase nechci úplný krumpl..
Davies bych nekupoval, slysel jsme na nej jen spatne zkusenosti a problemy se servisem...
 
Tak zas mám blbej nápad..
Ve webgolfu je výprodej Davies caddy MC001 za 8t s olověnou baterií na 18 jamek. Píšou, že vydrží i 27, což by mi stačilo. Hlavně, aby to dalo spolehlivě 18 a za půl roku se to nerozpadlo.
A teď babo raď, má cenu o tom uvažovat? Máte někdo s tímto typem zkušenosti? Ta cena je sranda, ale zase nechci úplný krumpl..
Nebrat. Kdyz elektriku, tak Motocaddy :)
 
Jo, to já slyšel taky. Jen mě zajímá přímá zkušenost, jestli tu někdo má?
 
Ted najdes v inzeratech motocaddy i za 3k..
 
To vypadá jednoznačně. Díky.

jan: zatím jsem ve fázi, že chci novej se zárukou
 
Na základě osobní zkušenosti doporučuji buď Motocaddy (ale řadu S, protože řada M se moc nevydařila), anebo 100% anglickou výrobu a to včetně komponentů - vozík Golfstream. Na jejich anglickém webu je dokonce možné si koupit jakýkoliv náhradní díl: http://www.golfstream.co.uk/dynamic/browse.php . Pravda je, že cena základní verze EVO s baterií na 18 jamek je vyšší než 8 tis., ale zase se vyplatí investovat pár korun navíc do evropské kvality než do čínského dobrodružství... Ceník je tady (je z roku 2014, ale ceny platí) http://www.golfstream.co.uk/images/2014 UK Retail Brochure.pdf. U nás ho prodává all4golf v Modřanech, ale dost draho, vyplatí se to koupit přímo z Anglie. Tady je jejich katalog: http://www.golfstream.co.uk/images/2014 brochure.pdf. Zpracování všech detailů je precizní, vozíky jsou skladné, složí se jednou rukou dvěma pohyby. Kdybys náhodou jel hrát do Kácova, tam je myslím mají v půjčovně...
 
http://www.clubhousegolf.co.uk/acat...rolley-Extended-Lithium-Battery.html#SID=5387

Tohle jsem si pořídil. No už nejsem nejmladší, že...

Vozík je to hezký a skladný. A za ty peníze zlatý! V ČR vyjde na šílený peníze. A zkušenosti - tichý, dobře se ovládá, stabilní. 11 kg mě trochu zaskočilo. Bez baterie. Baterie samotná je naopak překvapivě lehká. Největší a asi jedinou výuku co mám je, že s uloženou baterií vozík nelze složit. A baterie samotná pro tyto případy nemá žádné madlo. Pokud ale máte místo v bagu dá se odnést v něm. Držák na mobil a usb výstup pro napájení je příjemný detail. Tuhle verzi jsem zvolil i kvůli DHC. Vozík si z kopce sám brzdí. Takže za ním nemusíte běhat a brzdit ho sami. Vysoko-kapacitní li-pol baterie je samozřejmá volba. Příplatek za ušetřené starosti jestli vydrží celé hřiště a hlídání stylu nabíjení stojí za to.
 
http://www.clubhousegolf.co.uk/acat...rolley-Extended-Lithium-Battery.html#SID=5387

Tohle jsem si pořídil. No už nejsem nejmladší, že...

Vozík je to hezký a skladný. A za ty peníze zlatý! V ČR vyjde na šílený peníze. A zkušenosti - tichý, dobře se ovládá, stabilní. 11 kg mě trochu zaskočilo. Bez baterie. Baterie samotná je naopak překvapivě lehká. Největší a asi jedinou výuku co mám je, že s uloženou baterií vozík nelze složit. A baterie samotná pro tyto případy nemá žádné madlo. Pokud ale máte místo v bagu dá se odnést v něm. Držák na mobil a usb výstup pro napájení je příjemný detail. Tuhle verzi jsem zvolil i kvůli DHC. Vozík si z kopce sám brzdí. Takže za ním nemusíte běhat a brzdit ho sami. Vysoko-kapacitní li-pol baterie je samozřejmá volba. Příplatek za ušetřené starosti jestli vydrží celé hřiště a hlídání stylu nabíjení stojí za to.

Já mám v hledáčku M3 Pro. Nějak nevidím, v čem je rozdíl...
Co se baterie a složení týče, počítám je to daň za tu větší, s baterkou na 18j složit jde. Ale to asi rád přežiju, radši než tlačit vozejk bez šťávy do kopce.

Viděl jsem teď u kamaráda pawakaddy (prý taky anglická výroba), nemá s tím problém.
 
Já mám v hledáčku M3 Pro. Nějak nevidím, v čem je rozdíl...
Co se baterie a složení týče, počítám je to daň za tu větší, s baterkou na 18j složit jde. Ale to asi rád přežiju, radši než tlačit vozejk bez šťávy do kopce.

Viděl jsem teď u kamaráda pawakaddy (prý taky anglická výroba), nemá s tím problém.

Prakticky rozdil mezi radou "M" a "S" je slozeny stav, sice jeho velikost.
Kdyz mas vetsi kufr a neresis, kup "S" je mnohem stabilnejsi nez "M".
S se sklada na 1/2, M na 1/3 :)
Kazdopadne baterku na 36 jamek a poprat 10.000 km bez nehody :)
Asi umim vybavit slevu v Golfprofi, to by ale mohl @JanKostalCZE ( Jenda ) taky levou zadni, kdyby chtel.
 
Prakticky rozdil mezi radou "M" a "S" je slozeny stav, sice jeho velikost.
Kdyz mas vetsi kufr a neresis, kup "S" je mnohem stabilnejsi nez "M".
S se sklada na 1/2, M na 1/3 :)
Kazdopadne baterku na 36 jamek a poprat 10.000 km bez nehody :)
Asi umim vybavit slevu v Golfprofi, to by ale mohl @JanKostalCZE ( Jenda ) taky levou zadni, kdyby chtel.

No, někdo tady psal, že má řadu S i M a rozdíl ve stabilitě nevidí, tak nevím.
Co řada S nemá, je držák a nabíječku na mobil, což je pro mě velkej bonus. Používám mobil jako scorekartu a bastlit na to nějakej držák, s kterým to nepůjde složit nechci.
Teď mě napadá, jak je to s origo držáky na scorekartu (turnaje), deštník atd., musí se sundávat před složením vozíku?
Rozdíl mezi M1 a M3? Je M3 jen novější typ stejného vozíku, nebo je to poddruh řady M?
 
Prakticky rozdil mezi radou "M" a "S" je slozeny stav, sice jeho velikost.
Kdyz mas vetsi kufr a neresis, kup "S" je mnohem stabilnejsi nez "M".
S se sklada na 1/2, M na 1/3 :)
Kazdopadne baterku na 36 jamek a poprat 10.000 km bez nehody :)
Asi umim vybavit slevu v Golfprofi, to by ale mohl @JanKostalCZE ( Jenda ) taky levou zadni, kdyby chtel.
vic nez 10% na voziky ti u nas nikdo nevymysli
 
VELKÝ dík za spolupráci a podporu 19.jamky patří těmto Jamkařům a
Back
Nahoru Bottom