Nové
  • Prohlížíte si 19.jamku jako neregistrovaný uživatel s omezeným přístupem.
    Pro vytvoření nových témat, přístupu do neveřejných částí fóra, možností reakcí atp. se zdarma zaregistrujte nebo se přihlašte.

ČGK a "kolizní" kluby

DzejBee

Aktivní člen
Jméno
Jiří
Přijmení
Bolehovský
Klub
ČGK
HI (HCP)
7
Toto téma je věnováno jako výstraha všem, kteří mají kromě ČGK taky BestGolf nebo Davis.
Může se totiž stát, že budete hrát hřiště, které máte v obou klubech "zdarma" (Mladá Boleslav, Hodkovičky apod.), ale v ČGK ho máte v kreditu volných her, které si šetříte třeba na Albatros, Haugschalg atd.

Ve stručnosti už jen uvedu závěr poměrně dlouhé komunikace mezi resortem Mladá Boleslav, ČGK a mnou.

Situace:
Na Davisu si hru zarezervuji 3 dny dopředu, Teetime řeším na recepci MB (to byla CHYBA!!!), hlásím že jdu na Davis, slečna potvrzuje a jdu hrát. ČGK nikde a nikdo nezmiňuje.
Po týdnu zjistím, že mi byla hra sebrána z kreditu ČGK - pro mě tedy ca -800 CZK.

Reakce ČGK:
Vzhledem k tomu, že jste si nejspíš dělal rezervaci přes klub Davis nebo recepci na Mladé Boleslavi (kde nejspíš vznikla chyba), nemám Vám ze strany ČGK jak pomoc. Nejsme za odebraný kredit zodpovědní.

Reakce MB:
Bylo mi sděleno z ČGK, že hráč pokud nechce čerpat hru z kreditu ČGK, tak si jí musí sám na svém počítači či jiném zařízení zrušit minimálně 48 hodin před její realizací. Pokud tak neučiní, bude mu odebrána z jeho kreditu, jako vyčerpaná. Je mi líto, že Vám nedovedu jinak pomoci, ale recepční nemůže za hráče rušit jeho rezervaci. Prosím nezlobte se na ni.

Podle mě geniální SUPER-BUSINESS: zákazníkům seberu peníze z jejich účtu (dokonce i když si nic neobjednali) a nechám na nich, zda si toho všimnou. Pokud to neudělají do 48 hodin, tak mají smůlu.
 
Uz jsem o tom slysel vickrat, dokonce se mi to nekolikrat stalo, Kacov, Terezin, Karlstejn, vzdy nakonec nejak vyreseno ve spravnost, ikdyz s Karlstejnem to jednou trvalo skoro mesic
 
Nevím podrobnosti, ale situace na mne působí tak, že ČGK je přes TeeTime automaticky spárováno, zatímco Davis nikoliv. Tzn. problém není na straně MB, ale na straně ČGK. Jejich reakce je jen krásným dokreslením toho, že český golf, klient, zážitek,...je jim zcela u zadku a jde prostě jen a jen o prachy. Pořiď si normální klub, kterej bude za člena vděčnej a nech prachy těm, kteří ho v českém golfu zase nechají...
 
nevzdávala bych to
začala bych s nimi korespondovat na téma, že odebrali kredit (peníze) za hru, kterou nezprostředkovali a že žádáš o nápravu do 10 pracovních dnů
 
Chyba recepce, či hráče... využíváte výhod, hřisti je to u prd...., tak za to může ČKG, který je spárován přes teetime?
 
Chyba recepce, či hráče... využíváte výhod, hřisti je to u prd...., tak za to může ČKG, který je spárován přes teetime?
je to chyba recepce, a mela by za to nest odpovednost a domluvit s čgk vraceni kreditu, v systemu OPS (teetime) je presne videt, kdo a v kolik provedl rezervaci a zda pouzil bonus čgk
 
Toto téma je věnováno jako výstraha všem, kteří mají kromě ČGK taky BestGolf nebo Davis.
Může se totiž stát, že budete hrát hřiště, které máte v obou klubech "zdarma" (Mladá Boleslav, Hodkovičky apod.), ale v ČGK ho máte v kreditu volných her, které si šetříte třeba na Albatros, Haugschalg atd.

Ve stručnosti už jen uvedu závěr poměrně dlouhé komunikace mezi resortem Mladá Boleslav, ČGK a mnou.

Situace:
Na Davisu si hru zarezervuji 3 dny dopředu, Teetime řeším na recepci MB (to byla CHYBA!!!), hlásím že jdu na Davis, slečna potvrzuje a jdu hrát. ČGK nikde a nikdo nezmiňuje.
Po týdnu zjistím, že mi byla hra sebrána z kreditu ČGK - pro mě tedy ca -800 CZK.

Reakce ČGK:
Vzhledem k tomu, že jste si nejspíš dělal rezervaci přes klub Davis nebo recepci na Mladé Boleslavi (kde nejspíš vznikla chyba), nemám Vám ze strany ČGK jak pomoc. Nejsme za odebraný kredit zodpovědní.

Reakce MB:
Bylo mi sděleno z ČGK, že hráč pokud nechce čerpat hru z kreditu ČGK, tak si jí musí sám na svém počítači či jiném zařízení zrušit minimálně 48 hodin před její realizací. Pokud tak neučiní, bude mu odebrána z jeho kreditu, jako vyčerpaná. Je mi líto, že Vám nedovedu jinak pomoci, ale recepční nemůže za hráče rušit jeho rezervaci. Prosím nezlobte se na ni.

Podle mě geniální SUPER-BUSINESS: zákazníkům seberu peníze z jejich účtu (dokonce i když si nic neobjednali) a nechám na nich, zda si toho všimnou. Pokud to neudělají do 48 hodin, tak mají smůlu.

postupoval jsi jedním z těchto způsobů?
rezervace hry

Členové spolku si rezervují startovní čas své hry jedním z následujících způsobů:
1)v rezervačním systému ČGK či v rezervačním systému, který je ČGK pro rezervace používán (primárně přes homepage internetových stránek ČGK; dále jen "rezervační systém ČGK"),
2)telefonicky či osobně na recepci hřiště (dále jen "telefonicky") a
3)kombinovaně, tedy telefonicky a současně v rezervačním systému ČGK.

Hřiště, která jsou on-line napojena na rezervační systém ČGK, je možné rezervovat způsoby 1 a 2 nebo, u některých hřišť na základě jejich požadavku, pouze způsobem 1.
Hřiště, která nejsou on-line napojena na rezervační systém ČGK, je možné rezervovat pouze způsobem 3.

Při rezervaci způsobem 2 je třeba nahlásit příslušnost k ČGK a své členské číslo České golfové federace. Doporučujeme se též současně informovat na možnost čerpání Vaší hry bezplatně z limitu ČGK, případně si toto ověřit v rezervačním systému ČGK.
V případě rezervace způsobem 3 je nejdříve nutno provést v rezervačním systému ČGK rezervaci své hry na vybraném hřišti na vybraný den (s libovolným startovním časem), následně si je třeba bezodkladně telefonicky či osobně na recepci zvoleného hřiště zarezervovat konkrétní startovní čas a nakonec, taktéž bezodkladně, je nutno v rezervačním systému ČGK změnit původně zadaný fiktivní startovní čas na startovní čas telefonicky či osobně zarezervovaný.
 
je to chyba recepce, a mela by za to nest odpovednost a domluvit s čgk vraceni kreditu, v systemu OPS (teetime) je presne videt, kdo a v kolik provedl rezervaci a zda pouzil bonus čgk

Pokud to tam je, beru svou reakci zpet...
 
Pokud to tam je, beru svou reakci zpet...
kdyz jsem podobny problem resil loni, tak mi z čgk rikala, ze to presne vidi, takze oni to nejspise vidi, ale jinak je system CGK v OPS nastaveny tak, ze je nutne nepouziti kreditu CGK odliknout, jinak je automaticky predpokladano, ze hrac vyuziva kredit CGK a jestlize je odbaven za 0,- tedy klidne na jiny bonus, voucher nebo jiny virtual, system ani nevyda upozorneni a zapracuje to jako cerpani kreditu CGK, pokud recepcni neodklikne zeleny ramecek na konci radku
 
jestli to dobře
kdyz jsem podobny problem resil loni, tak mi z čgk rikala, ze to presne vidi, takze oni to nejspise vidi, ale jinak je system CGK v OPS nastaveny tak, ze je nutne nepouziti kreditu CGK odliknout, jinak je automaticky predpokladano, ze hrac vyuziva kredit CGK a jestlize je odbaven za 0,- tedy klidne na jiny bonus, voucher nebo jiny virtual, system ani nevyda upozorneni a zapracuje to jako cerpani kreditu CGK, pokud recepcni neodklikne zeleny ramecek na konci radku
a jde nějak prokázat, že @DzejBee rezervoval hru přes Davis?, pak by bylo jasné, že nejde o postup 2) ČGK
a když nejde o rezervaci podle ČGK, nemohou nic strhnout
 
@NaBednu - asi je zbytečné tady citovat postup rezervace od ČGK, když DzejBee nechtěl hru přes ČGK čerpat. To s tím vůbec nesouvisí.

V systému je přesně vidět, kdo kdy dělal rezervaci, případně jí zrušil. Takže tam musí být vidět, že to dělal někdo z recepce. Ale to je tak asi všechno, oni budou tvrdit, že jsi to chtěl přes ČGK a nic nezmůžeš ...
Protože TeeTime poslední dobou má spoustu chyb, tak bych se ani nedivil, že něco nefunguje úplně správně (abych byl přesný, každou chvíli mi něco nefunguje v mobilní aplikaci a rezervace her je tak trochu loterie)
Ale o tom, co se stalo Jirkovi už jsem několikrát slyšel od víc lidí. Je prý potřeba na to dávat pozor, akorát to člověk nemá jak zkontrolovat, pokud hned po odbavení na recepci netahá telefon a nehledá seznam svých rezervací na webu TeeTime, protože v mobilní aplikaci to není vidět
 
Reakce MB:
Bylo mi sděleno z ČGK, že hráč pokud nechce čerpat hru z kreditu ČGK, tak si jí musí sám na svém počítači či jiném zařízení zrušit minimálně 48 hodin před její realizací. Pokud tak neučiní, bude mu odebrána z jeho kreditu, jako vyčerpaná. Je mi líto, že Vám nedovedu jinak pomoci, ale recepční nemůže za hráče rušit jeho rezervaci. Prosím nezlobte se na ni.
Zkus to ještě jednou s tím, že ona neměla rušit rezervaci, ale ona jí dělala. Za pokus nic nedáš, jen se musíš dobouchat k někomu dobře naladěnému ve správný čas
 
@NaBednu - asi je zbytečné tady citovat postup rezervace od ČGK, když DzejBee nechtěl hru přes ČGK čerpat. To s tím vůbec nesouvisí.

V systému je přesně vidět, kdo kdy dělal rezervaci, případně jí zrušil. Takže tam musí být vidět, že to dělal někdo z recepce. Ale to je tak asi všechno, oni budou tvrdit, že jsi to chtěl přes ČGK a nic nezmůžeš ...
Protože TeeTime poslední dobou má spoustu chyb, tak bych se ani nedivil, že něco nefunguje úplně správně (abych byl přesný, každou chvíli mi něco nefunguje v mobilní aplikaci a rezervace her je tak trochu loterie)
Ale o tom, co se stalo Jirkovi už jsem několikrát slyšel od víc lidí. Je prý potřeba na to dávat pozor, akorát to člověk nemá jak zkontrolovat, pokud hned po odbavení na recepci netahá telefon a nehledá seznam svých rezervací na webu TeeTime, protože v mobilní aplikaci to není vidět
myslím, že souvisí (když ti někdo strhne peníze za "zboží", které máš od jiného)
protože je vidět, že recepce mb se k tomu nehlásí
když se mu pidaří prokázat, že rezervaci nedělal podle jejich pravidel ale přes jiného
 
Díky všem za reakce.
Problém vidím jednoznačně v systému, který ČGK využívá (nebo možná zneužívá).
Jak jsem napsal na začátku, službu ČGK jsem vůbec nikde nepoužil - ani při rezervaci, ani přes Teetime - přesto jim platím!!!
 
Díky všem za reakce.
Problém vidím jednoznačně v systému, který ČGK využívá (nebo možná zneužívá).
Jak jsem napsal na začátku, službu ČGK jsem vůbec nikde nepoužil - ani při rezervaci, ani přes Teetime - přesto jim platím!!!
znovu se zeptám... lze dokázat, jakou službu jsi použil? a pak jim to předložit?
 
myslím, že souvisí (když ti někdo strhne peníze za "zboží", které máš od jiného)
protože je vidět, že recepce mb se k tomu nehlásí
když se mu pidaří prokázat, že rezervaci nedělal podle jejich pravidel ale přes jiného
Viděla jste aspoň, jak se přes Teetime dělá rezervace s využitím hry přes ČGK? A jak se dělá rezervace přes jiný klub (v naprosto jiném systému, který si ten klub udržuje na jiném serveru vlastními prostředky)? Podle dotazů asi ne, tak si dovolím trochu osvěty.
ČGK má s hřištěm domluvený určitý počet míst, které hráči (členové ČGK) můžou použít (tzv. denní limit počtu hráčů). Za zabudování svého systému do aplikací Teetime zaplatil ČGK (dříve CDS), proto je to tam takhle zabudované. Jiné kluby to tak nemají, pro ty je jednodušší si rezervační systém udržovat bokem. Každý člen ČGK pak má svůj vlastní kredit - v jednoduchosti počet her, které si předplatí na rok. Někdo 5, jiný 10, další třeba 80.
Teetime automaticky předvyplňuje, že chceme čerpat hru ze svého kreditu, aby s tím hráči neměli práci (protože se jinak množily reklamace, že to chtěli ze svého herního kreditu a najednou mají za hru platit). Prostě někdo naprogramoval co nejjednodušší systém pro uživatele, asi se předpokládá častější využití hry z kreditu, než placení. Když to jako hráč udělám blbě a vyberu si, že to zaplatím na recepci, tak pak ještě teoreticky můžu na recepci říct, že to chci z kreditu a recepce to může změnit. Pokud to tedy jde. Ale na recepci už to často není možné změnit, protože kapacita denního počtu míst pro ČGK na tom hřišti je vyčerpaná.
Jak psal Jirka - nedělal si sám rezervaci přes Teetime. Asi nevěděl, kdy se na hřiště dostane a protože často není problém přijít a hrát (hřiště nebývají plná), tak to nerezervoval předem (nevím, myslím si to). Pak přišel na recepci a požádal o nějaký čas na hru. A tady nastal ten problém, došlo k vybrání možnosti, že chce hru čerpat přes ČGK.
Pokud chce hráč čerpat hru přes jiný klub, pak na recepci musí říct, že to chce přes Davis nebo Bestgolf atd. a recepce musí ručně vybrat, že to bude přes ten jiný klub. A to tady neproběhlo správně. Ale protože Jirka nic neplatí a nemá jak si na místě zkontrolovat, co tam recepce nastavila, jen se dozví "je to v pořádku, můžete jít hrát, hezkou hru". Kdyby se podepisoval nějaký doklad s informací, že čerpá hru přes XXX nebo něco podobného, tak si to zkontrolovat může, ale takhle má smůlu.
Takže v tomhle případě není možné teď žádným způsobem dokázat, že to tak nechtěl přes ČGK, ale přes Davis.

Takže opravdu nevím, co chcete kde dokazovat, že Jirka dělal nebo nedělal při rezervaci své hry. Pokud se nebude chtít Mladá Boleslav domluvit s Davisem a ČGK, tak s tím nic neudělá nikdo. A nikdo jiný než oni to reklamovat nemůže.
 
Viděla jste aspoň, jak se přes Teetime dělá rezervace s využitím hry přes ČGK? A jak se dělá rezervace přes jiný klub (v naprosto jiném systému, který si ten klub udržuje na jiném serveru vlastními prostředky)? Podle dotazů asi ne, tak si dovolím trochu osvěty.
ČGK má s hřištěm domluvený určitý počet míst, které hráči (členové ČGK) můžou použít (tzv. denní limit počtu hráčů). Za zabudování svého systému do aplikací Teetime zaplatil ČGK (dříve CDS), proto je to tam takhle zabudované. Jiné kluby to tak nemají, pro ty je jednodušší si rezervační systém udržovat bokem. Každý člen ČGK pak má svůj vlastní kredit - v jednoduchosti počet her, které si předplatí na rok. Někdo 5, jiný 10, další třeba 80.
Teetime automaticky předvyplňuje, že chceme čerpat hru ze svého kreditu, aby s tím hráči neměli práci (protože se jinak množily reklamace, že to chtěli ze svého herního kreditu a najednou mají za hru platit). Prostě někdo naprogramoval co nejjednodušší systém pro uživatele, asi se předpokládá častější využití hry z kreditu, než placení. Když to jako hráč udělám blbě a vyberu si, že to zaplatím na recepci, tak pak ještě teoreticky můžu na recepci říct, že to chci z kreditu a recepce to může změnit. Pokud to tedy jde. Ale na recepci už to často není možné změnit, protože kapacita denního počtu míst pro ČGK na tom hřišti je vyčerpaná.
Jak psal Jirka - nedělal si sám rezervaci přes Teetime. Asi nevěděl, kdy se na hřiště dostane a protože často není problém přijít a hrát (hřiště nebývají plná), tak to nerezervoval předem (nevím, myslím si to). Pak přišel na recepci a požádal o nějaký čas na hru. A tady nastal ten problém, došlo k vybrání možnosti, že chce hru čerpat přes ČGK.
Pokud chce hráč čerpat hru přes jiný klub, pak na recepci musí říct, že to chce přes Davis nebo Bestgolf atd. a recepce musí ručně vybrat, že to bude přes ten jiný klub. A to tady neproběhlo správně. Ale protože Jirka nic neplatí a nemá jak si na místě zkontrolovat, co tam recepce nastavila, jen se dozví "je to v pořádku, můžete jít hrát, hezkou hru". Kdyby se podepisoval nějaký doklad s informací, že čerpá hru přes XXX nebo něco podobného, tak si to zkontrolovat může, ale takhle má smůlu.
Takže v tomhle případě není možné teď žádným způsobem dokázat, že to tak nechtěl přes ČGK, ale přes Davis.

Takže opravdu nevím, co chcete kde dokazovat, že Jirka dělal nebo nedělal při rezervaci své hry. Pokud se nebude chtít Mladá Boleslav domluvit s Davisem a ČGK, tak s tím nic neudělá nikdo. A nikdo jiný než oni to reklamovat nemůže.
děkuji za uvedení do toho, jak se to rezervuje přes ČGK, jenže @DzejBee nepostupoval, jak popisujete
psal:
Na Davisu si hru zarezervuji 3 dny dopředu, Teetime řeším na recepci MB
Takže to jsem chtěla prokazovat, protože, když se tohle povede, tak mu to nemůže strhnout ČGK.
 
Upraveno:
znovu se zeptám... lze dokázat, jakou službu jsi použil? a pak jim to předložit?
V tom je právě ta kolize. Hru mám sice rezervovanou pře Davis (což můžu doložit), ale čerpání určí recepce tak, že tam "zaklikne" ten správný subjekt. Bohužel, ČGK tam naběhne automaticky a pokud udělá recepce chybu, mám smůlu - evidentně tento případ.
Nesmyslně si to musím udělat kontrolu do 48 hodin sám a potom to reklamovat.
(@Šnek to popsal přesně)
 
V tom je právě ta kolize. Hru mám sice rezervovanou pře Davis (což můžu doložit), ale čerpání určí recepce tak, že tam "zaklikne" ten správný subjekt. Bohužel, ČGK tam naběhne automaticky a pokud udělá recepce chybu, mám smůlu - evidentně tento případ.
Nesmyslně si to musím udělat kontrolu do 48 hodin sám a potom to reklamovat.
(@Šnek to popsal přesně)
no a to je důkaz, že jsi "nešel" přes ČGK! že recepce udělala něco jiného, je problém její!
prostě teď musíš napsat na ČGK "reklamaci", že jsi rezervoval hru přes Davis (přikládám doklad-nebo skan nebo potvrzení) a žádám o "připsání" nesprávně odebrané platby na můj účet u ČGK (když budeš chtítˇ, mrknu ti na ten dopis, hoď mi ho do SZ)
48 hodinová lhůta se podle mě z povahy věci může vztahovat jen na hry rezervované a následně zrušené u ČGK, toho bych se nebála
 
Upraveno:
VELKÝ dík za spolupráci a podporu 19.jamky patří těmto Jamkařům a
Back
Nahoru Bottom