- Jméno
- Jiří
- Přijmení
- Bolehovský
- Klub
- ČGK
- HI (HCP)
- 7
Toto téma je věnováno jako výstraha všem, kteří mají kromě ČGK taky BestGolf nebo Davis.
Může se totiž stát, že budete hrát hřiště, které máte v obou klubech "zdarma" (Mladá Boleslav, Hodkovičky apod.), ale v ČGK ho máte v kreditu volných her, které si šetříte třeba na Albatros, Haugschalg atd.
Ve stručnosti už jen uvedu závěr poměrně dlouhé komunikace mezi resortem Mladá Boleslav, ČGK a mnou.
Situace:
Na Davisu si hru zarezervuji 3 dny dopředu, Teetime řeším na recepci MB (to byla CHYBA!!!), hlásím že jdu na Davis, slečna potvrzuje a jdu hrát. ČGK nikde a nikdo nezmiňuje.
Po týdnu zjistím, že mi byla hra sebrána z kreditu ČGK - pro mě tedy ca -800 CZK.
Reakce ČGK:
Vzhledem k tomu, že jste si nejspíš dělal rezervaci přes klub Davis nebo recepci na Mladé Boleslavi (kde nejspíš vznikla chyba), nemám Vám ze strany ČGK jak pomoc. Nejsme za odebraný kredit zodpovědní.
Reakce MB:
Bylo mi sděleno z ČGK, že hráč pokud nechce čerpat hru z kreditu ČGK, tak si jí musí sám na svém počítači či jiném zařízení zrušit minimálně 48 hodin před její realizací. Pokud tak neučiní, bude mu odebrána z jeho kreditu, jako vyčerpaná. Je mi líto, že Vám nedovedu jinak pomoci, ale recepční nemůže za hráče rušit jeho rezervaci. Prosím nezlobte se na ni.
Podle mě geniální SUPER-BUSINESS: zákazníkům seberu peníze z jejich účtu (dokonce i když si nic neobjednali) a nechám na nich, zda si toho všimnou. Pokud to neudělají do 48 hodin, tak mají smůlu.
Může se totiž stát, že budete hrát hřiště, které máte v obou klubech "zdarma" (Mladá Boleslav, Hodkovičky apod.), ale v ČGK ho máte v kreditu volných her, které si šetříte třeba na Albatros, Haugschalg atd.
Ve stručnosti už jen uvedu závěr poměrně dlouhé komunikace mezi resortem Mladá Boleslav, ČGK a mnou.
Situace:
Na Davisu si hru zarezervuji 3 dny dopředu, Teetime řeším na recepci MB (to byla CHYBA!!!), hlásím že jdu na Davis, slečna potvrzuje a jdu hrát. ČGK nikde a nikdo nezmiňuje.
Po týdnu zjistím, že mi byla hra sebrána z kreditu ČGK - pro mě tedy ca -800 CZK.
Reakce ČGK:
Vzhledem k tomu, že jste si nejspíš dělal rezervaci přes klub Davis nebo recepci na Mladé Boleslavi (kde nejspíš vznikla chyba), nemám Vám ze strany ČGK jak pomoc. Nejsme za odebraný kredit zodpovědní.
Reakce MB:
Bylo mi sděleno z ČGK, že hráč pokud nechce čerpat hru z kreditu ČGK, tak si jí musí sám na svém počítači či jiném zařízení zrušit minimálně 48 hodin před její realizací. Pokud tak neučiní, bude mu odebrána z jeho kreditu, jako vyčerpaná. Je mi líto, že Vám nedovedu jinak pomoci, ale recepční nemůže za hráče rušit jeho rezervaci. Prosím nezlobte se na ni.
Podle mě geniální SUPER-BUSINESS: zákazníkům seberu peníze z jejich účtu (dokonce i když si nic neobjednali) a nechám na nich, zda si toho všimnou. Pokud to neudělají do 48 hodin, tak mají smůlu.