Nové
  • Prohlížíte si 19.jamku jako neregistrovaný uživatel s omezeným přístupem.
    Pro vytvoření nových témat, přístupu do neveřejných částí fóra, možností reakcí atp. se zdarma zaregistrujte nebo se přihlašte.

Anketa Zvlášť a nebo dohromady?

Jak by se měl provoz v Hořehledech profilovat?

  • PilsnerGolf Resort Hořehledy - spojení ostatních aktivit se slovem "golf" bych se nebál

    Hlasy: 3 33,3%
  • Samostatné subjekty - bude to tak pro každého návštěvníka dobře uchopitelné

    Hlasy: 6 66,7%
  • Ekopark Černovous - spojit pod jeden brand, ale slovo "golf" vynechat

    Hlasy: 0 0,0%

  • Hlasovalo
    9

mkopcak

Guru fóra
Klub
Hořehledy
HI (HCP)
8,0
Stojíme v Hořehledech před otázkou provozní a marketingové změny. V areálu máme provozy hřiště, restaurace, hotelu, kongresu, informačního centra a připravujeme postupné spuštění nějaké verze ekoparku (zvířátka, naučná stezka, footgolf, bosonohá stezka,...). Byť dlouhodobě operujeme se značkou PilsnerGolf Resort Hořehledy, tak jejímu promování a reálnému spojení jednotlivých subjektů pod ni nikdy nedošlo. A to především u hotelu, kde jsme se záměrně spojení s čímkoli golfovým vyhýbali, abychom případnou klientelu neodradili tradičním klišé s golfem spojeným. Takže máme Hotel a restauraci Pod Kokšínem, Golfové hřiště Hořehledy, Informační centrum Brdy a vzniká Ekopark Černovous.

Vnímám tak na jedné straně jednoduchost správy a mediálního obrazu společné značky a na druhé straně obavu z toho, že některé provozy může spojení pod jednu značku dost ovlivnit, ba dokonce zlikvidovat. Především u hotelu se bojím úbytku zákazníků při spojení s golfovým provozem, u informačního centra pak ztrátu kredibility, kde najednou bude informace šířit nicneříkající subjekt.

Budu moc rád, pokud k tomu vyjádříte svůj osobní názor doplněný o nějaký ten uchopitelný argument:).
 
Na Janově byl postaven přímo u hřiště nový hotel a jmenuje se „Devítka”, že by trpěl nezájmem turistů se mi nezdá, v sezóně je trvale obsazen.
 
Na Janově byl postaven přímo u hřiště nový hotel a jmenuje se „Devítka”, že by trpěl nezájmem turistů se mi nezdá, v sezóně je trvale obsazen.

Můj pohled:

- "Devítka" není nic primárně golfového, negolfista si to s golfem nespojí ani náhodou
- Web a zjevně i marketing je koncipován zcela stejně jako u našeho hotelu Pod Kokšínem -> ano, golf stojí vedle ale my s ním nemáme nic společného

Tzn. otázka jest: "Byl by hotel stejně navštěvován, kdyby se jmenoval Golfhotel Janov?"
 
Staré dobré heslo zní „Neměň co funguje”.
Pokud ti funguje rozdělení, nech to. Pokud ne, zkus to spojit a uvidíš.
 
Vždycky mi přišlo záhadou, proč se hotel v Hořehledech snaží stát mimo golf. Zvlášť, když tam přijedu a část roku jsem stejně odbavován v hotelu, vyhlášení se děje v hotelu (resp. v restauraci). Je mi to ve výsledku jedno, ale když to tak je, tak pocitově za tím cítím nějakou kulišárnu a osobně je mi to nepříjemné. Tak jsem v jednom resortu, nebo nejsem?

Já jsem zastáncem z pohledu zákazníka mít vše pod jednou střechou. Je to pro mě hezky uchopitelné. Několikrát jsem hledal i různé balíčky pro sebe, ale třeba i pro Jamku. kouknu na hřiště, ok, najdu ubytování a rázem jsem odkázán na jiný web, s jinou strukturou, ovládáním... s kým se budu domlouvat, dva subjekty, jeden subjekt? Cítím se zmaten. Jdu jinam, kde to je tak nějak pohromadě.

Nedokážu posoudit, nakolik je slovo golf a provázání u hotelu pro někoho odrazující, nebo naopak známka určité kvality/úrovně. Nikdy jsem se tím osobně neřídil, jak se hotel jmenuje a nikdy jsem dle toho ani nic nevyvozoval - pokud tam není slovo Rodinný. Možná, pokud by se jednalo o ubytovnu, tak bych se asi se slovem "Golf" podivil, ale takhle? Určitě ne. Naopak mi to přijde benefit - kolik hotelů může říct, že má své vlastní golfové hřiště? Když nechci, tak tam nepůjdu, ne? Mnohem víc hledám, co mi hotel všechno může nabídnout (wellness, hřiště pro děti, parkoviště...), než jestli má aktivitu, která mě případně nezajímá.

Ekopark Černovous - to pro mě je běh na dlouhou trať a těžko se mi to hodnotí. Nepředstavím si pod tím nic, ani místo, ani lokalitu, působí to na mě dětsky - tzn. pocitově body minus při hledání ubytování bez dětí (ale i s mraky dětí cizími: od školky si rád odpočinu)... ok, to pod "Čapím Hnízdem" taky ne, ale tam tak nějak reklama vzniká v mediálním prostoru sama od sebe. :)

Pocitově bych to viděl nějak takto:

1) Hotel a restauraci Pod Kokšínem, Golfové hřiště Hořehledy + Ekopark Černovous - sjednotit, ale nechat funkční" projektové podnázvy". Združující značku PilsnerGolf Resort Hořehledy - klidně bych ponechal, nebo třeba časem přejmenoval na Ekopark Resort Hořehledy. A dej si pod to, co chceš. Klidně i Ekogolf. :)
2) Informační centrum Brdy bych se mi pozdávalo mít bokem. Přeci jen to vnímám více informačně a jakoby veřejnoprávně, než ten zbytek. Ale tam neznám výsledný záměr... viz http://www.icbrdy.cz/. V tuto chvíli na mě příliš okatě ubytování na Hotel Pod Kokšínem v hlavičce, Pilsner Golf Hořehledy. A tím pádem se mi devalvují info zde poskytované. Resp. prostě reklamní "parazitující" stránka sbírající odkazy pro konkrétní ubytko (dřív se to tak dělalo, jednostránky kvůli klíčovým slovům a odkazům na hlavní produkt). Za mě spíš negativní dojem (uznávám, mohu mít jiný pohled díky svému oboru než ne IT užíváci). Já bych na tomto webu přirozeně čekal rozcestník regionu a více infa o "konkurenci", a ne je mít schované pro formu, aby se neřeklo. Prostě magazín o regionu, co se kde děje a neděje. Plus adresář.

Fuj, to jsem se rozepsal, jdu něco dělat.
 
Upraveno:
Já si myslím, že vůbec nevadí když to má všechno svůj název, každé je část jednoho celku. Proč ne Hotel pod Kokšínem, Pilsner Golf resort Hořehledy, íčko Brdy a ekopark Černovous. Ekopark mi nějak moc nejde dokupy s golfem, nevím jestli bych kdysi s dětmi jela do ekoparku na golf...Klidně ať to má jedno zastřešení, jedny webovky s jednotlivými podkapitolami. Můj názor. Pak bude i zjevné, že to všechno nejspíš zastřešuje jedna "osoba", ale že si každý může vybrat z toho co je mu bližší (jaká aktivita).
 
Já hlasoval pro samostatné subjekty.
Když si budu hledat ičko, budu to googlovat jako ičko a nezajímá mě golf, stejně tak naopak. To že tam pak přijedu a uvidím, že je to ještě něco jiného může být plus. To samé pak i na stránkách, když tam bude reklama na hotel, může mě to zaujmout.
Beru to z pohledu, že mě zajímá jedna věc, kterou hledám, vyhledávám a ostatní mě budou rozptylovat
 
Já hlasoval pro samostatné subjekty.
Když si budu hledat ičko, budu to googlovat jako ičko a nezajímá mě golf, stejně tak naopak. To že tam pak přijedu a uvidím, že je to ještě něco jiného může být plus. To samé pak i na stránkách, když tam bude reklama na hotel, může mě to zaujmout.
Beru to z pohledu, že mě zajímá jedna věc, kterou hledám, vyhledávám a ostatní mě budou rozptylovat
Tak vyhledávání je primárně určeno metadaty a klíčovými slovy.
Myslím, že jde spíše o to, jak bude či nebude na zájemce působit spojení se "sprostým" slovem GOLF.
 
Já osobně to cítim hodně podobně jako Michal. Nemyslím si, že by slovo Golf evokovalo ve spojeni s ubytováním a dalšími službami něco negativního, ale spíš naopak. Už mnohokrát jsem třeba styšel od negolfistů, že se rádi zajedou najíst do golfového resortu, protože tam dobře vařívaj. Co já vidím jako veký mínus resortu je absence wellness.
 
Hlasoval jsem pro každé extra, nic uchopitelného ti k tomu neřeknu, jen osobní pocit.. Kdybych nehrál golf tak mě golfresort na oběd nenaláká, restaurace Pod Kokšínem ano..;)
 
Sice velké mínus, ale wellnes nestojí tři koruny ani tři mega..:)

Tohle je sice pravda, ale je pak na místě taky otázka, jestli chci zkvalitňovat a rozvíjet současné produkty a nebo přidávat nové a rozkročovat se. Pro mě je chybějící welness taky nedostatek, a nic to nemění na tom, že tam nechodím. Ale mí kolegové z práce i těch pár dodavatelů první na co se ptá, když dá člověk doporučení - je tam wellnes?

Ale to jsem odbočil. :)
 
Upraveno:
Já osobně to cítim hodně podobně jako Michal. Nemyslím si, že by slovo Golf evokovalo ve spojeni s ubytováním a dalšími službami něco negativního, ale spíš naopak. Už mnohokrát jsem třeba styšel od negolfistů, že se rádi zajedou najíst do golfového resortu, protože tam dobře vařívaj. Co já vidím jako veký mínus resortu je absence wellness.
Když budeš chtít wellnes, tak tě @mkopcak vostříkne hadicí klidně a vyráchat se můžeš v jezírku na dvojce. Ještě si u toho vylovíš nějaký míčky. ;)
 
Tohle je sice pravda, ale je pak na místě taky otázka, jestli chci zkvalitňovat a rozvíjet současné produkty a nebo přidávat nové a rozkročovat se. Pro mě je chybějící welness taky nedostatek, a nic to nemění na tom, že tam nechodím. Ale mi kolegové z práce i těch pár dodavatelů první na co se ptá, když dá člověk doporučení - je tam wellnes?

Ale to jsem odbočil. :)
Jo, to já chápu, jen jsem chtěl nadhodit že je to prostě za ranec..nehledě na to že to musí být taky kde postavit a ještě navíc to musí nějaký hodný soudruh schválit asi ve dvaceti instancích..;)
 
Wellnes,je in cool, prostě trendy a chybí hlavně Hotelu , golfovém hřišti určitě ne. Na Štiříně je hojně využíván místními, proto bych s jeho zařazením do komplexu pro zkvalitnění nabídky taky uvažoval. Jen jde co vše by měl obsahovat , sauna, vířivky, zážitkové koupele ( solná, pivní, bylinné ), odpočinkovou solnou jeskyni.
 
Wellness je určitě jednou z plánovaných součástí areálu, bohužel se však pohybuje v kategorii "možná až vyhraju ve sportce". Viděl jsem několik "wellnessů" se skořepinovou vířivkou od Bédy Trávníčka a s infrasaunou z Makra a to prostě nechceš. A vše ostatní se pohybuje od 10 mil nahoru. A člověk k tomu musí především disponovat vhodným prostorem, který aktuálně nemáme.

Máme však spoustu pozemků, které obléhají stávající hřiště i celé Hořehledy, nově skrze ně povede dokonce magistrální asfaltová cyklostezka z Plzně do Brd. Naše srdce to táhne k ekologickému provozu, takže vznik nějaké formy ekoparku se celkem nabízí. V relativně malém množství není chov zvířat problematický ani personálně, ani úředně a překvapivě lze jejich produkty a maso bez potíží použít na prodej ve vlastní prodejně, na trzích nebo i na spotřebu ve vlastní restauraci.

Golfové hřiště pro nás již více než 3 roky není hlavním zdrojem příjmů a přestože ho chceme nadále šperkovat (závlaha, designové úpravy,...), není pro nás smysluplným středem provozu. Tím se stal hotel a na něj napojené aktivity.
 
Nějak mi to nedalo , nevím kolik je hotel obsazen zimou, kde jezdíme na lyze. Do rakous mají tam venkovní sudovou saunu a sudovou vanu:



bez nároku na stavbu, variabilní umístění eko vytápění dřevem.

je to docela využívané a nemusel bys sportkovat, máš to relativně hned a za málo kaček.

Jo, na tohle jsem koukal, stejně jako např. na tohle . Pořád máš ale problém s nějakým situováním. Samozřejmě, můžu to švihnout doprostřed parkoviště, ale to asi moc lidí neocení. Tzn. potřebuješ nějaké zákoutí, kde je trochu intimno, nějaké stromy, nějaká tráva. Pak musíš řešit dostupnost (lidé se tam musí z hotelu nějak rozumě dostat a to i v závějích, mrazu, dešti), trvanlivost (stojí to venku, takže to tim bude logicky trpět), ekonomičnost (to dřevo se musí někde sehnat, skladovat, nosit), kde se budou hosté převlékat a umývat a v neposlední řadě hygienu (kdo to bude uklízet, sanitovat, napouštět, vypouštět,...).

Řada těchto bodů by u mne byla více než kompromisních, což ve výsledku hovoří ve výrazný neprospěch takové realizace. Samozřejmě nákupem jakékoli okolní nemovitosti se to zásadně mění, protože každá z nich má zahradu, kde takovou věc lze realizovat velmi snadno...
 
Jo, na tohle jsem koukal, stejně jako např. na tohle . Pořád máš ale problém s nějakým situováním. Samozřejmě, můžu to švihnout doprostřed parkoviště, ale to asi moc lidí neocení. Tzn. potřebuješ nějaké zákoutí, kde je trochu intimno, nějaké stromy, nějaká tráva. Pak musíš řešit dostupnost (lidé se tam musí z hotelu nějak rozumě dostat a to i v závějích, mrazu, dešti), trvanlivost (stojí to venku, takže to tim bude logicky trpět), ekonomičnost (to dřevo se musí někde sehnat, skladovat, nosit), kde se budou hosté převlékat a umývat a v neposlední řadě hygienu (kdo to bude uklízet, sanitovat, napouštět, vypouštět,...).

Řada těchto bodů by u mne byla více než kompromisních, což ve výsledku hovoří ve výrazný neprospěch takové realizace. Samozřejmě nákupem jakékoli okolní nemovitosti se to zásadně mění, protože každá z nich má zahradu, kde takovou věc lze realizovat velmi snadno...
Nemáš náhodou barák naproti hotelu? Ideální místo :)
 
Nemáš náhodou barák naproti hotelu? Ideální místo :)

Jj, dívat se na tvůj obličej i v těch několika málo minutách kdy nejsem v práci je přesně to, co potřebuju:).
 
VELKÝ dík za spolupráci a podporu 19.jamky patří těmto Jamkařům a
Back
Nahoru Bottom