Stojíme v Hořehledech před otázkou provozní a marketingové změny. V areálu máme provozy hřiště, restaurace, hotelu, kongresu, informačního centra a připravujeme postupné spuštění nějaké verze ekoparku (zvířátka, naučná stezka, footgolf, bosonohá stezka,...). Byť dlouhodobě operujeme se značkou PilsnerGolf Resort Hořehledy, tak jejímu promování a reálnému spojení jednotlivých subjektů pod ni nikdy nedošlo. A to především u hotelu, kde jsme se záměrně spojení s čímkoli golfovým vyhýbali, abychom případnou klientelu neodradili tradičním klišé s golfem spojeným. Takže máme Hotel a restauraci Pod Kokšínem, Golfové hřiště Hořehledy, Informační centrum Brdy a vzniká Ekopark Černovous.
Vnímám tak na jedné straně jednoduchost správy a mediálního obrazu společné značky a na druhé straně obavu z toho, že některé provozy může spojení pod jednu značku dost ovlivnit, ba dokonce zlikvidovat. Především u hotelu se bojím úbytku zákazníků při spojení s golfovým provozem, u informačního centra pak ztrátu kredibility, kde najednou bude informace šířit nicneříkající subjekt.
Budu moc rád, pokud k tomu vyjádříte svůj osobní názor doplněný o nějaký ten uchopitelný argument.
Vnímám tak na jedné straně jednoduchost správy a mediálního obrazu společné značky a na druhé straně obavu z toho, že některé provozy může spojení pod jednu značku dost ovlivnit, ba dokonce zlikvidovat. Především u hotelu se bojím úbytku zákazníků při spojení s golfovým provozem, u informačního centra pak ztrátu kredibility, kde najednou bude informace šířit nicneříkající subjekt.
Budu moc rád, pokud k tomu vyjádříte svůj osobní názor doplněný o nějaký ten uchopitelný argument.