Nové
  • Prohlížíte si 19.jamku jako neregistrovaný uživatel s omezeným přístupem.
    Pro vytvoření nových témat, přístupu do neveřejných částí fóra, možností reakcí atp. se zdarma zaregistrujte nebo se přihlašte.

Žádost o pomoc s marketingovým průzkumem + soutěž

Michal Prokop

Člen fóra
Vážení golfisté,
za společnost Golfsmith CZ&SK bych se na Vás touto cestou rád obrátil s žádostí o pomoc při rozvoji našeho e-shopu GolfGear.cz.

Díky našemu partnerství s 19.jamkou a LevnýmGolfem, už jste o něm možná slyšeli. V posledním roce jsem na webu GolfGear.cz udělali mnoho práce a snažíme se jej neustále posouvat kupředu jak po stránce funkční, tak po stránce marketingové. Uvědomujeme si ale, že bez názorů uživatelů, tedy vás, golfistů a zákazníků, by mohl být další vývoj jen velkým tápáním. A proto jsme se rozhodli zeptat se formou marketingového průzkumu na vše co nás zajímá.

Chtěl bych Vás proto požádat, zda by jste mohli zkusit vyplnit tento dotazník: https://www.survio.com/survey/d/B4R9J4U1T8G1K2O6V

Váš názor je pro nás velmi důležitý. Jsme si samozřejmě také vědomi, že i váš čas něco stojí. Proto pro vás může drobnou motivací, že každý kdo vyplní dotazník, může i něco vyhrát.

Věřím, že na základě Vašich podmětů řadu věcí vylepšíme i k Vašemu pohodlí a spokojenosti.

Předem děkuji za pomoc 
 
Ahoj Michale, vyplněno. Snad ti to pomůže. Jsem zvědav, jestli se ti sejdou dobré podněty a i nějaké nové nápady. :)
 
Ahoj Michale, taky jsem něco vyplodil  :D

Btw: Ta trojka K15 je supr,nějak jsme si sedli bez fitingu  :)
 
Vyplneno.

Docela by me zajimalo, jake jsou Vase ocekavani od podobne ankety. Kdyztak pisnete do PM, neco o techto vecech vim..
 
Ahoj, Dobrý den,
asi jste si všimli, že dotazník má otázky zaměřené na 2 oblasti a tedy jsou i dva jeho cíle.

1) Funkce, obsah a vzhled Golfgear.cz - celý web si tvoříme interně sami, žádná jeho část není outsourcovaná. V Golfsmihu si takto sami děláme a vyvíjíme téměř vše. Je to sice velmi náročné na čas (nauč se  - udělej - otestuj - předělej - tak pořád dokola) ale zas to máme přesně tak jak chceme - podobně vzniklo fitting centrum, kde mimo běžných značek nabízíme i ty méně tradiční nebo jsme si udělali na některé věci zcela vlastní testovací systémy. A vše dobře funguje, i když to stálo někdy pár šlápnutí vedle. Podobných věcí takto máme více, i když některé zákazník ani vidět nemůže. Zpět ale k webu: Ten je teď ve funkčním stavu a dá se i již trochu prezentovat. Jsme si samozřejmě vědomí, že je mnoho co zlepšovat. Sami tu máme papír se seznamem a návrhy na mnoho vylepšení. Než se ale do některých pouštět s "tvůrčí slepotou", bylo dobré se zeptat. Už teď mám několik odpovědí, které mě celkem inspirovali.

2) Otázky na marketing - přiznám, že v této oblasti máme v Golfsmithu nejvíce slabin a je hodně co se učit. Tady pak šlapaní vedle může stát i dost peněz. Díky dotazníku alespoň trochu vím kudy ano a kudy ne.

Dotazník jsme si tvořili sami, nepoužili jsme žádné agentury, jen jsem si k tomu pár věcí načetl. Takže opět metoda "udělej si sám". Celé je to tedy takový další pokus jak nás posunout dál. Koneckonců co nikdo z konkurence něco podobného nezkoušel. Za mě jsem zatím s průběhem ale velmi spokojen, a až i překvapen zájmem lidí se toho účastnit a pomoci. 

Jen k těm výsledkům, co by Vás konkrétněji zajímalo? Úplně se mi to nechce zveřejňovat jako celek a zpřístupnit to každému.
 
Vy jste v tomto ohledu zajimavy pripad, protoze nejste uplne bezny obchod, a v mnoha vecech konkurenci prakticky nemate. Pak se casto cely proces redukuje na to, zda u vas uzivatel je schopen ten nakup zrelizovat ci nikoliv. 

V tomto ohledu doporucuji udelat proste male improvizovane user testingy. Jak postupovat se lze docist na netu (staci 5 sezeni a vetsinou clovek uz vi...)  a vysledky v teto fazi projektu jsou skvele i pro cloveka, co s tim nema velke zkusenosti. Bezne se odhali, ze funkce co prijdou autorum zcela zrejme, uzivatele vubec nerozumi ci je vnimaji jinak atp..
 
Michale, mně by docela z průzkumu zajímalo, jestli je možné vysledovat nějakou relevantní reakci na propagaci na sociálních sítích? Mám s nimi pořád nějaký problém - co se týče přidané hodnoty.
 
Michale podle těch otázek a i našich zkušeností je to dost bída. Měl sem taky o sociálních sítích a jejich marketingové síle lepší představy. Získal jsem nakonec asi 130 odpovědí. A jen 25% lidí je fanouškem nějakého e-shopu a z nich více jak polovinu moc příspěvky na nich zveřejněné stejně nezajímají. Co se týká ostatních sítí tak tam 85% lidí ani jinou takovou síť nevyužívá. My jsme testovali několikrát placené reklamy na FB a nikdy se to moc neujalo.
 
VELKÝ dík za spolupráci a podporu 19.jamky patří těmto Jamkařům a
Back
Nahoru Bottom