Vylepšení pozice ve směru hry


alda

Mazák fóra
29.2.2016
683
Hodnocení
270
73
Wien
Jméno
Ales Dana
#1
Precetl jsem si clanekna golfextra.cz o poruseni pravidel a zustal jsem dost prekvapeny ze za toto dostal 2 rany.

"Dostal jsem dvě rány za to, že jsem si odkrokoval vzdálenost skrz bunker. Pak jsem v něm uhrabal své stopy, vrátil se zpět k míčku a odehrál ho na green. Nevědomky jsem tak udělal chybu, která se klasifikuje jako zlepšení pozice ve směru hry," napsal Petrozzi.

Jeste, ze pouzivam jen hodinky a merak.
 

Marklar

Mazák fóra
8.3.2017
556
Hodnocení
483
73
Praha
Jméno
Jirka L.
#2
Precetl jsem si clanekna golfextra.cz o poruseni pravidel a zustal jsem dost prekvapeny ze za toto dostal 2 rany.

"Dostal jsem dvě rány za to, že jsem si odkrokoval vzdálenost skrz bunker. Pak jsem v něm uhrabal své stopy, vrátil se zpět k míčku a odehrál ho na green. Nevědomky jsem tak udělal chybu, která se klasifikuje jako zlepšení pozice ve směru hry," napsal Petrozzi.

Jeste, ze pouzivam jen hodinky a merak.
Dle mého nejde o kroky. To můžeš a dle mého to není ani zjišťování stavu překážky. Uhrabat bunker před odehráním nesmíš a za to má trest správně.
 

Jerry

Guru fóra
Tým 19.jamky
29.12.2016
1,581
Hodnocení
1,519
123
Most
Jméno
Jaroslav Peca
#8
Stejně jako zašlápnout špatně vrácený řízek byť 2 m před míčkem. Ve směru hry. Prostě si vylepšil pozici.
Nerad rejpu, ale když si odmyslíte dikci pravidel, vám někomu to přijde v souladu se zdravym selskym rozumem (i ten bunker i ten řízek?) o_O Přestože to terazky vím, tak by mě ani v nejmenším a ani na turnaji nenapadlo někoho za takový zásah šikanovat a vynucovat si jeho potrestání. Zrovna tak mi přijde naprosto nesmyslná nutnost hrát z vyseklé díry po řízku na fairway-i. Proč se netrestá ten , co ten řízek nevrátil ale ten, co se mu náhodou povedla luxusní rána?o_O