Nové
  • Prohlížíte si 19.jamku jako neregistrovaný uživatel s omezeným přístupem.
    Pro vytvoření nových témat, přístupu do neveřejných částí fóra, možností reakcí atp. se zdarma zaregistrujte nebo se přihlašte.

Výbava začátečníka

  • Autor vlákna slapyd
  • Založeno
S

slapyd

Neregistrovaný
Ahoj,
chtěl bych Vás poprosit o radu, jsem úplný začátečník a uvažoval jsem o koupi setu Wilson X31, pročítal jsem tu několik témat a narazil v podstatě na to, že takový set nemá smysl kupovat.

Chtěl bych se tedy zeptat, co zhruba v této cenové kategorii do začátku koupit, abych s touto výbavou nějakou chvíli vydržel (řekněme v rámci měsíců) a pak třeba jen dokupoval rozšířil sadu? Jestli jsem vše pochopil správně, tak do začátku by mi stačily 3 základní hole (putter, 7i a PW). Pokud by jste měli tip po čem se poohlednout budu velice vděčen.
 
Podle mě, je to nasprosto se seznámením a prvními tréninky dostačující.
Na naučení se švihat 7čka stačí. Pak tě trenér dotlačí k nákupu dalších holí. Již se tu řešilo někde jinde, koukni se do bazarů, nebo do obchodů, prodávají tam velice dobré jednotlivé hole například z demodnů. A putter budeš mít na několik let, ten pokud sedí, se nemění.
 
Pokud to s golfem myslis vazne, pak ja osobne doporucuji koupit rovnou ojety set. Duvod je snadny, vetsinou ho sezenes za podobne penize jako ty tri hole, co ted hledas. Vyjimka je, pokud ti je nekdo da, nebo je vazne poridis za 500,- vsechny.
Jiz pri treningu je dobre mit cely set... ale ano, naucit a hrat lze s temi tremi, co pises. Kazdy to rika a radi, ale na hristi nikoho s touto vybavou nikdy nepotkas (akademie max). Z pisku to vazne chce hrat Sw (konstrukcne to proste hraje lip z pisku nez cokoliv jineho, proto to lidi nosi) a z odpaliste budes chtit delsi ranu, nez je 7i (treba, aby si vubec dostrelil na fw).