Nové
  • Prohlížíte si 19.jamku jako neregistrovaný uživatel s omezeným přístupem.
    Pro vytvoření nových témat, přístupu do neveřejných částí fóra, možností reakcí atp. se zdarma zaregistrujte nebo se přihlašte.

Seznam.cz & ČGF/Bav se golfem - spolupráce a reklama

requo

Guru fóra
19.jamka
Jméno
Michal
Přijmení
Šatal
Klub
Hořehledy
HI (HCP)
+- 17
Již dříve proklamovaná spolupráce čgf se Seznamem na letošní rok s cílem přitáhnout ke golfu nováčky:

Co vím, tak by na Seznamu měly být mraky bannerů propagující golf, a odkazující na tzv. Seznam Native - příběhy. Měl by být kladen důraz i na zapojení jednotlivých resortů a následné personalizované reklamy. Vypracovaný příběh viz tu:

https://native.seznamzpravy.cz/
"Obsah tvořený v Seznamu ve spolupráci se zadavatelem Seznam Native pomáhá zadavateli vyprávět příběhy a informovat čtenáře o zajímavých tématech."

Heslo nového a již dostupného golfového příběhu je "Jak sportovat s celou rodinou"

Výstřižek.PNG

Přímý link tu: https://native.seznamzpravy.cz/jak-sportovat-s-celou-rodinou/
odkazuje to poměrně dost na www.bavsegolfem.cz

Tak co myslíte? Líbí, nelíbí? Dočetli jste příběh až do konce? :)
 
Již dříve proklamovaná spolupráce čgf se Seznamem na letošní rok s cílem přitáhnout ke golfu nováčky:

Co vím, tak by na Seznamu měly být mraky bannerů propagující golf, a odkazující na tzv. Seznam Native - příběhy. Měl by být kladen důraz i na zapojení jednotlivých resortů a následné personalizované reklamy. Vypracovaný příběh viz tu:

https://native.seznamzpravy.cz/
"Obsah tvořený v Seznamu ve spolupráci se zadavatelem Seznam Native pomáhá zadavateli vyprávět příběhy a informovat čtenáře o zajímavých tématech."

Heslo nového a již dostupného golfového příběhu je "Jak sportovat s celou rodinou"

Zobrazit přílohu 16594

Přímý link tu: https://native.seznamzpravy.cz/jak-sportovat-s-celou-rodinou/
odkazuje to poměrně dost na www.bavsegolfem.cz

Tak co myslíte? Líbí, nelíbí? Dočetli jste příběh až do konce? :)

Grafická úroveň mi připomněla klip Money for Nothing od Dire Straits -
. Tehdy, v roce 1985 to byla estetická špička. Proč se obdobná grafika využívá i v roce 2021, nechápu. ČGF by měla povinně zajistit roční hru zdarma každému zájemci, který podepíše prohlášení , že se mu stránka líbí a že text dočetl až až do konce. Já bych žádnou odměnu nedostal.;)
 
Věřím, že Seznam ví, co dělá a má tento formát reklamy reálně podpořen čísly. Těžko soudit dopředu - já obecně jsme k jakékoli reklamě poměrně skeptický, pokud má zasáhnout někoho, koho to nezajímá tou "moderní hravou" formou příběhů. Ale podstatná budou čísla - nikoli impresí - tzn. zobrazení, ale reálně tím, kolik lidí to dostane v nějakém měřitelném horizontu na hřiště.

Reklamu jsem si prohlídl - no a po chvilce jsem se na to vybodl. Připomíná mi to dětskou encyklopedii. A nebo takové ty letáky, kterých je internet plný - jak si položit jednoduše podlahu, jak se během deseti minut naučit anglicky, jak žít spokojený život atp. Na druhou stranu - mně se nelíbí ani hudební stanice Šlágr, nedokážu číst Blesk a na seriálu Ulice mi přijde nejzajímavější ta pořadová číslovka. A všechny tyto tři objekty mají vysokou sledovanost, čtenost. Tak možná tohle je to pravé, co si dnešní doba žádá. A pokud to tak je, a zabere to, tak pak nemám problema. Resp. kdo jiný, než Seznam by měl vědět, co marketingově funguje. Držím palce!

PS: Ale za sebe - holt nejsem cílovka. A nebo je to tím, že mám malé dítě, ženu učitelku a z té hravé, usměvavé formy alá nadšena celá rodina a hlavně společně - z toho mám už osypky. Nakonec jsem to tedy dočetl, ale stálo mě to fakt úsilí. Btw. líbí se mi ta animace na úplném konci stránky, ta mě pobavila. :-D
 
Upraveno:
Jinak je k tomu už i promo článek na golf.cz


V něm jsem se dozvěděl mj, že:

  • Výsledky budou od dnešního dne k vidění na stránkách seznam.cz i dceřiných webech sport.cz a prozeny.cz.
  • Golfová rodina se všudepřítomným svištěm se bude objevovat na Seznam.cz od března do října, možnost zapojit se regionálním zacílením dostanou také jednotlivé resorty.
 
Jinak je k tomu už i promo článek na golf.cz


V něm jsem se dozvěděl mj, že:

  • Výsledky budou od dnešního dne k vidění na stránkách seznam.cz i dceřiných webech sport.cz a prozeny.cz.
  • Golfová rodina se všudepřítomným svištěm se bude objevovat na Seznam.cz od března do října, možnost zapojit se regionálním zacílením dostanou také jednotlivé resorty.

já si za slovem "výsledky" představuju tvrdá čísla v počtu přibyvších golfistů, nikoliv zobrazené reklamy, za to si cgf může udělat pouze čárku, ale nic víc, doufejme, že aspoň vědí jestli má smysl inzerovat na seznam.cz a spol., snad to má nějakou návštěvnost relevantního publika - jestli není lepší to dávat někam, kde lidé hledají příležitost k aktivitám venku - např. kudyznudy.cz (dokonce maj část věnovanou golfovým aktivitám)
 
A co nám odpoví seznam na dotaz jak začít s golfem?
 
Jáchym hodil do stroje tyhle 4 fráze a ze stroje vypadl dosti tristní výsledek (počet vyhledání příslušné fráze měsíčně, průměr za posledních 12 měsíců, to že na SEZNAMu nikdo nehledá není (aspoň pro mě) překvapení
hledanost.PNG
 
Vyhledávání textem se dle mého přeceňuje. To, že já i vy ho běžně používáme, neznamená, že významná část dospělé populace není líná cokoli napsat do vyhledávače a danou informaci hledat (ono je obtížné i jí občas zformulovat). Úplně v tom zadání a realizaci nevnímám, že by cílovka byla kdokoli, kdo si informace ověřuje, hledá a zajímá se o varianty, porovnává atp. Je část populace, která sleduje jen své oblibené weby a co jim naservírují, to konzumují. Google v ČR v roce 2020 zhruba má při vyhledávání podíl: google 75% vs seznam 25%. No, ano. Nicméně osobně se domnívám, že např. mezi důchodci seznam apod významně převažuje - třeba i jen proto, že tam mají svůj email a prostě na něj historicky chodí a měnit ho nebudou. Soudím tak dle svého okolí, rodiny atp. Prostě nic jiného, než seznam nepoužívají. A ani v něm nehledají. Prostě klikají na odkazy, které jim kdo nabídne. A při dostatečné frekvenci vlezlosti (agresivita, frekvence atp) reklamy to semínko zaseje. Otázkou je, jak se úspěšnost vyhodnotí. Jedna věc je krátkodobě teď zvednout někoho ze židle, aby něco udělal... druhá, že pokud to semínko zájmu bude uhnízděno, tak se projeví třeba až za rok, dva... více a to těžko se bude měřit, že ten vstupní impuls byl třeba i v této aktuální reklamní kampani.
 
Tak na reklamu jsem už narazil na novinky.cz. :) docela mě ta maluvka mezi těmi zprávami zaujala. Zajímavý :)

Zaujal mě tedy i sexy Putin, ale to jsem četl už někde dřív :-D

5B872F8F-7D06-45F4-9659-A26AAD64D17C.png
 
Tak na reklamu jsem už narazil na novinky.cz. :) docela mě ta maluvka mezi těmi zprávami zaujala. Zajímavý :)

Zaujal mě tedy i sexy Putin, ale to jsem četl už někde dřív :-D

Zobrazit přílohu 16737
Já jsem včera viděl tu reklamu na golf na idnesu. Trochu mě to překvapilo, když je to akce seznamu, ale jen ať se to rozšiřuje.
 
Obávám se, že podobné „super nabídky” snahu ČGF ukázat golf jako „sport pro rodiny” pošlou k šípku :down:

96376862-ECD9-4E3D-A2CE-361ED7EAD855.jpeg
 
K této aktivitě a seznamu - včera na Živě.cz vyšel aktuální článek porovnání google vs seznam.


Výstřižek.PNG

V podstatě je to pro google jako vyhledávač výhra 81:19. A rozdíl se dál zvyšuje.

Ono to s ohledem na danou kampaň nemusí být zas tak podstatné, protože do tohoto porovnání nespadají weby "rodiny" seznam, kde se kampaň rovněž zobrazuje. Ale může to pak dát určitý obrázek při vyhodnocení efektivnosti/přínosu a velikosti oslovené komunity.

Jsem zvědav a upřímně držím palce, aby se to povedlo.
 

Přílohy

  • 96D0FC20-D856-4BAB-9CB4-BF5D684DEBD8.png
    96D0FC20-D856-4BAB-9CB4-BF5D684DEBD8.png
    73,9 KB · Zobrazení: 117
Zaujala mě aktuální reklama na fb:


Kdyztak viz příloha, kdyby se to nezobrazilo.

Tak nevím tedy: jako v kině jsem už hodně dlouho nebyl, takže kolik vlastně tedy stojí lístek do kina? Pořád kolem 200 Kč, nebo? :)
Já byl naposledy v kině asi před 5 lety :D:D Kouknul jsem se na net a píšou na Smíchově cinema city od 219 kč.Rodinné vstupné,což jsi ty 690 kč. Takže skoro stejně,jako před těmi 5 lety ;);)
 
VELKÝ dík za spolupráci a podporu 19.jamky patří těmto Jamkařům a
Back
Nahoru Bottom