Nové
  • Prohlížíte si 19.jamku jako neregistrovaný uživatel s omezeným přístupem.
    Pro vytvoření nových témat, přístupu do neveřejných částí fóra, možností reakcí atp. se zdarma zaregistrujte nebo se přihlašte.

Problém s Golfiq

Dana

Guru fóra
Jméno
Dana
Klub
Česká Lípa
HI (HCP)
32,7
Asi to sem úplně nepatří, ale nenašla jsem bližší téma a nové jsem zakládat nechtěla. Mám problém s firmou Golfiq. Objednala jsem tričko, přišlo úplně jiné. Napsala jsem mail, odpověděl mi Ondřej Doležal, že jim vykradli sklad a tak byly zmatky. Napsala jsem, že tedy posílám tričko zpátky a chci peníze na účet. Nedělo se nic. Volala jsem, nakonec jsem se Doležalovi dovolala, tvrdil, že jim zásilka nedošla. Dostal číslo zásilky, prohlásil, že prý jim to doručovali v sobotu když ve firmě nikdo nebyl (?). Slíbil, že to zařídí. To bylo 5.5.. Od té doby mi nebere telefon, peníze na účet nedorazily a na stránkách jiný telefonní kontakt nemají. Nemáte na ně někdo nějakou cestu???? Dík.
 
Asi to sem úplně nepatří, ale nenašla jsem bližší téma a nové jsem zakládat nechtěla. Mám problém s firmou Golfiq. Objednala jsem tričko, přišlo úplně jiné. Napsala jsem mail, odpověděl mi Ondřej Doležal, že jim vykradli sklad a tak byly zmatky. Napsala jsem, že tedy posílám tričko zpátky a chci peníze na účet. Nedělo se nic. Volala jsem, nakonec jsem se Doležalovi dovolala, tvrdil, že jim zásilka nedošla. Dostal číslo zásilky, prohlásil, že prý jim to doručovali v sobotu když ve firmě nikdo nebyl (?). Slíbil, že to zařídí. To bylo 5.5.. Od té doby mi nebere telefon, peníze na účet nedorazily a na stránkách jiný telefonní kontakt nemají. Nemáte na ně někdo nějakou cestu???? Dík.
To je zajímavé, protože jsem teď v květnu na Golfiq taky objednávala a dodání se dost táhlo. Objednávala jsem u nich již několikrát a nikdy nebyl problém. 28.4. jsem objednala mikinu, 5.5. jsem mu psala kde je zásilka. Odpověděl mi ten Doležal, že měli technické problémy a že ji ten den/zítra odesílají. 6.5. mi přišlo, že je odeslána. PPL balíček přivezla až 12.5. Zpravidla když mi přijde oznámení o odeslání službou PPL, druhý, nejpozději třetí den zásilka dorazí. Tohle se mi nějak nelíbilo. Takže se tam asi něco děje.
 
Já objednal dceři patr a 9i, které měly být skladem. Mezitím jsem k tomu objednal zbytek setu od US Golf, protože tam bohužel 9i v její velikosti neměli. Už je to měsíc a GOLFIQ se jen vykrucuje, jak přeposílají z jiného obchodu a jak už odeslali PPLkem, přitom přepravce o nich nic neví a ani nemá kamerový záznam předání zboží do přepravy. Pán na lince je mistr světa ve lhaní(no vlastně spíš jen lhář, ani to mu moc nejde), od této firmy už ani týčko.
 
Bohužel se musím podělit o negativní zkušenost s tímto e-shopem 🙁. Asi před 2 měsíci jsme objednal scorecard holder. Jakmile došel, zjistil jsem, že se mi do něj skórkarta nevejde a odeslal jej druhý den poštou v dopise zpět společně s průvodním dopisem a považoval věc za vyřízenou, resp. vrácenou a očekávajíc, že se peníze vrátí na brzy účet.

K mému překvapení včera, cca 2 měsíce po odeslání zboží zpět, volal pan Doležal, že jim přišlo minulý týden v pátek vrácené zboží, ale že ho nemohou vzít zpět kvůli překročené 14denní lhůtě pro vrácení zboží. Oponoval jsem tím, že jsem zboží odeslal hned druhý den po převzetí a to před 2 měsíci. Odpovědí mi bylo pouze, že si toto mám vyřídit s poštou, že jim to přišlo před pár dny a že to lze vytracovat. Tomuto bohužel moc nevěřím. Česká pošta není nejspolehlivější doručovatel, ale pochybuji, že by obyčejný dopis doručili s 2měsíčním zpožděním. Navíc obyčejné dopisy nelze trasovat, čehož si myslím, že pán využil. Na dopisu navíc musí být razítko podání...

Navrhl jsem, ať si zboží nechají, že už nemám čas a chuť to řešit. Reakcí mi byla, že to prý běžně nedělají, ale na náklady e-shopu mi zboží zašlou zpět, takže mohu být šťastný.

Pokud by někdo chtěl Callaway, tak daruji 😉
 

Přílohy

  • s-l1600-25-1.gif
    s-l1600-25-1.gif
    86,1 KB · Zobrazení: 142
Bohužel se musím podělit o negativní zkušenost s tímto e-shopem 🙁. Asi před 2 měsíci jsme objednal scorecard holder. Jakmile došel, zjistil jsem, že se mi do něj skórkarta nevejde a odeslal jej druhý den poštou v dopise zpět společně s průvodním dopisem a považoval věc za vyřízenou, resp. vrácenou a očekávajíc, že se peníze vrátí na brzy účet.

K mému překvapení včera, cca 2 měsíce po odeslání zboží zpět, volal pan Doležal, že jim přišlo minulý týden v pátek vrácené zboží, ale že ho nemohou vzít zpět kvůli překročené 14denní lhůtě pro vrácení zboží. Oponoval jsem tím, že jsem zboží odeslal hned druhý den po převzetí a to před 2 měsíci. Odpovědí mi bylo pouze, že si toto mám vyřídit s poštou, že jim to přišlo před pár dny a že to lze vytracovat. Tomuto bohužel moc nevěřím. Česká pošta není nejspolehlivější doručovatel, ale pochybuji, že by obyčejný dopis doručili s 2měsíčním zpožděním. Navíc obyčejné dopisy nelze trasovat, čehož si myslím, že pán využil. Na dopisu navíc musí být razítko podání...

Navrhl jsem, ať si zboží nechají, že už nemám čas a chuť to řešit. Reakcí mi byla, že to prý běžně nedělají, ale na náklady e-shopu mi zboží zašlou zpět, takže mohu být šťastný.

Pokud by někdo chtěl Callaway, tak daruji 😉
Podle mně celkem zbytečné problémy, stačilo poslat doporučeně a vše by bylo ok. :up:
 
VELKÝ dík za spolupráci a podporu 19.jamky patří těmto Jamkařům a
Back
Nahoru Bottom