Pohnutí míčem ve hře

Stav
Uzamčeno.

doktordee

Guru fóra
19.jamka:
Představení
WITB
Mé recenze
Hráč zadrajvuje do vodní překážky. Určí bod posledního přechodu hranice a spustí míč asi 10 metrů dozadu za překážkou na linii jamka - místo přechodu. Míč se odrazí a odkutálí se o cca 1 metr dopředu. Hráč míč zvedne a znovu spustí na linii. Tentokrát míč zůstane ležet na místě a hráč ho zahraje na grýn.

Je to v pořádku? Pokud ne, co se stalo, jak měl hráč postupovat, případně jaký bude trest?

Hráč obdrží 2 trestné rány dle pravidla 18-2. Hráč pohnul míčem ve hře a toto nenapravil před odehráním rány, proto obdrží všeobecný trest 2 rány.
 

Toams

Aktivní člen
19.jamka:
Představení
WITB
mozna blbe, ale mel se hrat po prvnim spusteni, jelikoz se mic po spusteni nenachazel blize nez je misto, kde naposledy prekrocil hranici vodni prekazky, 20-2c a co se tyce trestu, 18-2, jedna trestna a vratit zpatky ... ale stat se mi to na hristi, no nevim, nevim :)
 

doktordee

Guru fóra
19.jamka:
Představení
WITB
Mé recenze
Jdeš na to dobře. Ale něco tomu chybí. Nechám to tu do pátku. Pak to odhalím! :)
 

doktordee

Guru fóra
19.jamka:
Představení
WITB
Mé recenze
Jak byste to řešili vy ostatní?
 

TomasV

Aktivní člen
19.jamka:
Představení
WITB
Já bych vlezl do křoví(tel. na hřiště nepatří :) ) a zavolal někomu, kdo to ví.....viď Davide
 

mkopcak

Guru fóra
Rok ZK
2010
Klub
Hořehledy
HI (HCP)
10,0
P/L
Pravák
Rozhodčí ČGF
II.třída
Golf. trenér
ČGF 3.třída
19.jamka:
Představení
WITB
Můj švih
Tak dobře no - Toams to má správně, jen ten trest nebude 1 rána, ale 2, viz celkový trest za porušení pravidla 18 - míč měl vrátit, ale neudělal to, tzn. dostává 2, ale už žádný další trest (např. za hru z nesprávného místa).
 

doktordee

Guru fóra
19.jamka:
Představení
WITB
Mé recenze
Řešení:

Pravidlo 18 - míč v klidu se pohne. Konkrétně jím pohne hráč tedy pravidlo 18-2(i). Míč nebyl po odskoku blíže jamce, bere se referenční bod nikoliv místo kde spouštím míč. Míč byl tedy do hry uveden správně. Tedy míčem v klidu pohnul a musí ho vrátit na původní místo (odkud ho zvedl) a přičíst si "malý" trest 1 rány.

Bohužel tak neučinil, čímž porušil pravidlo a bude potrestán všeobecným trestem 2 ran, ale už neobdrží žádný další trest. (Trest za porušení pravidla - na konci pravidla 18 - červeným písmem v oficiálním vydání pravidel golfu).

Takže mkopcak - Great! :)
 
Stav
Uzamčeno.
WebGolf.cz
Velký dík za spolupráci a podporu 19.jamky v roce 2020 patří (více info):
Nahoru Bottom