Nové
  • Prohlížíte si 19.jamku jako neregistrovaný uživatel s omezeným přístupem.
    Pro vytvoření nových témat, přístupu do neveřejných částí fóra, možností reakcí atp. se zdarma zaregistrujte nebo se přihlašte.

Osvědčení pro hru na hřišti v zahraničí

Patrik

Nováček
Zdravím,
jsem v golfu nováček, hraju od loňska, tak se omlouvám, pokud je dotaz hloupý, ale google mi nedokázal odpovědět.
Plánujeme letos v létě dovolenou v Portugalsku a tak mě napadlo si tam dojít na golf.
Koupit green fee se zdá jednoduché přes golfinportugal.com, ale jak je to s osvědčením pro hru na hřišti?
Podařilo se mi pouze dohledat, že ho v Portugalsku vyžadují, ale stačí mi české? A pokud ano, tak jak se mám prokázat (počítám že ten papír v češtině mi moc nepomůže)?
Díky
 
Zdravím,
jsem v golfu nováček, hraju od loňska, tak se omlouvám, pokud je dotaz hloupý, ale google mi nedokázal odpovědět.
Plánujeme letos v létě dovolenou v Portugalsku a tak mě napadlo si tam dojít na golf.
Koupit green fee se zdá jednoduché přes golfinportugal.com, ale jak je to s osvědčením pro hru na hřišti?
Podařilo se mi pouze dohledat, že ho v Portugalsku vyžadují, ale stačí mi české? A pokud ano, tak jak se mám prokázat (počítám že ten papír v češtině mi moc nepomůže)?
Díky
Ja jsem pro hru ve Francii zavolal domovskemu klubu o potvrzeni o handicapu a prisel mi v anglictine na email.
 
Zdravím,
jsem v golfu nováček, hraju od loňska, tak se omlouvám, pokud je dotaz hloupý, ale google mi nedokázal odpovědět.
Plánujeme letos v létě dovolenou v Portugalsku a tak mě napadlo si tam dojít na golf.
Koupit green fee se zdá jednoduché přes golfinportugal.com, ale jak je to s osvědčením pro hru na hřišti?
Podařilo se mi pouze dohledat, že ho v Portugalsku vyžadují, ale stačí mi české? A pokud ano, tak jak se mám prokázat (počítám že ten papír v češtině mi moc nepomůže)?
Díky