Nové
  • Prohlížíte si 19.jamku jako neregistrovaný uživatel s omezeným přístupem.
    Pro vytvoření nových témat, přístupu do neveřejných částí fóra, možností reakcí atp. se zdarma zaregistrujte nebo se přihlašte.

Golf.cz Novoroční pozdrav prezidenta ČGF Zdeňka Kodejše 2020

Osobne mi prijde jako zacarovany kruh ten dvojnasobek za cleny co plati virtual. Protoze z pohledu hrace mi to prijde jedno jestli jsem clen Klubu nebo virtualu a stejne je to i preci pro federaci. Trpi tim hriste a tedy asi i Kluby, protoze ty penize mohly jit hristi A zbytecne jdou federaci. Nebo ne?

Předpokládám, že právě zvýšený poplatek má nutit hráče hledat výhodnější nabídky u klubů, které tento poplatek nemají = mají hřiště. A je asi pravdou, že u takto nízkého poplatku se ten rozdíl příliš neprojeví. Ale jakmile by byla platba ne 600 Kč, ale 2 000 Kč, tak už to možná určitý rozdíl udělá...
 
Předpokládám, že právě zvýšený poplatek má nutit hráče hledat výhodnější nabídky u klubů, které tento poplatek nemají = mají hřiště. A je asi pravdou, že u takto nízkého poplatku se ten rozdíl příliš neprojeví. Ale jakmile by byla platba ne 600 Kč, ale 2 000 Kč, tak už to možná určitý rozdíl udělá...
Do dnesniho dne me nenapadlo, ze mohou byt dvoji ceny za hrace. Proste v tom nevidim rozdil a rozdil v tom proste byt nemuze, jestli hrac je v Klubu nebo ve virtualu. Pro federaci.
stejne jako kdyz si das jidlo v restauraci a jednou ho snis tam a v druhem pripade si ho vezmes sebou. Proc je rozdil a jednou musis dostat eet uctenku a u druheho ne... je to stejne jidlo.
nebavim se o nastaveni cen. prijde mi ze v predsednictvi federace (ci jak se to jmenuje) maji prevahu Kluby, kteri se snazi virtualy diskriminovat
 
Do dnesniho dne me nenapadlo, ze mohou byt dvoji ceny za hrace. Proste v tom nevidim rozdil a rozdil v tom proste byt nemuze, jestli hrac je v Klubu nebo ve virtualu. Pro federaci.
stejne jako kdyz si das jidlo v restauraci a jednou ho snis tam a v druhem pripade si ho vezmes sebou. Proc je rozdil a jednou musis dostat eet uctenku a u druheho ne... je to stejne jidlo.
nebavim se o nastaveni cen. prijde mi ze v predsednictvi federace (ci jak se to jmenuje) maji prevahu Kluby, kteri se snazi virtualy diskriminovat

Je asi pochopitelné, že v tom jako hráč rozdíl nevidíš. Já ho jako provozovatel hřiště vidím a vnímám. Díky podstřeleným cenám virtuálů dochází k odchodu členů z tradičních klubů a k nabourávání celé ekonomiky golfového prostředí. Opakovaně se mi ke konci roku ozývají členové, proč jako nenabízím také to výhodně členství za 1 500 Kč jako jiné kluby. Má odpověď je snadná - nemůžu si to dovolit. A pokud to tímto stylem půjde dál dalších 5 - 10 let, žádný golf club Hořehledy nebude existovat. A můžeme se jen dohadovat, jestli je to dobře nebo není...
 
Je asi pochopitelné, že v tom jako hráč rozdíl nevidíš. Já ho jako provozovatel hřiště vidím a vnímám. Díky podstřeleným cenám virtuálů dochází k odchodu členů z tradičních klubů a k nabourávání celé ekonomiky golfového prostředí. Opakovaně se mi ke konci roku ozývají členové, proč jako nenabízím také to výhodně členství za 1 500 Kč jako jiné kluby. Má odpověď je snadná - nemůžu si to dovolit. A pokud to tímto stylem půjde dál dalších 5 - 10 let, žádný golf club Hořehledy nebude existovat. A můžeme se jen dohadovat, jestli je to dobře nebo není...
Souhlasim, ale jsme nekde jinde.
Pokud to ti hodni provozovatele/majitele hrist tem zlym virtualum prodaji za tu nesmyslnou levnou cenu, tak to nikdy neskonci. A zrejme se vzdy najdou hriste, kteri jim to prodaji.
Nevim co si predstavuji clenove klubu za svych 1,500. Urcite ne neomezenou hru u vas.
 
Pokud to ti hodni provozovatele/majitele hrist tem zlym virtualum prodaji za tu nesmyslnou levnou cenu, tak to nikdy neskonci. A zrejme se vzdy najdou hriste, kteri jim to prodaji.

V tom máš zcela jistě pravdu. Ale pokud ten tlak bude z více stran, tak se ta šance zmenšuje. A úspěch PGC v kombinaci s masivní kontaktáží nových hřišť ze strany ČGK na konci minulého roku jasně ukazuje, že to funguje. Takže já si držím palce.
 
Ja ti taky drzim palce, bohuzel prukopnici to maji tezke. Viz tva snaha o “plzenskou kartu” ktera mam pocit nebyla uplne akceptovana okolim.
 
Tento dvojí metr je díky nářkům majitelů hřišť, v zásadě s tím nesouhlasím! Virtuálním klubům dali zelenou především neschopní manažeři hřišť, možná i zarputilí majitelé, ale i zde vidím chybu v managementu, poněvadž to majitelům nejsou schopni vysvětlit. To ovšem neplatí u virtuálů, zde jsou manažeři naopak hbití, mají na prvním místě spokojeného hráče "golfistu", a potom i ekonomický přínos pro organizátora (virtuál) a organizaci(hřiště).
 
Tento dvojí metr je díky nářkům majitelů hřišť, v zásadě s tím nesouhlasím! Virtuálním klubům dali zelenou především neschopní manažeři hřišť, možná i zarputilí majitelé, ale i zde vidím chybu v managementu, poněvadž to majitelům nejsou schopni vysvětlit. To ovšem neplatí u virtuálů, zde jsou manažeři naopak hbití, mají na prvním místě spokojeného hráče "golfistu", a potom i ekonomický přínos pro organizátora (virtuál) a organizaci(hřiště).
S tím ekonomickým „přínosem” pro organizaci (hřiště) bych to zase tak růžově neviděl. Pokud by to tak bylo, tak by asi nevznikaly projekty typu PGC, v nabídce virtuálů by byla všechna hřiště a celé kapacity těchto hřišť.
Pokud hřiště virtuálům prodá 1 nebo 2 flajty denně, tak to z ekonomického pohledu není žádné „terno” a jedná se spíše o „promo” a snahu dostat na hřiště nové hráče a doufat, že příště přijedou hrát i mimo „virtuál”.
Pokud prodá hřiště virtuálům celou kapacitu (tj. bez omezení počtu hracích míst), tak je to hřiště nejspíš před „krachem” a snaží se, aby si tam přišel zahrát aspoň někdo.

Prostě jasně a jednoduše - prodávat produkt pod náklady je primárně ekonomická sebevražda a je ospravedlnitelné pouze za jasně daným cílem a jen v krátkodobém horizontu.
 
S tím ekonomickým „přínosem” pro organizaci (hřiště) bych to zase tak růžově neviděl. Pokud by to tak bylo, tak by asi nevznikaly projekty typu PGC, v nabídce virtuálů by byla všechna hřiště a celé kapacity těchto hřišť.
Pokud hřiště virtuálům prodá 1 nebo 2 flajty denně, tak to z ekonomického pohledu není žádné „terno” a jedná se spíše o „promo” a snahu dostat na hřiště nové hráče a doufat, že příště přijedou hrát i mimo „virtuál”.
Pokud prodá hřiště virtuálům celou kapacitu (tj. bez omezení počtu hracích míst), tak je to hřiště nejspíš před „krachem” a snaží se, aby si tam přišel zahrát aspoň někdo.

Prostě jasně a jednoduše - prodávat produkt pod náklady je primárně ekonomická sebevražda a je ospravedlnitelné pouze za jasně daným cílem a jen v krátkodobém horizontu.
myslím, že je to něco, co průřezově jede celou ekonomikou, golfový supermarket nabízí slevy na úkor golfových dodavatelů
ti, kteří nemusí dodávat, se střihnou a zbytek požene pochopitelně dolů nabízenou službu
a golfoví zákazníci si zalevno koupí golfová vejce od slepic v klecích anebo zadraho kvalitní domácí vejce
bohužel přestalo fungovat všechno mezi tím a golf to asi čeká také
 
Tento dvojí metr je díky nářkům majitelů hřišť, v zásadě s tím nesouhlasím! Virtuálním klubům dali zelenou především neschopní manažeři hřišť, možná i zarputilí majitelé, ale i zde vidím chybu v managementu, poněvadž to majitelům nejsou schopni vysvětlit. To ovšem neplatí u virtuálů, zde jsou manažeři naopak hbití, mají na prvním místě spokojeného hráče "golfistu", a potom i ekonomický přínos pro organizátora (virtuál) a organizaci(hřiště).

Nemyslím si, že je to takhle jednoduché, byť principiálně ano - kdyby nikdo z virtuály nespolupracoval, nemusí se to řešit. Ale myslím se, že je vhodné vnímat to v kontextu doby, kdy se s podobnými akcemi začalo. To, že to přerostlo únosnou a často i existenční mez, v té době nikdo nemohl tušit. A po bitvě je každý generál.

A já např. s virtuály nespolupracuji a nikdy jsem nespolupracoval a přesto musím jejich vliv na prostředí řešit. Využívám tedy nástroje, které mám - např. tlak na ČGF nebo dohoda s okolními kluby o vzájemné spolupráci.

Ono se to jistě v dlouhodobém horizontu srovná a holt to některé provozy položí, takový je už život. Byl bych ale moc rád, kdyby kolegové prohlédli a přestali podobné aktivity podporovat. Když se bez virtuálů obejde vesnická devítka pod brdskými kopci, jistě to zvládnou jiné mnohem kvalitnější a přístupnější areály.
 
Tento dvojí metr je díky nářkům majitelů hřišť, v zásadě s tím nesouhlasím! Virtuálním klubům dali zelenou především neschopní manažeři hřišť, možná i zarputilí majitelé, ale i zde vidím chybu v managementu, poněvadž to majitelům nejsou schopni vysvětlit. To ovšem neplatí u virtuálů, zde jsou manažeři naopak hbití, mají na prvním místě spokojeného hráče "golfistu", a potom i ekonomický přínos pro organizátora (virtuál) a organizaci(hřiště).

Překvapivě souhlasím s velkou částí toho textu. Virtuálové mají v tuhle chvíli lepší management než část hřišť. Jsou šíkovnější a dokáží hřištím "prodat svůj vstup" lépe než se hřiště dokáží domluvit mezi sebou. Ale vidím v tom i ekvivalent jiných odvětví, kde se střetávají původní ekonomické subjekty (v našem případě "klasické kluby s příslušností ke hřišti") a vizivatelé (virtuállové). Bohužel to nidy nebylo tak jednoduché, že se to vejde KORETNĚ NAPSANÉ do jednoho vládna nebo diskuze. Od šedých operátorů s přeprodejem telefonů, falešnými firemními flotylami aut a jejich přeprodeji, založení nelegálních taxi "firem" po vznik a fungování Uberu... po zemědělstvi a virtuální zemědělská družstva parazitující na dotacích.

To co mě na tvém postu udeřilo do očí je nastínění toho, že virtuálům jde také o přínos pro hřiště. Tento statement vidím z kategorie marketingu a reklamy, nad kterým by všichni obchodní partnři měli zbystřit a hledat podstatu. Žádný obchodní partner, který chce dlohodobou stabilitu svých dodavatelů nechce prodávat jejich zboží pod výrobními náklady - a v tom stavu jsme - i když se mi to jako koncovému uživateli může líbit, tak chápu, že to někteří provozovatelé hřišť vidí černě.

Sem přesně sedí příspěvky @NaBednu a @mkopcak . A tak jak si trofnu do spousty diskuzí na téma funkčnosti a udržitelnosti business modelů, tak tady ne a držím pěsti Martinovi, aby měl pravdu s tím, že to časem pročistí. V supermarketech, o kterých se zmínila Renča se to zatím "čistí" 15 let a výsledek je zatím vidět relativně málo. Konzumenti supermarketových nabídek jsou zcela jistě jinak složená skupina než golfoví hráči - v tom vidím pro Martina naději, že se to může pročistit. I když to asi bude muset bolet daleko víc než jsou dvě zavřená hřiště v posledních letech. Obzvláště s tím, že zánik ani jednoho z dvojice N. Amerika a Trhový Štěpánov nikdo nemůže přičítat virtuálům :) A jestli to bude bolet víc, tak se bojím, že to pocítíme i my, hráči, kteří některá hřiště "opláčeme"....
 
Upraveno:
Nemyslím si, že je to takhle jednoduché, byť principiálně ano - kdyby nikdo z virtuály nespolupracoval, nemusí se to řešit. Ale myslím se, že je vhodné vnímat to v kontextu doby, kdy se s podobnými akcemi začalo. To, že to přerostlo únosnou a často i existenční mez, v té době nikdo nemohl tušit. A po bitvě je každý generál.

A já např. s virtuály nespolupracuji a nikdy jsem nespolupracoval a přesto musím jejich vliv na prostředí řešit. Využívám tedy nástroje, které mám - např. tlak na ČGF nebo dohoda s okolními kluby o vzájemné spolupráci.

Ono se to jistě v dlouhodobém horizontu srovná a holt to některé provozy položí, takový je už život. Byl bych ale moc rád, kdyby kolegové prohlédli a přestali podobné aktivity podporovat. Když se bez virtuálů obejde vesnická devítka pod brdskými kopci, jistě to zvládnou jiné mnohem kvalitnější a přístupnější areály.
obávám se, že to dopadne tak, jak se to děje v jiných segmentech
ta hřiště, která to ekonomicky položí, buď zaniknou nebo je (ať už v insolvenci nebo jinak) koupí "velcí hráči".
T.j. investiční skupiny, které levně alokují peníze. Nakonec vždyť to už začalo 1) https://www.ostravice-golf.cz/novinky/125-tatry-mountain-resorts-vstupuji-na-ostravici
2) 3) teď získali rozestavěné hřiště na sever od Prahy
atd.
jde o tzv. korporátní kapitalismus
no a čím větší jsou, tí menší mají náklady na 1m hřiště...tím mohou být atraktivnější, vyvažovat ztráty atd.
je to v.....
 
Upraveno:
Virtuálové mají v tuhle chvíli lepší management než část hřišť. Jsou šíkovnější a dokáží hřištím "prodat svůj vstup" lépe než se hřiště dokáží domluvit mezi sebou.

Podle čeho tak soudíš? Respektive jak by se to "měřilo"?

V supermarketech, o kterých se zmínila Renča se to zatím "čistí" 15 let a výsledek je zatím vidět relativně málo. Konzumenti supermarketových nabídek jsou zcela jistě jinak složená skupina než golfoví hráči - v tom vidím pro Martina naději, že se to může pročistit.

Zrovna nedávno jsem četl, že v supermarketech se prodá "v akci" více než 55% zboží. A aby bylo zřejmé, že nejde jen o český fenomén, tak zde odkaz na Francii. Byť si také myslím, že rychloobrátkové zboží pro každého je přeci jen něco jiného než golfové služby. Ale ono ruku v ruce s tím jde pohostinství, hotelnictví,...

Obzvláště s tím, že zánik ani jednoho z dvojice N. Amerika a Trhový Štěpánov nikdo nemůže přičítat virtuálům :)

To, že to nemá přímou souvislost ve smyslu "...rozprodal jsem své hřiště virtuálům..." ještě neznamená, že hřiště v důsledku jejich existence nedorazila. Jak jsem psal výše - já se s jejich existencí musím popasovat taky, přestože mi nesmí přes práh.
 
Podle čeho tak soudíš? Respektive jak by se to "měřilo"?

Zrovna nedávno jsem četl, že v supermarketech se prodá "v akci" více než 55% zboží. A aby bylo zřejmé, že nejde jen o český fenomén, tak zde odkaz na Francii. Byť si také myslím, že rychloobrátkové zboží pro každého je přeci jen něco jiného než golfové služby. Ale ono ruku v ruce s tím jde pohostinství, hotelnictví,...

To, že to nemá přímou souvislost ve smyslu "...rozprodal jsem své hřiště virtuálům..." ještě neznamená, že hřiště v důsledku jejich existence nedorazila. Jak jsem psal výše - já se s jejich existencí musím popasovat taky, přestože mi nesmí přes práh.
- tomu chběla ta hezká věta - "mám ten pocit". Beru to dle toho co jsou jednotlivé subjekty schopny nabídnout jako výsledný produkt. TAdy je zásadní říci, že to vychází z předpokladu, že hřiště chtějí být zisková (myšleno provozně). Pro ty, kteří si postavili hřiště, dotují ho a ekonomika se na ně nevztahuje to neplatí :) Osobně jsem větší "klubista" než je atuální svět okolo mě, ale virtuálové chytili a) ceny za jednotlivé hry pro uživatele; b)vstup do golfového prostředí za rozumnou cenu bez vysokých poplatků nebo dojíždění na vzdálená hřiště s nižším vstupním poplatkem ; c) také velkou část lidí, kteří nechtějí hrát "z 85%" stále dokola domáci hřiště; d) jistě najdeme pár dalších výhod, proč u nich lidé jsou. Ze stavu "jezdím v létě ke stejnému rybníku, v zimně na stejnou sjezdovku, chodíme na výročí do stejné restaurace" se chování lidí změnilo. Těm co mění rybníky, sjezdovky a restaurace dle chuti virtuálové přináší lepší možnosti než velká část klubových reciprocit. Našli si místo, kde byla za jimi dodatelnou cenu velká poptávka po produktu. Ať už vznikli s původním komerčním záměrem nebo jako "garážová kamarádská" cesta k obejití poplatku za ČGF neklubové členství. Tu šanci chytili a využili.... Stejnou šanci měla i hřiště a kluby, ale s daleko těžší pozicí vzhledem k členským poplatkům - proto jsem psal příměr k jiným oblastem, kde se potkávají etablovaní s challengery. Vnímám to tak, že challengeři přerostli etablovaným přes hlavu - je jedno, jestli to bylo lepším managementem, politickými boji mezi etablovanými či čímkoli jiným. V tom nastává ta jednoduchost, kterou použil trenér - ať to bylo čímkoli dokázali lépe zareagovat => lépe si to odmanagovat. Pokud to vidím příliš drasticky, tím lépe pro vás - hřiště a kluby.

- neberu virtuály jako zboží v akci. (Není to Nutela ve výprodeji za 50% pouze dnes. Je to za 50% kdykoli si (v limitu) vzpomeneš.) Beru to na vztah výrobce/prodejce. Je vcelku jedno, jestli jsi lokální výrobce piva/sýru/golfového hřiště ....... a chceš/nebo nechceš ho prodávat v supermarketu.
Čistě můj pocit je ten, že se vztah u hřišť a virtuality změnil na "výrobce - lokální prodejce" na vztah "výrobce - Ahold" (Ahold použitý jen jako příklad velkého řetězce a možnosti síly bez jiného úmyslu tím cokoli sdělit)

- Jedeno mám pouze z médií a je to čistě můj odhad. Druhé jsem si zažil na vlastní kůži a vnější vliv golfového prostředí v tom opravdu nebyl :)

Vůbec nerozporuji, že vliv virtuálů pociťuješ, musíš se s ním vypořádat a pociťuje jej velká část golfového prostředí (v reálu si netroufnu odhadnout jestli 63,6% nebo všichni) , ať už s nimi aktivně spolupracují nebo "jen žijí vedle sebe".
 
- tomu chběla ta hezká věta - "mám ten pocit". Beru to dle toho co jsou jednotlivé subjekty schopny nabídnout jako výsledný produkt. TAdy je zásadní říci, že to vychází z předpokladu, že hřiště chtějí být zisková (myšleno provozně). Pro ty, kteří si postavili hřiště, dotují ho a ekonomika se na ně nevztahuje to neplatí :) Osobně jsem větší "klubista" než je atuální svět okolo mě, ale virtuálové chytili a) ceny za jednotlivé hry pro uživatele; b)vstup do golfového prostředí za rozumnou cenu bez vysokých poplatků nebo dojíždění na vzdálená hřiště s nižším vstupním poplatkem ; c) také velkou část lidí, kteří nechtějí hrát "z 85%" stále dokola domáci hřiště; d) jistě najdeme pár dalších výhod, proč u nich lidé jsou. Ze stavu "jezdím v létě ke stejnému rybníku, v zimně na stejnou sjezdovku, chodíme na výročí do stejné restaurace" se chování lidí změnilo. Těm co mění rybníky, sjezdovky a restaurace dle chuti virtuálové přináší lepší možnosti než velká část klubových reciprocit. Našli si místo, kde byla za jimi dodatelnou cenu velká poptávka po produktu. Ať už vznikli s původním komerčním záměrem nebo jako "garážová kamarádská" cesta k obejití poplatku za ČGF neklubové členství. Tu šanci chytili a využili.... Stejnou šanci měla i hřiště a kluby, ale s daleko těžší pozicí vzhledem k členským poplatkům - proto jsem psal příměr k jiným oblastem, kde se potkávají etablovaní s challengery. Vnímám to tak, že challengeři přerostli etablovaným přes hlavu - je jedno, jestli to bylo lepším managementem, politickými boji mezi etablovanými či čímkoli jiným. V tom nastává ta jednoduchost, kterou použil trenér - ať to bylo čímkoli dokázali lépe zareagovat => lépe si to odmanagovat. Pokud to vidím příliš drasticky, tím lépe pro vás - hřiště a kluby.

- neberu virtuály jako zboží v akci. (Není to Nutela ve výprodeji za 50% pouze dnes. Je to za 50% kdykoli si (v limitu) vzpomeneš.) Beru to na vztah výrobce/prodejce. Je vcelku jedno, jestli jsi lokální výrobce piva/sýru/golfového hřiště ....... a chceš/nebo nechceš ho prodávat v supermarketu.
Čistě můj pocit je ten, že se vztah u hřišť a virtuality změnil na "výrobce - lokální prodejce" na vztah "výrobce - Ahold" (Ahold použitý jen jako příklad velkého řetězce a možnosti síly bez jiného úmyslu tím cokoli sdělit)

- Jedeno mám pouze z médií a je to čistě můj odhad. Druhé jsem si zažil na vlastní kůži a vnější vliv golfového prostředí v tom opravdu nebyl :)

Vůbec nerozporuji, že vliv virtuálů pociťuješ, musíš se s ním vypořádat a pociťuje jej velká část golfového prostředí (v reálu si netroufnu odhadnout jestli 63,6% nebo všichni) , ať už s nimi aktivně spolupracují nebo "jen žijí vedle sebe".
ad.:
Čistě můj pocit je ten, že se vztah u hřišť a virtuality změnil na "výrobce - lokální prodejce" na vztah "výrobce - Ahold"
mám pocit, že píšeme o tomtéž... (pozn. najít golf na Slevomatu je fakt dada :down:) https://www.slevomat.cz/akce/157742...hledem-trenerky?filtersHash=324a6b&position=8

obecně se podle mě tlučou u golfu tyto věci:
a) jeho zpřístupnění "lidovým vrstvám" - tj. jeho zlevnění a zlevnění všeho, co okolo něj lze (výsledkem jsou slevy všeho druhu a virtuální kluby) a
b) jeho zachování jako konzervativního "nóbl" sportu (výsledkem jsou hřiště, na která mohou jen někteří-zpravidla členové tam uhnízděného klubu).
Shrnu-li zobecnění:
jde o Ahold versus butik v Pařížské. Klientela zcela odlišná.
Do toho nyní vstupuje segment "tvářím se jako Pařížská" - vyšší střední třída - to jsou resorty Tatra Mountin ... chtějí dát za "rozumnou cenu" pocit nákupu v Pařížské a dosáhnou toho managementem nákladů. Když si pomohu supermarkety jde o Billu versus Lidl.
Na golf to dopadá nyní v celé tíži.
 
ad.:
Čistě můj pocit je ten, že se vztah u hřišť a virtuality změnil na "výrobce - lokální prodejce" na vztah "výrobce - Ahold"
mám pocit, že píšeme o tomtéž... (pozn. najít golf na Slevomatu je fakt dada :down:) https://www.slevomat.cz/akce/157742...hledem-trenerky?filtersHash=324a6b&position=8

obecně se podle mě tlučou u golfu tyto věci:
a) jeho zpřístupnění "lidovým vrstvám" - tj. jeho zlevnění a zlevnění všeho, co okolo něj lze (výsledkem jsou slevy všeho druhu a virtuální kluby) a
b) jeho zachování jako konzervativního "nóbl" sportu (výsledkem jsou hřiště, na která mohou jen někteří-zpravidla členové tam uhnízděného klubu).
Shrnu-li zobecnění:
jde o Ahold versus butik v Pařížské. Klientela zcela odlišná.
Do toho nyní vstupuje segment "tvářím se jako Pařížská" - vyšší střední třída - to jsou resorty Tatra Mountin ... chtějí dát za "rozumnou cenu" pocit nákupu v Pařížské a dosáhnou toho managementem nákladů. Když si pomohu supermarkety jde o Billu versus Lidl.
Na golf to dopadá nyní v celé tíži.
2 takové akce od Slevomatu a jeden impuls mě přivedli ke golfu. Tento rok si koupím roční členstvé (na hřišti).
Podle mě by si měli hřiště vymezit kolik jsou ochotni prodat takovým virtuálním směrem (př 10 procent).
 
VELKÝ dík za spolupráci a podporu 19.jamky patří těmto Jamkařům a
Back
Nahoru Bottom