Nové
  • Prohlížíte si 19.jamku jako neregistrovaný uživatel s omezeným přístupem.
    Pro vytvoření nových témat, přístupu do neveřejných částí fóra, možností reakcí atp. se zdarma zaregistrujte nebo se přihlašte.

ARCHIV - Podpora 19.jamky (novinky, náměty a připomínky) do konce roku 2019

Stav
Uzamčeno.
Ad chat: zatím se mi zdá, že v podstatě chat příliš nefunguje, málokdy se nás tu průběžně setkává více najednou. V tom případě možná zbytečně blokuje místo nahoře a stačilo by mít pro zájemce a kráfáristy odkaz na chat pod odkazem v horní liště pro addhoc rychlé povídání. Duplikuje se to i s mikroshoty atp. Chat vidí nyní pouze přihlášení uživatele (nikoli uživatelé tapatalku - tam to nejde propojit).

Vaše názory, po pár dnech, co s chatem?
 
Ad chat: zatím se mi zdá, že v podstatě chat příliš nefunguje, málokdy se nás tu průběžně setkává více najednou. V tom případě možná zbytečně blokuje místo nahoře a stačilo by mít pro zájemce a kráfáristy odkaz na chat pod odkazem v horní liště pro addhoc rychlé povídání. Duplikuje se to i s mikroshoty atp. Chat vidí nyní pouze přihlášení uživatele (nikoli uživatelé tapatalku - tam to nejde propojit).

Vaše názory, po pár dnech, co s chatem?
Mas pravdu nacelniku. Podle me se to duplikuje s mikroshoty.
Jinak by to bylo dobre misto pro reklamu :)
 
Ad chat: zatím se mi zdá, že v podstatě chat příliš nefunguje, málokdy se nás tu průběžně setkává více najednou. V tom případě možná zbytečně blokuje místo nahoře a stačilo by mít pro zájemce a kráfáristy odkaz na chat pod odkazem v horní liště pro addhoc rychlé povídání. Duplikuje se to i s mikroshoty atp. Chat vidí nyní pouze přihlášení uživatele (nikoli uživatelé tapatalku - tam to nejde propojit).

Vaše názory, po pár dnech, co s chatem?
Souhlas i s @RobertSlajs a @macdav. Myslím, že i ženský se spíš přidají jinde do diskuze než že bychom potřebovaly zvláštní krafací nástroj. Že sem se teda pasovala na mluvčího :D. Pokud holky nesouhlasí, určitě se ozvou.
 
Ok, nebudeme to štěpit, dal jsem chat pryč i z odkazu, třeba někdy později nadejde jeho čas. :)

Jinak by to bylo dobre misto pro reklamu :)

Reklamy je tu už dost, raději bych jí i méně. Ono kdyby se našel nějaký zájemce, jasně, proč ne, ale zrovna se úplně nehrnou. Spíš by se mi to líbilo jako místo, kde by se zobrazovali nějaké výhodné akce - např. fee, golf slevy atp. Blbé na tom je (proč to tam zatím není), že aby to mělo nějakou rozumnou vypovídací hodnotu, tak je potřeba, aby to bylo děláno "kvalitně". Aneb, není sleva, jako sleva. Třeba, to, že někdo dá supr slevu 50% na fee každé sudé úterý od 11 do 12 není úplně to pravé. Přemýšlím, ale o tom, jak na to. Pro komerční zájem by k tomu komerčně sloužit ta textová reklama - na tu se dle statistik docela i kliká (je vidět furt) - ale zatím také žádné terno. Ale bohužel to nemá tu pravou vypovídací hodnotu, kde se co šustne. Je s tím doopravdy práce - dát relevantní mix slev a akcí pro ostatní, z cele ČR. :( Pokud je nápad, sem s tím, líbila by se mi komunitní spolupráce, tzn. kdo by mohl, věnoval by se pravidelně této činnosti a někam něco vyplňoval (třeba alespoň dle krajů atp)... aby ostatní měli z toho užitek. To by se mi líbilo asi nejvíce. Je to nevděčné. :)
 
Místo pro zobrazování slev / akcí je dobrej nápad. Slevy v e-shopech, různé výprodeje, akce 2+1 zdarma...k tomu akce hřišť - např. stay and play, vepřové hody, prázdninové fee...
Myslel jsi něco takového?
 
Ok, nebudeme to štěpit, dal jsem chat pryč i z odkazu, třeba někdy později nadejde jeho čas. :)



Reklamy je tu už dost, raději bych jí i méně. Ono kdyby se našel nějaký zájemce, jasně, proč ne, ale zrovna se úplně nehrnou. Spíš by se mi to líbilo jako místo, kde by se zobrazovali nějaké výhodné akce - např. fee, golf slevy atp. Blbé na tom je (proč to tam zatím není), že aby to mělo nějakou rozumnou vypovídací hodnotu, tak je potřeba, aby to bylo děláno "kvalitně". Aneb, není sleva, jako sleva. Třeba, to, že někdo dá supr slevu 50% na fee každé sudé úterý od 11 do 12 není úplně to pravé. Přemýšlím, ale o tom, jak na to. Pro komerční zájem by k tomu komerčně sloužit ta textová reklama - na tu se dle statistik docela i kliká (je vidět furt) - ale zatím také žádné terno. Ale bohužel to nemá tu pravou vypovídací hodnotu, kde se co šustne. Je s tím doopravdy práce - dát relevantní mix slev a akcí pro ostatní, z cele ČR. :( Pokud je nápad, sem s tím, líbila by se mi komunitní spolupráce, tzn. kdo by mohl, věnoval by se pravidelně této činnosti a někam něco vyplňoval (třeba alespoň dle krajů atp)... aby ostatní měli z toho užitek. To by se mi líbilo asi nejvíce. Je to nevděčné. :)
jak se k těm informacím dostáváš? bereš informace z promo mailů, které shopy a hřiště posílají? nebo musíš procházet jednotlivé weby? to si nedokážu představit jak by se to dalo zvládnout. nemůžeme nějak pomoct?
 
Já rád pomůžu, pokud by to mělo být z promo mailů, stránek hřišť apod. S jakou frekvencí? Asi když se něco zajímavého objeví.
 
jak se k těm informacím dostáváš? bereš informace z promo mailů, které shopy a hřiště posílají? nebo musíš procházet jednotlivé weby? to si nedokážu představit jak by se to dalo zvládnout. nemůžeme nějak pomoct?
Já rád pomůžu, pokud by to mělo být z promo mailů, stránek hřišť apod. S jakou frekvencí? Asi když se něco zajímavého objeví.

No, dostávám se k tomu tak, když si řeknu, že něco chci projít, tak projdu. Ale dělat podrobné sondáže těch x desítek webů nedělám. Ono se vyznat v těch akcích není moc jednoduché, slevy někde jsou téměř nepřetržité, výhodné balíčky - je to vůbec ještě sleva, když je pořád něco? Jak se v tom vyznat, co skutečně je zajímavá cena a co ne? Např. u webgolfu by se dalo vkládat sleva každý den (tornádo, megasleva... atp). Někde je zase výhodné fee - v podstatě nepřetržitě. Jak to pojmout, aby to mělo nějakou vypovídací hodnotu?

Nejjednodušší forma pro realizaci, která mě napadla, je jedno vlákno, bohužel to je trochu nepřehledné a ztrácí se to tam, něco jako výhodné nabídky (konečně, pár jich tu už bylo). Trochu sofistikovanší forma, která by stále využívala možností fóra (tzn. nemusí se nikdo nic učit) je celá kategorie a podkategorie:
  • Výhodné nabídky, akce
    • eshopy
    • fee
    • různé
    • balíčky
    • služby
A pod tyto "podkategorie" zakládat nová témata, kdy v nadpisu by bylo to nejdůležitější, včetně data, od kdy do kdy ta akce je, tzn. stručný popisný nadpis, v textu příspěvku pak trochu víc podrobností a odkaz.
Touto formou by vlastně vznikala nová vlákna, a dalo by se tomu diskutovat. Je potřeba dohlédnout, aby to bylo spíše komunitní, než aby pár subjektů, kteří sem jinak "nepáchnou" to zneužívali místo reklamy...

?
 
Ta verze s kategoriemi a podkategoriemi se mi líbí víc, než jedno vlákno, bylo by to přehlednější.
Ono se vyznat v těch akcích není moc jednoduché, slevy někde jsou téměř nepřetržité, výhodné balíčky - je to vůbec ještě sleva, když je pořád něco? Jak se v tom vyznat, co skutečně je zajímavá cena a co ne? Např. u webgolfu by se dalo vkládat sleva každý den (tornádo, megasleva... atp)
To je na tom asi nejhorší, co je zajímavá cena pro jednoho, nemusí být zajímavé pro jiného...Mělo by to asi být vždycky něco, co je časově omezeno (prázdninové fee apod.. 2+1 zdarma, potisk míčů zdarma k nákupu, výprodej určité značky holí...)
 
No, dostávám se k tomu tak, když si řeknu, že něco chci projít, tak projdu. Ale dělat podrobné sondáže těch x desítek webů nedělám. Ono se vyznat v těch akcích není moc jednoduché, slevy někde jsou téměř nepřetržité, výhodné balíčky - je to vůbec ještě sleva, když je pořád něco? Jak se v tom vyznat, co skutečně je zajímavá cena a co ne? Např. u webgolfu by se dalo vkládat sleva každý den (tornádo, megasleva... atp). Někde je zase výhodné fee - v podstatě nepřetržitě. Jak to pojmout, aby to mělo nějakou vypovídací hodnotu?

Nejjednodušší forma pro realizaci, která mě napadla, je jedno vlákno, bohužel to je trochu nepřehledné a ztrácí se to tam, něco jako výhodné nabídky (konečně, pár jich tu už bylo). Trochu sofistikovanší forma, která by stále využívala možností fóra (tzn. nemusí se nikdo nic učit) je celá kategorie a podkategorie:
  • Výhodné nabídky, akce
    • eshopy
    • fee
    • různé
    • balíčky
    • služby
A pod tyto "podkategorie" zakládat nová témata, kdy v nadpisu by bylo to nejdůležitější, včetně data, od kdy do kdy ta akce je, tzn. stručný popisný nadpis, v textu příspěvku pak trochu víc podrobností a odkaz.
Touto formou by vlastně vznikala nová vlákna, a dalo by se tomu diskutovat. Je potřeba dohlédnout, aby to bylo spíše komunitní, než aby pár subjektů, kteří sem jinak "nepáchnou" to zneužívali místo reklamy...

?
jako, že když někdo něco objeví, co se mu bude zdát zajímavé, tak to tam dá? třeba dneska přišlo z webgolfu: Golfová sezóna začíná! Týden se slevou až 65%! Tak ať Vám nic neuteče... to je asi nanic, ne? asi spíš něco konkrétnějšího?
 
K blogu:
Pište, pište, ať mám co číst. :D
 
ty akce jsou dobrá myšlenka, ale netuším, jak by se to dalo zorganizovat resp. zautomatizovat. jedině, že by se obeslala všechna hřiště a eshopy, aby posílali nabídku a pak se to přetavilo do té "reklamy" ale já tomu nijak nerozumím, já jen radím :)
Ale to by zase třeba @Zuziky nezařídila už ty slevy :)

Musím pochválit levnygolf, prodával jsme začátečnický set a nabídky se jen hrnuly :) evidentně je to sledované
 
Jo, princip časové omezenost je dobrý nápad. Třeba obecně webgolf mi přijde nanic - resp. jejich akce. Vždyť je to furt, nedozvíš se z toho nic, tuším, že mají nekonečnou proklamovanou 10-15% slevu. Sem tam něco jiného, v podstatě třeba osobně já podle toho už nevybírám vůbec. Takže jak padlo výše, viděl bych to asi spíše tak, že na co kdo narazí a přijde mu to se znalostí daného místa, věci, oboru skutečně dobré a rozumné (i s ohledem třeba na konkurenci), aby o tom informoval ostatní...

ty akce jsou dobrá myšlenka, ale netuším, jak by se to dalo zorganizovat resp. zautomatizovat. jedině, že by se obeslala všechna hřiště a eshopy, aby posílali nabídku a pak se to přetavilo do té "reklamy" ale já tomu nijak nerozumím, já jen radím :)

Tohle moc nefunguje - zkoušel jsem to podobně několikrát. Není k tomu žádný "standard", který by se jednoduše dal automaticky zpracovávat. Vezmi jenom třeba pro představu ceníky golfových hřišt - vyznat se v nich a dát dohromady něco vzájemně porovnatelného v podstatě nejde - dny v týdnu, happy hours, slevy na seniory, juniory (potažmo různě ještě staré), sudé, liché dny, pondělky, někde polední pauzy, s členem klubu, bez člena klubu atp... přijde mi to nemožné. Druhý problém je v tom, že nemůžeš jako jednotlivec posoudit skutečně výhodnost dané akce - já prd poznám, bez znalosti místa a prostředí, že třeba cihelny, které proklamovaly prima akci a slevu za fee do velikonoc zapomenou zmínit, že se jedná o 9tku a ne o osmnácku atp a tomuto se mi "automaticky" dělat reklamu určitě nechce (to ať si jí případně, když oni budou chtít zaplatí -> nechtějí :). Takže spíše asi bych to viděl na komunitní doporučování každého z nás...

?

Musím pochválit levnygolf, prodával jsme začátečnický set a nabídky se jen hrnuly :) evidentně je to sledované

Ad LevnýGolf.cz - jj, dlouhodobě to sledované je. Teď aktuálně cca 450-550 unikátních lidí denně. Jsem rád, že se zadařilo, hodně záleží na nabídce a ceně. Pár lidí s golfem teď začíná a trenéři skupují sety, aby jim je nabídli. Např. :)
 
Upraveno:
Takže spíše asi bych to viděl na komunitní doporučování každého z nás...

?
Tak tak, podle mě musí někdo odfiltrovat (někdo, kdo tomu rozumí :)) opravdu výhodnou nabídku od pseudoslevy. Třeba někdo, kdo to hřiště hraje pravidelně. U nabídek e-shopů tohle bude asi větší problém.
 
Co takhle, viz zatím rozpracovaná verze? Možnosti fóra a zobrazování obsahu kateborie v Ostatní -> "Akce, slev, supr kauf"?

S tím, že v titulku to nejduležitější, cena, případně datum do kdy v prvním příspevku, v prvním příspěvku pokud možno kompletní info akce, na koho se obrátit atp. Zatím je to veřejné, ale dokážu si představit a třeba by to bylo i vhodnější, aby toto bylo viditelné pouze pro přihlášené uživatele, než všechny... ? Co myslíte? pokud ok, tak to doladím, aby to vypadalo, dodám nějaká pravidla, doplním prefixy pro rychlejší filtrování atp... Samozřejmě, klidně nějakou akci za sebe doplňte, vytvořte novou. Nápady k tomu?
 
Jo, pěkný, každá nabídka hezky svůj chlíveček :) Co třeba akční "letáky" od clubhousegolf.co.uk? Měly by se tam taky objevit? Teď tam mají třeba nike míče:)
 
Nová sekce "O kávičku" - pro všechny, kdo hledají parťáka na hru, do flajtu, prostě pro všechny, co už nebaví se potulovat po hřišti sami. :)

Nenahrazuje představení ani shánění člověka na jednu konkrétní hru.
Spíše by se mělo jednat o "inzeráty" na trvalé parťáky do flajtu v mém okolí.
 
Řeším problém s galerii, blogem a dalšími budoucími nadstavbami. Především kvůli uživatelům tapatalku, kterých z aktuálních 160 uživatelů sleduje fórum cca 35+. Minimálně tito uživatele neví, že se něco nového v galerii (atd) objeví, protože nechodí na jamku přes web. Cílem není podporu tapatalku vypnout (kdyby to nějakého trolla napadlo :). Tapatalk umí číst pouze forum a jeho témata. Tedy, vytvořil bych feedy, obdobné automatickému importu z LevnéhoGolfu i z galerie 19jamky, atp. S tím ale trochu souvisí to, že už někdy těch témat je pro každého moc a je trochu komplikované sledovat vše, jak se dělo dříve.

Tedy, "Novinky fóra" zobrazují z principu všechny novinky ze všech témat, i z těchto automatických importů a abyste je neměli mezi novinkami, musíte je přečíst. Vhodnější postup je mít "jen" oblíbená témata a ostatní nesledovat. Potom v horní liště navigační kliknout na "Sledovaná témata". Toto se dá řešit i v nastavení Preferencí každého účtu, že automaticky každé téma, kam reagujete, se stane Vaše sledované (a případně zapnout/vypnout notifikaci na email)...

Rád bych se vás zeptal, jakým způsobem sledujete fórum, jestli primárně a pouze jen novinky a nebo už pokukujete spíše po sledování jen těch, co vás zajímají a tedy pak např. automatické importy "můžete" vesele ignorovat... ? Díky za zpětnou vazbu. Jde mi především o používání přes internet, tapatalk má využívání jiné a tam jsou (nebo by měli být) uživatele zvyklí si zaškrtávat témata, oblasti - které sledují a ostatní ponechávat svému osudu.
 
Upraveno:
Řeším problém s galerii, blogem a dalšími budoucími nadstavbami. Především kvůli uživatelům tapatalku, kterých z aktuálních 160 uživatelů sleduje fórum cca 35+. Minimálně tito uživatele neví, že se něco nového v galerii (atd) objeví, protože nechodí na jamku přes web. Cílem není podporu tapatalku vypnout (kdyby to nějakého trolla napadlo :). Tapatalk umí číst pouze forum a jeho témata. Tedy, vytvořil bych feedy, obdobné automatickému importu z LevnéhoGolfu i z galerie 19jamky, atp. S tím ale trochu souvisí to, že už někdy těch témat je pro každého moc a je trochu komplikované sledovat vše, jak se dělo dříve.

Tedy, "Novinky fóra" zobrazují z principu všechny novinky ze všech témat, i z těchto automatických importů a abyste je neměli mezi novinkami, musíte je přečíst. Vhodnější postup je mít "jen" oblíbená témata a ostatní nesledovat. Potom v horní liště navigační kliknout na "Sledovaná témata". Toto se dá řešit i v nastavení Preferencí každého účtu, že automaticky každé téma, kam reagujete, se stane Vaše sledované (a případně zapnout/vypnout notifikaci na email)...

Rád bych se vás zeptal, jakým způsobem sledujete fórum, jestli primárně a pouze jen novinky a nebo už pokukujete spíše po sledování jen těch, co vás zajímají a tedy pak např. automatické importy "můžete" vesele ignorovat... ? Díky za zpětnou vazbu. Jde mi především o používání přes internet, tapatalk má využívání jiné a tam jsou (nebo by měli být) uživatele zvyklí si zaškrtávat témata, oblasti - které sledují a ostatní ponechávat svému osudu.
ja sleduju vse, kdyz je to aktualni, vzdy na webu. Nejcasteji pouzivam levy sloupec novinek, a jelikoz jsem tu skoro porad, nic mi neunikne ;)
 
Stav
Uzamčeno.
VELKÝ dík za spolupráci a podporu 19.jamky patří těmto Jamkařům a
Back
Nahoru Bottom