Nové
  • Prohlížíte si 19.jamku jako neregistrovaný uživatel s omezeným přístupem.
    Pro vytvoření nových témat, přístupu do neveřejných částí fóra, možností reakcí atp. se zdarma zaregistrujte nebo se přihlašte.

Nejlepší golfové tréninkové drily?

requo

Guru fóra
19.jamka
Jméno
Michal
Přijmení
Šatal
Klub
Hořehledy
HI (HCP)
+- 17
Máme tu zimu, alespoň kalendářně tedy a to je vhodný čas na takové to domácí trénování, pro ty, co jsou nedočkaví. Máte nějaké osvědčené golfové tréninkové drily na doma, které můžete doporučit ostatním?
 
Rozdíl v tréninku profíků a nás amatérů ;)
V jakém poměru „odpálíte” vy 50 míčků?
A37522F5-6C5A-440E-9088-40219E83F99B.jpeg
 
Nu, je tu položená otázka, tak ji zvednu... asi bych pár míčků přesunul z mid irons do wedgi, ale jinak jsem průměrný amatér. Možná, ze někde dělám chybu, ale přijde mi to logické. Když se dostanu pod 130metru ke greenu na nějakou rozumnou plochu, tak green trefim (jasné, ze ne vždy, ale většinou ano) a věřím ve 2 putty. Mám daleko větší nekonzistenci v dlouhé hře, která mi poté relativně často neumožňuje být v rozumné pozici na prihru do greenu, proto logicky zvýšena pozornost zde.

Zatímco u PROs se bavíme o tom, zda se v přesnosti zlepší o 10m u dlouhé hry nebo o 3 metry v krátké hře. Ty 3 metry u nich je často rozdíl jeden vs dva putty. Stejný pocet získaných ran u mě dělá nepřesnost z tee.

Je to super porovnání a na první pohled jsem se zamyslel co dělám oproti profíkům špatně. Ale to rozložení v mem případě dává smysl.

Napadá mě k tomu spousta dalších komentářů a vysvetlivek, ale uvidíme co se strhne za reakce už na tohle 😂