Nové
  • Prohlížíte si 19.jamku jako neregistrovaný uživatel s omezeným přístupem.
    Pro vytvoření nových témat, přístupu do neveřejných částí fóra, možností reakcí atp. se zdarma zaregistrujte nebo se přihlašte.

nabíjení olověné baterie Motocaddy - zkušenosti

kaano

Nováček
Koupil jsem si použitý vozík Motocaddy S3 Pro s olověnou baterií na 36 jamek. Má najeto 770 kilometrů. Má někdo zkušenosti kolik kilometrů by celkem mohla vydržet. A také mne zajímá kolik hodin se taková baterie nabíjí. Baterii jsem hodinku nabil jen na odzkoušení poté jsem ji dal znovu do nabíječky. Zhruba po minutové červené kontrolce, začala svítit oranžově, což by mělo značit 90 % nabití, nechal jsem nabíjet tak dlouho cca 4-5 hodinek než svítila zelená, což by mělo být nabití na 100%. Ale po připojení na vozík se vozík rozjet nechtěl, což značí asi,že se ta baterka vybila. Tak nevím, má někdo zkušenosti ? Díky za info
 
Koupil jsem si použitý vozík Motocaddy S3 Pro s olověnou baterií na 36 jamek. Má najeto 770 kilometrů. Má někdo zkušenosti kolik kilometrů by celkem mohla vydržet. A také mne zajímá kolik hodin se taková baterie nabíjí. Baterii jsem hodinku nabil jen na odzkoušení poté jsem ji dal znovu do nabíječky. Zhruba po minutové červené kontrolce, začala svítit oranžově, což by mělo značit 90 % nabití, nechal jsem nabíjet tak dlouho cca 4-5 hodinek než svítila zelená, což by mělo být nabití na 100%. Ale po připojení na vozík se vozík rozjet nechtěl, což značí asi,že se ta baterka vybila. Tak nevím, má někdo zkušenosti ? Díky za info

Ahoj, mam na 36 jamek, ale lithiovou.
Kapacita u baterky je alfa a omega :)
Lithiovka slape jak hodinky, nabijeni trva asi 4 hoďky do plna a vydrzi 35 jamek :) motocaddy me obelhal.

Kdyz Te zlobi stara .... myslim baterka, kup novou.
Me u nabijecky sviti cervena kdyz nabiji, kdyz je nabito full tak zelena.

Vypada to, ze tva olovena bude jiz mrtva :(
 
Tezko rici, 770km je cca 77x 18 jamek. To by melo byt stale vse jeste v pohode, nicmene zde muze byt problem v samotne kapacite. Motocaddy nedoporucuje 36 jamkove baterie v pripade, ze neni hrano bezne vice jak 18 jamek. Kapacita muze tedy jit razantne dolu.

Zakladni olovene zasady jsou: nabijet ihned po pouziti. Nepouzivat kdyz sviti cervena kontrolka. Nabita vydrzi nekolik tydnu, pak treba opet dobit.

Neplati pro lithium, ktere naopak je treba skladovat ne uplne nabite a obecne neni moc citlive na system nabijeni.
 
Koupil jsem si použitý vozík Motocaddy S3 Pro s olověnou baterií na 36 jamek. Má najeto 770 kilometrů. Má někdo zkušenosti kolik kilometrů by celkem mohla vydržet. A také mne zajímá kolik hodin se taková baterie nabíjí. Baterii jsem hodinku nabil jen na odzkoušení poté jsem ji dal znovu do nabíječky. Zhruba po minutové červené kontrolce, začala svítit oranžově, což by mělo značit 90 % nabití, nechal jsem nabíjet tak dlouho cca 4-5 hodinek než svítila zelená, což by mělo být nabití na 100%. Ale po připojení na vozík se vozík rozjet nechtěl, což značí asi,že se ta baterka vybila. Tak nevím, má někdo zkušenosti ? Díky za info
Ahoj, i na starou kapacitně ne postačující , by se měl prázdný ne zatíženy vozik alespon rozjet. Baterii nech zkontrolovat u prodejců baterii, ti maji různé přístroje na kapacitu a zkontrolují ti i nabíječku, doporučí baterii.
 
Co já vím, od našeho servisáka, tak je potřeba po rozsvícení zelené olověnou baterii odpojit. Jinak se začne vybíjet. Nějaký zpětný neber bo co.
 
Takže asi není žádná možnost jak vždycky momentálně zjistit jaká je zrovna kapacita nabití a kolik by po vytažení z nabíječky měla aktuálně ujet jamek na poslední nabití.
Ještě dotaz, ohledně lithiové baterky na 36 jamek, je rozdělená tak, že po ujetí 18 jamek, pojedu domů a za 3 dny se vrátím na hřiště, bude vozík schopen ujet případně těch 16-18 jamek.
Někde jsem četl, možná to bylo zde, ale po prohledání všech možných fór jsem to nenašel. Že někde v Ropicích snad v obchodě Golf pro všechny, dělají nějaké repasy či co , lithiových baterek, kterým dávají záruku kapacity minimálně 1000 hřišť. Nevíte o takové informaci něco ?
 
Osobně bych s 36 jamkami nepočítal. Obecně se tyhle výkony berou za ideálních podmínek. Něco jako lehký bag a rovina hřiště. Kopce, těžký bag, mokrý terén to vše bude víc žrát baterii.
 
Kdyz jdu 2 hriste za sebou, i par dni da tak 34 jamek.
Ale jak pise MINi, zalezi jak moc kopcovite a pripadne zda popovazis treba i deti na bagu :)
 
Jinak mam doma plonkovou olovenou 27cku. Beznych 18 jamek dava (albatros, pysely...). Rad se ji zbavim.
 
Když mi náhle umřela nabíječka při nabíjení, obávala jsem se i o baterii. Mám dobrou zkušenost s www.motocaddy.cz, poradili, nabídli i možnost přeměření baterie. Nakonec jsem to riskla a jen objednala novou nabíječku. Ale nabídka pomoci byla.
 
ještě dotaz, dejme tomu, že jsem nyní nabil naplno tuto olověnou baterii, a půjdu hrát až za 4 dny. Jak moc se baterka vybije a mám ji případně znovu naplno nabít den před hrou ? A pokud ji budu nabíjet bude se nabíjet tak dlouho jako kdyby se vybila po odehraném kole ? díky za postřehy :)
 
ještě dotaz, dejme tomu, že jsem nyní nabil naplno tuto olověnou baterii, a půjdu hrát až za 4 dny. Jak moc se baterka vybije a mám ji případně znovu naplno nabít den před hrou ? A pokud ji budu nabíjet bude se nabíjet tak dlouho jako kdyby se vybila po odehraném kole ? díky za postřehy :)
Tohle je hrozně těžké odpovědět, protože opravdu, jak už tady vyplynulo z diskuze, ta baterie má svoje za sebou - a je jen otázka, proč - jestli má za sebou hodně nabíjecích cyklů, nebo je prostě jen stará. Nejlepší a jediné spolehlivé řešení je to vyzkoušet. Nabít a jít na hřiště s tím, že musíš počítat s variantou, že odemkneš kolečka a vozík budeš tlačit. Máme s Motocaddy zkušenosti snad se všemi typy baterií a vozíků od S1 přes S3 až po M1 a každá baterie se chová jinak. Mohu potvrdit i to, že nikdy nebylo možné absolvovat 36 jamek i když tato kapacita byla výrobcem garantována. Doporučuji: nechat proměřit.
A nejlepší podle mne jsou tady:
AVACOM s.r.o., Zborovská 575/41, 150 00 Praha 5 , servisní technik na repase je Lukáš Nohejl, +420 774 214 956. Test není na počkaní, dělají se i zátěžové testy, trvá to min. vždy do druhého dne. Baterii lze i poslat jako balík. Hodně shopů to stejně nechává dělat u nich, protože měření testery koupenými v Bauhausu nebo v Makru je zcela k ničemu.
Cena za proměření je 120 Kč a je pravděpodobné, že výsledek bude, že je kapacita někde na cca 40% a menší, takže to pak mohou rovnou repasovat.
My jsme to naposledy udělali s lithiovou baterií. Cena nové 18jamkové lithiovky pro S-serii je cca 7500 Kč, repase stála cca 3300 Kč. Máte po ní zcela novou baterii a ještě nám za tu cenu zvýšili kapacitu asi o 30 %. Už jsme si u nich historicky nechali dělat celkem asi 5 baterií, některé byly repase a jednu baterii jsme dokonce nechali vyrobit zcela novou poté, co se nám utopil vozík - ten jsme vytáhli, ale baterie se nenašla. U jiného vozíku - dovoz USA - repasovali baterii a měnili konektory jak na baterii, tak na nabíječce. Dokonce měli i originál US konektory. Vždy 100% spokojenost.
 
Tohle je hrozně těžké odpovědět, protože opravdu, jak už tady vyplynulo z diskuze, ta baterie má svoje za sebou - a je jen otázka, proč - jestli má za sebou hodně nabíjecích cyklů, nebo je prostě jen stará. Nejlepší a jediné spolehlivé řešení je to vyzkoušet. Nabít a jít na hřiště s tím, že musíš počítat s variantou, že odemkneš kolečka a vozík budeš tlačit. Máme s Motocaddy zkušenosti snad se všemi typy baterií a vozíků od S1 přes S3 až po M1 a každá baterie se chová jinak. Mohu potvrdit i to, že nikdy nebylo možné absolvovat 36 jamek i když tato kapacita byla výrobcem garantována. Doporučuji: nechat proměřit.
A nejlepší podle mne jsou tady:
AVACOM s.r.o., Zborovská 575/41, 150 00 Praha 5 , servisní technik na repase je Lukáš Nohejl, +420 774 214 956. Test není na počkaní, dělají se i zátěžové testy, trvá to min. vždy do druhého dne. Baterii lze i poslat jako balík. Hodně shopů to stejně nechává dělat u nich, protože měření testery koupenými v Bauhausu nebo v Makru je zcela k ničemu.
Cena za proměření je 120 Kč a je pravděpodobné, že výsledek bude, že je kapacita někde na cca 40% a menší, takže to pak mohou rovnou repasovat.
My jsme to naposledy udělali s lithiovou baterií. Cena nové 18jamkové lithiovky pro S-serii je cca 7500 Kč, repase stála cca 3300 Kč. Máte po ní zcela novou baterii a ještě nám za tu cenu zvýšili kapacitu asi o 30 %. Už jsme si u nich historicky nechali dělat celkem asi 5 baterií, některé byly repase a jednu baterii jsme dokonce nechali vyrobit zcela novou poté, co se nám utopil vozík - ten jsme vytáhli, ale baterie se nenašla. U jiného vozíku - dovoz USA - repasovali baterii a měnili konektory jak na baterii, tak na nabíječce. Dokonce měli i originál US konektory. Vždy 100% spokojenost.
Konektory :D jak to trochu drncá, hned se konektor uvolní a stojím. Nenapadlo mě, že by to šlo vyměnit. Dík za tip.
 
Tohle je hrozně těžké odpovědět, protože opravdu, jak už tady vyplynulo z diskuze, ta baterie má svoje za sebou - a je jen otázka, proč - jestli má za sebou hodně nabíjecích cyklů, nebo je prostě jen stará. Nejlepší a jediné spolehlivé řešení je to vyzkoušet. Nabít a jít na hřiště s tím, že musíš počítat s variantou, že odemkneš kolečka a vozík budeš tlačit. Máme s Motocaddy zkušenosti snad se všemi typy baterií a vozíků od S1 přes S3 až po M1 a každá baterie se chová jinak. Mohu potvrdit i to, že nikdy nebylo možné absolvovat 36 jamek i když tato kapacita byla výrobcem garantována. Doporučuji: nechat proměřit.
A nejlepší podle mne jsou tady:
AVACOM s.r.o., Zborovská 575/41, 150 00 Praha 5 , servisní technik na repase je Lukáš Nohejl, +420 774 214 956. Test není na počkaní, dělají se i zátěžové testy, trvá to min. vždy do druhého dne. Baterii lze i poslat jako balík. Hodně shopů to stejně nechává dělat u nich, protože měření testery koupenými v Bauhausu nebo v Makru je zcela k ničemu.
Cena za proměření je 120 Kč a je pravděpodobné, že výsledek bude, že je kapacita někde na cca 40% a menší, takže to pak mohou rovnou repasovat.
My jsme to naposledy udělali s lithiovou baterií. Cena nové 18jamkové lithiovky pro S-serii je cca 7500 Kč, repase stála cca 3300 Kč. Máte po ní zcela novou baterii a ještě nám za tu cenu zvýšili kapacitu asi o 30 %. Už jsme si u nich historicky nechali dělat celkem asi 5 baterií, některé byly repase a jednu baterii jsme dokonce nechali vyrobit zcela novou poté, co se nám utopil vozík - ten jsme vytáhli, ale baterie se nenašla. U jiného vozíku - dovoz USA - repasovali baterii a měnili konektory jak na baterii, tak na nabíječce. Dokonce měli i originál US konektory. Vždy 100% spokojenost.[/
 
Díky za odpovědi, mě to po nabití pouze ukáže bílé číslice viz. obrázek, jinak ostatní ikony se nerozsvítí ani to nereaguje na žádné tlačítka.. Jednou se mi to nějakým zázrakem povedlo nahodit, že se ten vozík rozjel.
V tom AVACOMU udělají při repasi z olověné lithiovou baterii ? To asi ne že ? Asi bude nejlepší si tam zavolat :)
Já jsem našel nějaké baterie zde http://golf.terra.cz/eshop_baterie/
 

Přílohy

  • 18788159_10203390578642314_1984827898_n.jpg
    18788159_10203390578642314_1984827898_n.jpg
    50,8 KB · Zobrazení: 290
Díky za odpovědi, mě to po nabití pouze ukáže bílé číslice viz. obrázek, jinak ostatní ikony se nerozsvítí ani to nereaguje na žádné tlačítka.. Jednou se mi to nějakým zázrakem povedlo nahodit, že se ten vozík rozjel.
V tom AVACOMU udělají při repasi z olověné lithiovou baterii ? To asi ne že ? Asi bude nejlepší si tam zavolat :)
Já jsem našel nějaké baterie zde http://golf.terra.cz/eshop_baterie/
Tak repasi na lithium z olova - to tedy asi opravdu neumí..... :)
 
Díky za odpovědi, mě to po nabití pouze ukáže bílé číslice viz. obrázek, jinak ostatní ikony se nerozsvítí ani to nereaguje na žádné tlačítka.. Jednou se mi to nějakým zázrakem povedlo nahodit, že se ten vozík rozjel.
V tom AVACOMU udělají při repasi z olověné lithiovou baterii ? To asi ne že ? Asi bude nejlepší si tam zavolat :)
Já jsem našel nějaké baterie zde http://golf.terra.cz/eshop_baterie/

A kod si tam zadaval?
Sviti ti jen 4 nuly, tam se zadava kod na zamek.
Nemas to zablokovane nahodou?
 
problém jsem už vyřešil, bylo to opravdu Pinem, bývalý majitel si vzpomněl, že mi ho zapomněl sdělit, díky všem za informace
 
VELKÝ dík za spolupráci a podporu 19.jamky patří těmto Jamkařům a
Back
Nahoru Bottom