míč vyskočil z vodní překážky


Šnek

Nováček+
11.10.2018
24
Hodnocení
36
13
Zeleneč
Jméno
Martin Záhumenský
#21
Někde v pravidlové poradně na golf.cz se řešilo, že vlastně hraješ z nesprávného místa a měl bys za to dostat trestné (protože první míč ve skutečnosti není ve vodě). Ale je na to prý nějaké decisions, že v takovémhle případě se trest za hru z nesprávného místa neuděluje. Takže druhá (voda nevoda), třetí trestná a hraješ čtvrtou po dropu.
 

Šnek

Nováček+
11.10.2018
24
Hodnocení
36
13
Zeleneč
Jméno
Martin Záhumenský
#23
co znamena druha - tomu nerozumim :)
V dotazu bylo, že hrál druhou přes vodu. Drive první, přes vodu byla druhá, u které si mysleli, že je to voda, ale nakonec to voda nebyla