Míč opřený o hrábě vedle bunkeru

JardaK

Guru fóra
Klub
Beřovice
19.jamka:
Představení
Míč se mi zastaví o hrábě mimo bunker. Je to ve svahu a je předpoklad, že pokud hrábě odstaním, abych mohl míč hrát, ten se pohne. Co teď?
O víkendu se tato situace stala, shodli jsme se, že hrábě odstraníme a pokud se míč pohne, vrátíme ho zpět na původní místo. Bez trestu. Jestli je to správný postup si nebyl jistý nikdo....
 

doktordee

Guru fóra
19.jamka:
Představení
WITB
Mé recenze
Je to správně. A pokud nedrží na původním místě najdeš co nejbližší kde držet bude. Pravidlo 24-1a
 

requo

Guru fóra
Tým 19.jamky
Jméno
Michal
Přijmení
Šatal
Rok ZK
2015
Klub
Hořehledy
HI (HCP)
+- 23
P/L
Pravák
Značka
Ping
Rozhodčí ČGF
III.třída
19.jamka:
Představení
WITB
Mé recenze
Není to pravidlo 24-1, Pohyblivá závada (http://www.golf.cz/pravidla-golfu/24-1- ... va-zavada/)? A pak protože se jedná o odstranění pohyblivé závady, tak se míček umístí na své původní místo (případně co nejbližší ne blíže jamce a v co nepodobnější pozici - pokud by se kutálel pořád pryč dolů). A je to bez trestu. Alespoň se domnívám.

edit: fix, David mě předběhl a zrovna jsem to věděl. :)
 
Velký dík za spolupráci a podporu 19.jamky v roce 2020 patří (více info):
Nahoru Bottom