Nové
  • Prohlížíte si 19.jamku jako neregistrovaný uživatel s omezeným přístupem.
    Pro vytvoření nových témat, přístupu do neveřejných částí fóra, možností reakcí atp. se zdarma zaregistrujte nebo se přihlašte.

Má golfový marketing smysl?

mkopcak

Guru fóra
Klub
Hořehledy
HI (HCP)
8,2
Prakticky nonstop na mne ze sociálních sítí a reklam útočí informace stylu "Poslední volné pokoje na toto léto" nebo "Na víkend máme poslední volný teetime v neděli v 18:30" atd. Těžko se tak bráním myšlence, že jsem něco zanedbal a podcenil. Že moji kolegové a konkurenti mají díky své aktivitě takřka vyprodáno, zatímco já mám hřiště poloprázdné a hotel nepřijal jedinou rezervaci už takřka 2 měsíce. Zároveň si ale říkám, že jakákoli forma mé reklamy se v této době musí zákonitě ztratit v přívalové vlně těch ostatních, protože prostě nemám prostředky na to je přetlačit. A že já osobně bych tedy pobyt na léto zdaleka ještě nekupoval, protože to taky můžou být prachy v kanálu. Jak to vidíte vy, třeba i ve vašem podnikání? Promujete horečně své služby a utrácíte za to poslední zbylé peníze nebo vyčkáváte? Kupujete dovolené na léto?
 
Tak manželka si koupila s kamarádkami pobyt s jógou do Řecka. Ted´čekají, co vlastně bude a jaké vouchery (a zda vůbec) dostanou.
Syn má jet na tábor - 1. běh - nikdo zatím neví, zda vůbec tábory budou.
Takže z toho pro nás plyne závěr - počkat až jak se všechno vyvine a pak koupit či objednat "last minute".

Možná, že už ale žádné volné kapacity nebudou (ať z důvodu vyprodání kapacit nebo krachu poskytovatele).
V tom případě holt koupím lehátka na zahradu a nafukovací bazén v hobby marketu (ty určitě Šimáně už nezavře) a budeme doma na zahradě.
 
Já tedy nenakupuju. Spíš řeším, co bude s tím, co jsem koupil a nedostanu..
Zahrada a golf na otočku letos postačí...
 
Mě jakékoli marketingové akce na nákup ubytování a dovolené aktuálně naprosto míjejí. Přijdou mi to ze strany resortu a hotelů vyhozené peníze. Nedokážu si představit, že bych teď koupil cokoli dražšího na několik dní - když nevím, jestli za pár dní někdo z nás nebo okruhu mé širší rodiny včetně prarodičů neonemocní (to může být vždy, ale teď je to riziko vyšší) a nebudeme se o sebe kvůli karanténám muset starat, jestli neonemocní hotel/resort a nebude muset zavřít, jestli v létě a jak bude muset @kristyna do práce na zajištění provozu své třídy školky. A teď koupit, nějaký voucher (na konkrétní datum) - je pro mě příliš rizikové do budoucna. Nemám bohužel tolik, aby v případě bankrotu druhé strany mohl částku za dovolenou celé rodiny odepsat a zaplatit někde něco jiného. Na zálohy a záruky moc teď nevěřím, právo je jedna věc - realita a praxe následně druhá a rychlá případná vymahatelnost třetí.

Pro mě je teď ještě brzo. Kdo ví, co bude po uvolnění "omezení" reálně za měsíc - jestli se to nerozjede znovu a koho to pak semele. Kvituji informace, kde je otevřeno, zajímám se o resorty, ale určitě nebudu teď reagovat na nabídku stylu poslední místa. Zní mi to teď spíše podezřele (nepotřebují zaplácnout nějaké dluhy a pak zavřít krám)? Uvědomuji si, že v některých případech je to začarovaný kruh - ale prostě teď konkrétní dovolenou, ubytování a termíny jsou pro mě passé. I na léto. Snad za měsíc bude nálada a pocit "jistoty" trochu vyšší.

Co ale sleduji a vítám - jsou informace stylem: ano fungujeme tak a tak, těšíme se na vás, máme otevřeno, nabízíme tohle a tohle, vymýšlíme toto, přijeďte. Taková ta dlouhodobá podprahová reklama reálných "služeb", snahy a pozitivní šeptandy a vím, že když to půjde, tak pojedu raději tam, kde budu vědět, že i můj příjezd "s financemi" třeba i pomůže konkrétním místním lidem... a nepotřebuji k tomu vyleštěný bombastický banner. Takže za nás - jsme a budeme letos spíše pasivní a čekat ještě nějaký čas a léto případně řešit na poslední chvíli. A když bude všude plno (nemyslím) - nevadí, přežijeme to i tak (chata, ježdění v okolí na golf, procházky a výlety našem okolí). Není každý rok posvícení. A jestli ušetřím teď tisícovku za nějakou slevu rychlého nákupu, je pro mě teď zcela druhořadé - to raději ve výsledku nic.
 
Upraveno:
V současné době si myslím, že to cílí na typy lidí, kteří podlehnou současné situaci a z toho co slyší, tedy za hranice tak za rok, tak si rychle něco zarezervujeme v CZ.
 
Zdravím.

PRÁCE
Psychologové říkají, že po karanténě přibude rozvodů. Tak nevím, zatím to tak nevypadá, k advokátovi nechodí nikdo, firmy nic nedělají, a nebýt pár argumentačně vydatných sporů v běhu, tak už umím žonglovat. Občas něco napíšu na náš kancelářský Facebook. Igelitky s nápisem "Váš manžel Vám nebyl věrný - z kůže jej stáhne Klimeš & Černý" zatím u Kauflandu nerozdáváme.

OSOBNÍ ROZVOJ
Narostl mi řídký vous, neb jsem se zařekl, že se nebudu holit, dokud nezruší nouzový stav

DOVOLENÁ
Měli jsme v plánu vyslat děti na tábor a vyrazit do Rakouska na golf, a potom všichni projet tripem Polsko od Baltu až k nám. Realita odzadu
  • Polsko zrušeno, máme se známými zamluvenou chalupu v Jizerkách,
  • pokud pojedou děti na tábor, zkusíme najít něco golfového v ČR, možná bych tomu protivnému manažerovi mohl přivézt kvásek a 3-4 dny u něj pobýt.
 
Zdravím.

PRÁCE
Psychologové říkají, že po karanténě přibude rozvodů. Tak nevím, zatím to tak nevypadá, k advokátovi nechodí nikdo, firmy nic nedělají, a nebýt pár argumentačně vydatných sporů v běhu, tak už umím žonglovat. Občas něco napíšu na náš kancelářský Facebook. Igelitky s nápisem "Váš manžel Vám nebyl věrný - z kůže jej stáhne Klimeš & Černý" zatím u Kauflandu nerozdáváme.

OSOBNÍ ROZVOJ
Narostl mi řídký vous, neb jsem se zařekl, že se nebudu holit, dokud nezruší nouzový stav

DOVOLENÁ
Měli jsme v plánu vyslat děti na tábor a vyrazit do Rakouska na golf, a potom všichni projet tripem Polsko od Baltu až k nám. Realita odzadu
  • Polsko zrušeno, máme se známými zamluvenou chalupu v Jizerkách,
  • pokud pojedou děti na tábor, zkusíme najít něco golfového v ČR, možná bych tomu protivnému manažerovi mohl přivézt kvásek a 3-4 dny u něj pobýt.

1. S vousem to máme stejně:

image.jpg


2. Kvásek už mám a peču ostosedm

3. I tak tě rád uvidím, na 2. odpaliště dám na schody polštáře...
 
Prakticky nonstop na mne ze sociálních sítí a reklam útočí informace stylu "Poslední volné pokoje na toto léto" nebo "Na víkend máme poslední volný teetime v neděli v 18:30" atd. Těžko se tak bráním myšlence, že jsem něco zanedbal a podcenil. Že moji kolegové a konkurenti mají díky své aktivitě takřka vyprodáno, zatímco já mám hřiště poloprázdné a hotel nepřijal jedinou rezervaci už takřka 2 měsíce. Zároveň si ale říkám, že jakákoli forma mé reklamy se v této době musí zákonitě ztratit v přívalové vlně těch ostatních, protože prostě nemám prostředky na to je přetlačit. A že já osobně bych tedy pobyt na léto zdaleka ještě nekupoval, protože to taky můžou být prachy v kanálu. Jak to vidíte vy, třeba i ve vašem podnikání? Promujete horečně své služby a utrácíte za to poslední zbylé peníze nebo vyčkáváte? Kupujete dovolené na léto?

To ale není správná otázka - pokud marketingu nevěříte, smysl pro vás nemá. Ale marketingově orientovaný podnikatel nechápe smysl takové otázky, v USA když zakládáte firmu, na začátku řešíte kapitál (z čeho ji vytvořím), pak marketing a teprve pak, co vlastně budete dělat. Protože se marketingu věnuju už roky, chápu samozřejmě marketing jako základ, krev lidského těla (je krev důležitá, když myslíme mozkem, dýcháme plícemi, chodíme po nohách...?), ale znám spoustu firem, které dodnes uvažují tak, že "do marketingu něco nasypeme, když nám na konci roku zbudou peníze" (a klidně takový firma zaměstnává čtyři účetní, ačkoli by stačila jedna, a dvě by to zvládly s levou zadní a ještě by mohly dělat něco dalšího). Marketing smysl rozhodně má - a každá firma by měla mít svoji strategii. Že něco dělá konkurence neznamená, že musím dělat to stejné. Naopak.
 
No tak za mne: zálohu na dovču máme zaplacenou od února, chalupa u Bítova u Vranovské přehrady byla tradiční volba - dovolená s kamarády, jak už jezdíme léta. Takže tu doufáme nám nějaká koróna nezhatí...snad. S kamarádkami-kolegyněmi jsme pro letošek odpískaly tradiční babský listopadový víkendový pobyt v Harrachově. A cokoliv jiného nyní plánovat a objednávat bych se zdráhala. Netušíme jak na tom bude manžel s dovolenou po více než měsíční odstávce výroby.
Máme s manželem lístky do divadla na Cavemana, kdy bude, těžko říci. Kluci mají všichni lupeny na Masters of Rock do Vizovic, všechno směřuje k tomu, že je využijí taky až na přesrok.
Super exotiku jsem si užila vloni a není dne, kdy bych za to neděkovala, neboť tuším, že něco takového jen tak už neabsolvuji.
Tak když to půjde, rádi vyrazíme za golfem po Čechách.
No a pracovně: nějak horečně své služby neinzeruji, jakože ve smyslu: "pojistíme Vás na neschopenku i hospitalizaci a smrt a koronavirus není ve výlukách", fakt ne. Práce spočívá v on-line schůzkách (což není takový objem jako osobní schůzky) a opečovávání svých stávajících klientů.

K těm vousům....já tedy ne (ještě to by mi chybělo!!!) ale synkové se rozhodli rovněž nechat vousům a vlasům volný průběh, prý dokud nebude škola. U toho středoškoláka to je docela síla, u něj je jisté, že půjde do školy až v září. Vlasy asi budou pěkná "máňa" a ty jeho vousy....no...to je spíš taková sranda zatím. Starší už "máňu pustil" dříve, takže tam to nebude tak markantní a vousy rostou...Kdy bude mít nějaké zápočty, zkoušky, zatím netuší. A nejstarší je na tom velmi podobně, ale ten si bydlí sám, tak ho naštěstí denně nevidím:eek:, to si užívá jeho přítelkyně.
Manžel už má naštěstí rozum.:D
 
Trošku Off-topic, ale
To ale není správná otázka - pokud marketingu nevěříte, smysl pro vás nemá. Ale marketingově orientovaný podnikatel nechápe smysl takové otázky, v USA když zakládáte firmu, na začátku řešíte kapitál (z čeho ji vytvořím), pak marketing a teprve pak, co vlastně budete dělat. Protože se marketingu věnuju už roky, chápu samozřejmě marketing jako základ, krev lidského těla (je krev důležitá, když myslíme mozkem, dýcháme plícemi, chodíme po nohách...?), ale znám spoustu firem, které dodnes uvažují tak, že "do marketingu něco nasypeme, když nám na konci roku zbudou peníze" (a klidně takový firma zaměstnává čtyři účetní, ačkoli by stačila jedna, a dvě by to zvládly s levou zadní a ještě by mohly dělat něco dalšího). Marketing smysl rozhodně má - a každá firma by měla mít svoji strategii. Že něco dělá konkurence neznamená, že musím dělat to stejné. Naopak.

Trochu off-topic ale výše uvedené neplatí absolutně. Možná - určitě - velký advokátní kanceláře dělají nějaký specifický marketing. Pokud mne jako lučního advokáta osud odvál z velké Prahy do místního Senochrupova, tak si neumím představit, že bych nějakým agresivním marketingem získal klientky na rozvody, kterých teď dělám nejvíc. A ani specializace na právní služby pro samosprávy se nedá moc propagovat, nejlepší je šeptanda mezi starosty.

Ale už vidím ty hesla, jedno už jsem dneska výše napsal:
  • Váš manžel Vám nebyl věrný - z kůže ho stáhne Klimeš & Černý
  • Tíží Vás věcné břemeno - vemte si Klimešovic vemeno
  • Na Váš čtvrtý rozvod sleva 10%!
 
Trochu off-topic ale výše uvedené neplatí absolutně. Možná - určitě - velký advokátní kanceláře dělají nějaký specifický marketing. Pokud mne jako lučního advokáta osud odvál z velké Prahy do místního Senochrupova, tak si neumím představit, že bych nějakým agresivním marketingem získal klientky na rozvody, kterých teď dělám nejvíc. A ani specializace na právní služby pro samosprávy se nedá moc propagovat, nejlepší je šeptanda mezi starosty.

Ale už vidím ty hesla, jedno už jsem dneska výše napsal:
  • Váš manžel Vám nebyl věrný - z kůže ho stáhne Klimeš & Černý
  • Tíží Vás věcné břemeno - vemte si Klimešovic vemeno
  • Na Váš čtvrtý rozvod sleva 10%!
Jestli ono tě není škoda v té advokacii! Jsi hotový kreativec!;):D
 
já jsem bohužel letnímu marketingu podlehla a to totálně
a tak se mé možnosti na další trávení volného času prudce omezily

nechci jmenovat dotyčné ale mé léto obsahuje tyto akce (výčet není úplný)
jednu sunset šňůru
jednu šňůru na jamkovku
golfový pobyt na Moravě (název hřiště začíná na Hoře...)
jiný pobyt na Moravě organizovaný jistým Franco....
golfové rande s @Marta a @Paudr
golfová randata a @Dana
snad i jedno školení organizované jistým M.Kop....
golfovou výzvu
atd.atd.
😁
 
Upraveno:
když to tedy beru cestou přes Moravu 😁 (já fakt myslela, že je to u Brna)
Aby byly Hořehledy v okolí Brna, to by si nezasloužil ani MacGyver golfového managementu, vynikající schopností proti sobě poštvat i koš na odpadky...
 
Já sem to pořád nějak nepochopil...jako žes mě omylem ze západní Evropy přestěhovala do Mongolska?!
 
Já sem to pořád nějak nepochopil...jako žes mě omylem ze západní Evropy přestěhovala do Mongolska?!
3x jsem si už doma posypala hlavu :(
ale mám tuchu, že mi tu mejlku hřiště nedaruje 😣
 
3x jsem si už doma posypala hlavu :(
ale mám tuchu, že mi tu mejlku hřiště nedaruje 😣

Čert vem hřiště, to semele každýho spravedlivě. Chudák @Trenér ještě teď doma brečí do polštáře. Bejt tebou se spíš bojim toho flusance v kapučínu od manažera, protože ten bude tahanej z hodně velký dálky...
 
VELKÝ dík za spolupráci a podporu 19.jamky patří těmto Jamkařům a
Back
Nahoru Bottom