Prakticky nonstop na mne ze sociálních sítí a reklam útočí informace stylu "Poslední volné pokoje na toto léto" nebo "Na víkend máme poslední volný teetime v neděli v 18:30" atd. Těžko se tak bráním myšlence, že jsem něco zanedbal a podcenil. Že moji kolegové a konkurenti mají díky své aktivitě takřka vyprodáno, zatímco já mám hřiště poloprázdné a hotel nepřijal jedinou rezervaci už takřka 2 měsíce. Zároveň si ale říkám, že jakákoli forma mé reklamy se v této době musí zákonitě ztratit v přívalové vlně těch ostatních, protože prostě nemám prostředky na to je přetlačit. A že já osobně bych tedy pobyt na léto zdaleka ještě nekupoval, protože to taky můžou být prachy v kanálu. Jak to vidíte vy, třeba i ve vašem podnikání? Promujete horečně své služby a utrácíte za to poslední zbylé peníze nebo vyčkáváte? Kupujete dovolené na léto?