Nové
  • Prohlížíte si 19.jamku jako neregistrovaný uživatel s omezeným přístupem.
    Pro vytvoření nových témat, přístupu do neveřejných částí fóra, možností reakcí atp. se zdarma zaregistrujte nebo se přihlašte.

Klubový eshop

mkopcak

Guru fóra
Klub
Hořehledy
HI (HCP)
8,0
Uvažuji nad variantou resortně klubového eshopu. Líbí se mi možnost, spojit všechny naše produkty pod jednu střechu a navíc je provázat a díky automatizaci i lépe komunikovat, např.: Místo dnes posílaných informací k platbě emailem, by novočlen mohl členství nakoupit na eshopu. Společně s tím by mu systém sám nabídl zlevněné tréninky nebo ubytování, levnější nabití míčků na driving, pronájem skříňky nebo buginy na celý rok. V případě, že by měl u nás celou rodinu, mohl by za všechny zaplatit najednou a dětem rovnou uhradit dětské tréninky. Mohl by takto platit startovné na turnaje, sice se stornem, ale levněji než až v den konání. Ubytovaný host by si společně s pobytem mohl rovnou koupit trénink golfu nebo lekci jógy, opět výhodněji. Co si o takové službě myslíte a byla by pro vás atraktivní ve vašem klubu?
 
Uvažuji nad variantou resortně klubového eshopu. Líbí se mi možnost, spojit všechny naše produkty pod jednu střechu a navíc je provázat a díky automatizaci i lépe komunikovat, např.: Místo dnes posílaných informací k platbě emailem, by novočlen mohl členství nakoupit na eshopu. Společně s tím by mu systém sám nabídl zlevněné tréninky nebo ubytování, levnější nabití míčků na driving, pronájem skříňky nebo buginy na celý rok. V případě, že by měl u nás celou rodinu, mohl by za všechny zaplatit najednou a dětem rovnou uhradit dětské tréninky. Mohl by takto platit startovné na turnaje, sice se stornem, ale levněji než až v den konání. Ubytovaný host by si společně s pobytem mohl rovnou koupit trénink golfu nebo lekci jógy, opět výhodněji. Co si o takové službě myslíte a byla by pro vás atraktivní ve vašem klubu?
No, upřímně, všechno, co mohu udělat dopředu a mít připravené než někam přijedu (a je jedno, jestli domovské hřiště nebo víkendová taškařice), mi vyhovuje a osobně jsem za to radši. Nebaví mě to ladit v den příjezdu, zejména pokud třeba kvůli tomu musím přeplánovat den, protože zrovna není místo. Takže tím se v podstatě i vše lépe plánuje a celý ten čas je pak pohodovější.
A samozřejmě je i příjemnější, když je vše na jednom místě a nemusím dlouho na webu resortu hledat, co vlastně nabízí, za kolik atd.
Otázkou je, jestli se to nákladově vyplatí resortu, i když na všechno již má systémy, myslím to propojení.
 
Díval jsem se na Parkgolf, kde je to asi podobné, co si myslíš. Přiznám se, že jsem se v těch nabídkách zde trochu ztrácel....
Pokud jedu na hřiště, platím nebo jen rezervuju přes Teetime (a je jedno, jestli teda musís do TT nebo na e-shop), členství jednou ročně přímo v bankovnictví. Na hřišti stejně musím se jít odbavit na recepci, kde si koupím balony na driving. Jedině, pokud někde funguje samoodbavení by mi to dávalo smysl. U teba asi ano, protože kdo ví, nejdřív pojede na driving a pak až na recepci... pokud má žetony nebo drobný.
U turnajů, stejně jde na recepci, kde to může zaplatit kartou a myslím, že dost lidí raději vyřeší zde, než nějak doma v e-shopu....zase musí nejdřív do TT pak do e-shopu? A pokud zmiňuješ ty možnosti zlevněných věcí, nedá se mu prostě načítat nějak body v tvém systému a jako v některých obchodech, nebo bance, sbírat body na základě kterých jim dáš slevu/výhodu? To by mi přišlo lepší, čím víc utratí tím větší slevu dostane. Kup si hodinu s trenerem, dostaneš 2 body, za nákup na recepci nebo v hospodě za 100 kč 1 bod apod. a já nevím, na konci měsíce z tebe bude bronzový člen a máš možnost čerpat tyto výhody, Nebo na konci sezony se to sečte a příští rok zlatý člen má nárok na .....
Ale možná jsem nepochopil co ten e-shop má umět.
 
Pro mě eshop v tomto nemá smysl. Když někam jedu, tak maximálně si koupím celý balíček a k tomu maximálně (ale rozhodně ne vždy) vyberu něco navíc. Akorát to má ten problém, že do pobytu spolehlivě zapomenu, co všechno je v ceně. :)

Jako jen tak na eshop samostatně nelezu, pokud cíleně nechci něco koupit, považuju to za výhodné stylu, když potřebuji něco zobchodovat a mít ro po ruce, že je na to rychlý odkaz s veškerými platebními bránami, kam mě můžeš navést svým webem. Samozřejmě každým přesměrováním se nějaká platba ztrácí (lidi nechtějí klikat a někde nově se registrovat). Pohodlí mít všechno pod jednou střechou a mít možnost si to koupit na jednom místě prostě převažuje. Záleží, jaké máš zdroje. Já třeba obdobně eshop pro Jamku mám cíleně vedle - není to uživatelsky nejlepší řešení, uvědomuji si to, bohužel vytvořit funkční a plnohodnotný eshop se všemi možnostmi, na které je dnešní zákazník zvyklý je poměrně obsáhlé a napojovat to na nějaký software, který k tomu primárně není určen, je debilní - jde to, ale žere to hodně času a musíš prokopávat cesty, které už dávno jsou jinde spolehlivě vyřešeny. A pro mě je to jen doplněk, není to pro Jamku žádná priorita. Obsluhuje mi to ty příspěvky atp - jednodušší na komunikaci, než posílat co a jak do emailu. Nutně se pak dostáváš do pasti, jestli propaguješ víc obsah a dění, nebo zboží, které chceš prodat. Ty přístupy jsou v zobrazování informací rozdílné.

Zase na druhou stranu - pokud ve výsledku bude nějakých 10 balíčků, tak je to vcelku jedno, kde a co. A klidně to můžeš mít na jedné stránce společně klasického webu a pod tím mít tlačítko koupit a link na platební bránu. Ty kombinace bych v tomto nepřeceňoval. Nastat může, ale bude toho spíše méně. A co se týče návštěvnosti - doba je prostě taková, že x lidem je už vcelku jedno, kde něco koupí. Orientují se dle různých porovnávačů, srovnáváčů atp. a tam lezou na cílový eshop.

Takže ano, abych ti odpověděl: Mít všechny produkty pěkně pohromadě s veškerým komfortem klasického eshopu (různé platební metody) možnosti jejich nákupu bych uvítal. Protože vím, že kouknu na ten web a tam to najdu a zaplatím. A ano, může se stát, že si náhodně všimnu ještě něčeho jiného a minimálně o tom budu uvažovat na příště, nebo vím, že to tam najdu, nebo můžu docela snadno někomu říct "najdeš to támhle". Email mu přeposílat a hledat, kde co, nebudu. :) Je to prostě funkční podvozek. A máš pak vše pěkně pohromadě + cesta, jak poměrně nenásilně někomu nabídnout k členství ještě něco, co nezbytně nutně potřebuje. Třeba čerstvý vzduch za jedinečnou nabídku 100 Kč! A prodlouženou záruku! :)
 
Uvažuji nad variantou resortně klubového eshopu. Líbí se mi možnost, spojit všechny naše produkty pod jednu střechu a navíc je provázat a díky automatizaci i lépe komunikovat, např.: Místo dnes posílaných informací k platbě emailem, by novočlen mohl členství nakoupit na eshopu. Společně s tím by mu systém sám nabídl zlevněné tréninky nebo ubytování, levnější nabití míčků na driving, pronájem skříňky nebo buginy na celý rok. V případě, že by měl u nás celou rodinu, mohl by za všechny zaplatit najednou a dětem rovnou uhradit dětské tréninky. Mohl by takto platit startovné na turnaje, sice se stornem, ale levněji než až v den konání. Ubytovaný host by si společně s pobytem mohl rovnou koupit trénink golfu nebo lekci jógy, opět výhodněji. Co si o takové službě myslíte a byla by pro vás atraktivní ve vašem klubu?
Zhruba tak, jak to popisuješ , to u nás funguje. Dřív se při turnajích na
recepci tvořily fronty. Teď přijdeš,
dostaneš vodu, tatranku, žeton na oběd a během 10 sec. seš vyřízenej.
 
Zhruba tak, jak to popisuješ , to u nás funguje. Dřív se při turnajích na
recepci tvořily fronty. Teď přijdeš,
dostaneš vodu, tatranku, žeton na oběd a během 10 sec. seš vyřízenej.

A dělá ti (nebo někomu koho znáš) nějaký ultimátní problém si zaplatit turnaj dopředu, např. s tím rizikem, že na něj pak nebudeš moct a o peníze přijdeš?
 
A dělá ti (nebo někomu koho znáš) nějaký ultimátní problém si zaplatit turnaj dopředu, např. s tím rizikem, že na něj pak nebudeš moct a o peníze přijdeš?
Mně se to ješte nestalo. A ani o nikom nevím .
U nás jsou turnaje pro členy
za tuším 350,- kč , tak že i kdyby se
mi to stalo, tak to není nic, co by se nedalo přežít.
 
Když o tom přemýšlím, tak je pravda, že mít možnost se odbavit (zaplatit) i na místě pomocí eshopu a rychlé platby by se mi líbila a pak si jen vyzvednout skorku... pro mě příjemnější, než případný kiosek - kde trochu začínám víc vnímat poslední dobou, že na to hmatá hodně lidí (podobně, jako bankomat). Je to blbý argument, ale prostě nějak ten tlak na hygienu a tak začíná působit.

Ale je taky pravda, že úplně stejně bz mohlo fungovat na místě vytištěný QR kod. Trochu možná pak problém s identifikací platby (konkretní osoba), ale to bude i na shopu, i když tam se nějaké údaje vyplnit zpravidla musí.
 
Mě spíš štve, že se většinou vyžaduje hotovost a tu já poslední léta skoro nenosím, takže už 2x sem hrál u nás turnaj na dluh a pak to doplácel :) nebo cestou na hřiště musel ještě do bankomatu.
Takže toto bych uvítal klidně všude.
 
Ale je taky pravda, že úplně stejně bz mohlo fungovat na místě vytištěný QR kod. Trochu možná pak problém s identifikací platby (konkretní osoba), ale to bude i na shopu, i když tam se nějaké údaje vyplnit zpravidla musí.

Výhoda tohoto konkrétního eshopu je v propojení s ČGF. Rovnou se startovkou přichází pokyn k platbě a vše se propisuje kam má, tzn. ty evidenční problémy odpadají.
 
Výhoda tohoto konkrétního eshopu je v propojení s ČGF. Rovnou se startovkou přichází pokyn k platbě a vše se propisuje kam má, tzn. ty evidenční problémy odpadají.
Všechno co uděláš navíc je jen dobře , jak se říká, každá věc má svého kupce. Fandím takovým , jako jsi ty, neustále něco vylepšuje a zlepšuje, že je to někdy šlápota vedle nevadí, hlavně aby celek šel neustále k lepšímu.
 
VELKÝ dík za spolupráci a podporu 19.jamky patří těmto Jamkařům a
Back
Nahoru Bottom