Nové
  • Prohlížíte si 19.jamku jako neregistrovaný uživatel s omezeným přístupem.
    Pro vytvoření nových témat, přístupu do neveřejných částí fóra, možností reakcí atp. se zdarma zaregistrujte nebo se přihlašte.

Jaký koupit golfový vozík?

Zaklapnu uši a přiznávám po zkušenostech z Mladých Buků, kde jsem za 4 dny odehrál 84 jamek, že ok, elektrický vozík by mohl mít něco do sebe. :)To hřiště je sice docela "rovinaté" (viď @Pitching, @Marta...)... ale stejně. Je to zajímavé. U jednoho hřiště za den mi to zatím nijak nepřišlo, tady v té náloži bych to už uvítal.

Zároveň uznávám, že trojkolák (plus) je lepší, než 4 kolák. Resp. dvoukolka mi docela vyhovuje pohodlím, a nějak ani není problém s pohybem na hřišti, ale co mě brutálně štvalo v tom golfovém maratonu, je držák na skorku, který trochu blokuje/omezuje pohodlné vyndavání holí. A chybějící držák na deštník, který pochybuji, že by to udrželo.

Takže tak. Je to zajímavé, mám za sebou mraky her, individuálních, ale čím víc hraju, tím se dostávám do fáze, kdy to pohodlí začíná být docela důležité. :) Takže, milá elektřino, ještě jsem sice nedozrál, ale možná se to blíží! :-D

Jinak z dvoukoláků mě zaujal https://www.golfonline.co.uk/clicgear-6.0-resort-golf-cart Který většinu výše zmíněných problém alespoň částečně by řešil. :)

Zamrzlo peklo!
 
Zaklapnu uši a přiznávám po zkušenostech z Mladých Buků, kde jsem za 4 dny odehrál 84 jamek, že ok, elektrický vozík by mohl mít něco do sebe. :)To hřiště je sice docela "rovinaté" (viď @Pitching, @Marta...)... ale stejně. Je to zajímavé. U jednoho hřiště za den mi to zatím nijak nepřišlo, tady v té náloži bych to už uvítal.

Zároveň uznávám, že trojkolák (plus) je lepší, než 4 kolák. Resp. dvoukolka mi docela vyhovuje pohodlím, a nějak ani není problém s pohybem na hřišti, ale co mě brutálně štvalo v tom golfovém maratonu, je držák na skorku, který trochu blokuje/omezuje pohodlné vyndavání holí. A chybějící držák na deštník, který pochybuji, že by to udrželo.

Takže tak. Je to zajímavé, mám za sebou mraky her, individuálních, ale čím víc hraju, tím se dostávám do fáze, kdy to pohodlí začíná být docela důležité. :) Takže, milá elektřino, ještě jsem sice nedozrál, ale možná se to blíží! :-D

Jinak z dvoukoláků mě zaujal https://www.golfonline.co.uk/clicgear-6.0-resort-golf-cart Který většinu výše zmíněných problém alespoň částečně by řešil. :)
Tak přesně s tímto cg6.0 u nás jezdí jeden Polák má k tomu přimontovaný motor tzv jednokolku s bočními nášlapy a pěkně se ve stoje veze. Docela vychytávka, protože ho lze využít i jako běžný el vozík ovšem s pohonnými kolem vzadu. Zdá se to bytí nemotorné, ale zdání klame.
 
Tak přesně s tímto cg6.0 u nás jezdí jeden Polák má k tomu přimontovaný motor tzv jednokolku s bočními nášlapy a pěkně se ve stoje veze. Docela vychytávka, protože ho lze využít i jako běžný el vozík ovšem s pohonnými kolem vzadu. Zdá se to bytí nemotorné, ale zdání klame.

To někdy vyfoť/natoč, až ho uvidíš. :)
 
Zaklapnu uši a přiznávám po zkušenostech z Mladých Buků, kde jsem za 4 dny odehrál 84 jamek, že ok, elektrický vozík by mohl mít něco do sebe. :)To hřiště je sice docela "rovinaté" (viď @Pitching, @Marta...)... ale stejně. Je to zajímavé. U jednoho hřiště za den mi to zatím nijak nepřišlo, tady v té náloži bych to už uvítal.

Zároveň uznávám, že trojkolák (plus) je lepší, než 4 kolák. Resp. dvoukolka mi docela vyhovuje pohodlím, a nějak ani není problém s pohybem na hřišti, ale co mě brutálně štvalo v tom golfovém maratonu, je držák na skorku, který trochu blokuje/omezuje pohodlné vyndavání holí. A chybějící držák na deštník, který pochybuji, že by to udrželo.

Takže tak. Je to zajímavé, mám za sebou mraky her, individuálních, ale čím víc hraju, tím se dostávám do fáze, kdy to pohodlí začíná být docela důležité. :) Takže, milá elektřino, ještě jsem sice nedozrál, ale možná se to blíží! :-D

Jinak z dvoukoláků mě zaujal https://www.golfonline.co.uk/clicgear-6.0-resort-golf-cart Který většinu výše zmíněných problém alespoň částečně by řešil. :)
Hele, Buky mi daly námět k zamyšlení o elektrickém vozíku. Ale...když jsem v úterý s naprostou lehkostí vyšlápla kopec na odpaliště šestky u nás na hřišti, s tím, že TOHLE fakt není kopec, myslím, že ještě nějaký čas vydržím se svým vozíkem. ;) a @Pitching na tom nemohl být tak zle, vždyť u toho šplhání do rovinatého hřiště stihl ještě kouřit 😎
 
Tak přesně s tímto cg6.0 u nás jezdí jeden Polák má k tomu přimontovaný motor tzv jednokolku s bočními nášlapy a pěkně se ve stoje veze. Docela vychytávka, protože ho lze využít i jako běžný el vozík ovšem s pohonnými kolem vzadu. Zdá se to bytí nemotorné, ale zdání klame.

Akorat skoda, ze se mi zda (nemuzu to najit), ze cg6.0 nebude jednoduse skladaci do auta. :( akorat se da sundat to madlo.

Btw ty elektro voziky, daji se rozumne pouzivat i bez baterie? Laicky dotaz. Ale rozmerove bez baterky to bude stejne jako s baterkou tzn pri slozeni vzdy vetsi nez cg3.5+?
 
Btw ty elektro voziky, daji se rozumne pouzivat i bez baterie? Laicky dotaz. Ale rozmerove bez baterky to bude stejne jako s baterkou tzn pri slozeni vzdy vetsi nez cg3.5+?
Tam Motocaddy i MGI ZIP umožňují dojezd a provoz i bez baterie, kola mají dvě pozice. Pokud dojde šťáva nebo vozík přestane fungovat, tak je přecvakneš do “neutrálu”. Ale problém je, že pak musíš dávat pozor na postavení vozíku, nemá totiž mechanickou brzdu.
 
Ale problém je, že pak musíš dávat pozor na postavení vozíku, nemá totiž mechanickou brzdu.

Vida, to je dobrá informace. Takže při případném neelektro použití bez baterky to prostě nebrzdí. Je to konstrukčně logické, ale ne na variantu někdy s baterkou, někdy bez.
 
Vida, to je dobrá informace. Takže při případném neelektro použití bez baterky to prostě nebrzdí. Je to konstrukčně logické, ale ne na variantu někdy s baterkou, někdy bez.
A je to ještě ke všemu těžší.
Někde tady byl odkaz na nesmysl (elektrický), který nacvakneš místo zadních koleček ke clickgearu a máš z toho elektriku. Podle mě dost dobrý, nemít motocaddy, uvažoval bych o tom.

Edit: hledej ewheels
 
Elektricky vozik uzivat jako mechaniku neni dobry napad. Clovek se fakt nadre.

Ja jsem na elektriku koukal zkrz prsty, ale pak jsem to jednou za hubicku koupil a uz nechci jinak. Ted jsem si dal Kacov a Casu s mechanikou a je to vazne rozdil :)))

Dvoukolak bych nekupoval, pokud neni nezbytne. Je to opet “jednostrany” pohyb/zaprah.
 
Vážení, omlouvám se za mé zavrhující názory staré nějakou dobu ohledně elektrických vozíků. Musím uznat, že když se sečte kopcovité hřiště, horko, věk a v neposlední řadě momentální kondice jedince, kila špeku atd. tak tahání nářadíčka na manuálu má ohromnéj vliv na hru samotnou. Proto jsem začal patrat, jakého si koupit pomocníka. Nemám žádnou zkušenost, jen snad výraz v tváři JardaK. Jsem prostě ztracen v množství možností. DO jo nebo ne, DHC, PRO,... Poradí mi někdo? Vím, každý to máme trochu jinak, ale...
 
Vážení, omlouvám se za mé zavrhující názory staré nějakou dobu ohledně elektrických vozíků. Musím uznat, že když se sečte kopcovité hřiště, horko, věk a v neposlední řadě momentální kondice jedince, kila špeku atd. tak tahání nářadíčka na manuálu má ohromnéj vliv na hru samotnou. Proto jsem začal patrat, jakého si koupit pomocníka. Nemám žádnou zkušenost, jen snad výraz v tváři JardaK. Jsem prostě ztracen v množství možností. DO jo nebo ne, DHC, PRO,... Poradí mi někdo? Vím, každý to máme trochu jinak, ale...
Tak ono záleží, jaký máš rozpočet ;)
Ale vyhnul bych se modelům s olověnými bateriemi a šel do lithiové baterie. Je lehčí a déle vydrží bez výrazné ztráty kapacity.
Další, co je třeba si ujasnit, je velikost složeného vozíku a tvé “přepravní” možnosti.
Pokud ti to dovolí rozpočet, tak bych upřednostnil baterii na “36 jamek”. Zejména na kopcovitých a dlouhých hřištích ti může “18” dojít. Mě se to u Motocaddy stalo 2x na Ypsilonce a tlačil jsem poslední jamku :mad:.
DO, DHC či jiné “fičuriny” už jsou jen takový bonbonek.
 
  • To se mi líbí
Reactions: jan
Díky. S místem v autě problém až tak nemám. Je fakt, že to nějaké ty peníze stojí a nekupuje se to na dva měsíce. Jsem tak trochu maximalista, teda pokud ten obnos mi do dovolí. Raději lepší, ne vždy znamená dražší. To DO nevím. Na Bukach jsem čuměl, když jsem viděl vozík Paudra. Moc pěkná věcička. Jsem tak trochu modelář RC letadla a auta, tak mě to doslova nadchlo. Ta cena už míň
 
Díky. S místem v autě problém až tak nemám. Je fakt, že to nějaké ty peníze stojí a nekupuje se to na dva měsíce. Jsem tak trochu maximalista, teda pokud ten obnos mi do dovolí. Raději lepší, ne vždy znamená dražší. To DO nevím. Na Bukach jsem čuměl, když jsem viděl vozík Paudra. Moc pěkná věcička. Jsem tak trochu modelář RC letadla a auta, tak mě to doslova nadchlo. Ta cena už míň
Mám MGI Zip Navigator a DO si nemůžu vynachválit. Vzhledem k tomu, že má standardně i baterii na 36jamek (navíc 24V systém), tak tak cena není zase až tak mimo.
Motocaddy M1 Pro zdědil synátor a chodí s ním na turnaje a je taky spokojený. Tréninky absolvuje s mechanickým - přeci jen potřebuje “makat” na fyzičce. Je ale pravda, že kvůli fyzičce absolvuji tréninky s mechanikou i já.
Elektrika při turnaji je skutečně výhodná.
 
Díky. S místem v autě problém až tak nemám. Je fakt, že to nějaké ty peníze stojí a nekupuje se to na dva měsíce. Jsem tak trochu maximalista, teda pokud ten obnos mi do dovolí. Raději lepší, ne vždy znamená dražší. To DO nevím. Na Bukach jsem čuměl, když jsem viděl vozík Paudra. Moc pěkná věcička. Jsem tak trochu modelář RC letadla a auta, tak mě to doslova nadchlo. Ta cena už míň
To co pise @Mirek_62 vice mene podepisuji. Jakozto propagator motocaddy z duvodu zminenych vyse, to vidim vice mene nasledovne:
Pokud chces jen zakladni vozik, tak vezmi S1, klidne s olovenou baterkou, jako second hand. Ja svou prodaval za cca 5000,-. Vyhoda zde je dvoji: nahradni dily a moznost koupit novou olovenou baterku za cca 1500. Ta bez problemu vydrzi nekolik let hrani, kdyz se k ni chovas dobre. Nevyhoda je, ze to asi bude obcas chtit nejaky servis a olovo je tezke. Nicmene dokup lithiove baterky v CR je za ty penize nesmysl a je treba i myslet na to, ze nabijecka neni stejna na lithium a na olovo (tusim).

Pak zde mas moznost cislo dve, jit do nakupu noveho... a tam je rozdil mezi S1 a M1 hloupych 50 GBP. Nova M1 v UK stoji 500 GBP... sice mas zaruku tam, coz muze byt tricky, ale ten rozdil ceny je obrovsky.
A pokud by se ti zachtelo vseho, co jsem popsal v clanku, tak je to 50 GBP priplatek za verzi M3, nebo 100 GBP na verzi M5 Connected. 600 GBP je cca 17K Kc. Cena je vcetne postovneho.

Pokud by ti ale ta zaruka vadila, pak bych bral treba v CZ novou S1cku... prodava se kolem 16K s olovem, coz neni uplne spatny kup. Pripadne Powa za cca 13K.

Zakladni funkce ti poskytne dobre kazdy znackovy elektricky vozik... rozdil je v cene, prislusenstvi, rozmerech a pripadne resale hodnote.

A pokud by ti slo o DO a dalsi vychytavky, pak MGI je spravna volba.

O Jucadu/PG psat je asi zbytecne neb je to mimo bezny budget a vecem ala Davis bych se vyhnul... neni to levne a muze to ze dne na den zmizet z povrchu zeme.
 
Tak to zatím vyhrává Motocaddy M5 connect DHC
Chapu. Mel jsem to stejne... jen pozor, M5 DHC je vyprodany a nova varka az zari/rijen. Uplne vsude... proto mam bez.
 
Ahoj, mate nekdo prosim osobni zkusenost s Axglo Trilite 3? Shanim 3kolak pro zenu, s rucni brzdou, a pomerem cena/vykon mi za ty cca 3800,- vychazi jednoznace nejlip (?)
 
Ahoj, mate nekdo prosim osobni zkusenost s Axglo Trilite 3? Shanim 3kolak pro zenu, s rucni brzdou, a pomerem cena/vykon mi za ty cca 3800,- vychazi jednoznace nejlip (?)
Ahoj, ja ho mam uz druhou sezonu a nemuzu si stezovat. Zatim zadna zavada, skladani jednoduche a ve schrance nahore se vejde svacina, micky, mobil, proste vsechno co potrebuju mit po ruce. Obcas si tam dam i dalkomer.
Jedina vytka je k drzeni score karty. Je tam drzak na tuzky pod ktery se da uchytit, ale kdyz se casteji vyndava, tak je pak takova ozmoulana a navic z toho vypadava. Uz jsem se pro ni nekolikrat vracel, takze ji pak vetsinou hodim do schranky. Jednou jsem to vyresil gumickou kolem vika schranky a fungovalo to, akorat to vydrzelo jeden turnaj, protoze se skripala mezi viko a schranku a praskla.
Brzda je resena docela dobre, ma to packu na boku do ktere cvrnknu a zabrzdi se to. Akorat pri odbrzovani nesmim na vozik tlacit, protoze brzda funguje na principu ze se zasune kolik mezi zuby ozubeneho kola a kdyz budu tlacit, tak trenim to ten kolik nepovoli. Ono to v principu nevadi, ale kdyz se rozhodnu rychle odjet po ukonceni jamky, tak zjistim, ze je brzda zablokovana, snazim se ji za klouzaveho pohybu odjistit a moc to nejde. Takze zastavit, povolit a pak jet. Proste jen detail.
Nic dalsiho me nenapada. Za tu cenu dobry, pusobi pomerne robustne a myslim ze i hodne vydrzi.
 
VELKÝ dík za spolupráci a podporu 19.jamky patří těmto Jamkařům a
Back
Nahoru Bottom