Nové
  • Prohlížíte si 19.jamku jako neregistrovaný uživatel s omezeným přístupem.
    Pro vytvoření nových témat, přístupu do neveřejných částí fóra, možností reakcí atp. se zdarma zaregistrujte nebo se přihlašte.

GolfProfi

RazoR

Aktivní člen
No, předem říkám, že většinou takovéto "recenze" nepíšu a nemám to ani moc rád, každopádně co se mi stalo jsem opravdu už musel "zdokumentovat" a podělit se zde na fóru.

GolfProfi jsem vždy považoval za poměrně solidního hráče na poli golfových shopů v ČR, vypadá to ale, že jejich eshop nefunguje úplně jak má, viz má níže uvedená zkušenost a spousta další podobných recenzí nespokojených zákazníků na heurece https://obchody.heureka.cz/golfprofi-cz/recenze/...
Navíc (pokud se něco nezměnilo), tak bychom zde měli mít "člověka zevnitř" @JanKostalCZE , takže třeba sám přidá pár poznatků čím by to mohlo být způsobeno.

Tak jdeme na to :):

9.10. jsem objednal dvě rukavice a ihned je online uhradil.
Obdržel jsem obratem automatickou odpověď s potvrzením přijetí objednávky a potvrzení o zaplacení.
16.10. když jsem skoro po týdnu neobdržel žádnou další odpověď, jsem se ráno dotazoval emailem na mou objednávku (stejnou emailovou adresou, kterou jsem uvedl při tvorbě objednávky). Žádná reakce.
17.10. jsem večer telefonicky kontaktoval infolinku (viz úvodní strana webu), kde mi bylo sděleno, že jsem se dovolal do Prahy a že objednávku nejspíše řeší jiná pobočka, ale že to pán zaurguje (bohužel jsem do této chvíle neměl informaci o tom, jaká pobočka objednávku řeší, pán byl ale vstřícný).
18.10. mi přišla automatická zpráva z ostravského shopu, že u objednávky se změnil stav na "předáno ke zpracování". (tzn. urgence pána zabrala).
20.10. mi dorazila automatická zpráva z heureky ohledně ohodnocení nákupu.
24.10. (uplynul další týden od poslední reakce) jsem se opět emailem dotazoval, jak to vypadá. Žádná reakce.
29.10. jsem telefonicky kontaktoval shop v Ostravě. Slečnou (která byla poměrně vstřícná), mi bylo sděleno, že asi tuší o co jde, prý to již vedoucí prodejny řeší, že prý šlo o rukavice z Hodkoviček a že teda již nejsou skladem a že mi vrátí peníze. Prý mi vedoucí prodejny již psala (bohužel jsem nic neobdržel a to nevyžádanou poštu pravidelně kontroluji). Byl jsem tedy požádán, zda jim zašlu číslo účtu, na které mají peníze odeslat. Obratem jsem odeslal zprávu s číslem účtu.
01.11. když jsem opět neměl žádnou reakci (o kterou jsem ve zprávě výslovně žádal), jsem opět volal do Ostravy, kde mi bylo sděleno, že jim nic nedošlo. Po prozkoumání bylo zjištěno, že se má zpráva ocitla v nevyžádané poště. Paní mi potvrdila, že číslo účtu vidí a že jej obratem předá na účetní oddělení.
03.11. peníze byly připsány zpět na účet. Na webu stále v mých objednávkách svítí stav "potvrzení o převzetí objednávky".
07.11. Změna stavu objednávky na webu na "objednávka byla zrušena".

Jednalo se o částku 918,- Kč. Den objednání a uhrazení 9.10. cca 20:00. den připsání peněz zpět na účet 3.11.
Celková doba "úschovy peněz" na účtu GolfProfi 25 Dnů.

Doporučuji GolfProfi zavedení následujícího:
  • V případě, že je zboží skladem, uvést na které prodejně (na starém webu to bylo vidět, na nové to vidět není). Případně v emailu uvést informaci o tom, která pobočka objednávku vyřizuje (nerozumím, proč mou objednávku řešila Ostrava, když prý rukavice měly být v Hodkovičkách)
  • Zlepšit systém evidence skladových zásob, tak aby odpovídal realitě.
  • Pružnější reakce na vyřízení objednávek - v případě, že se zboží fyzicky prodá a zároveň jej někdo objedná online - tak by se tuto informaci měl zákazník dozvědět v řádu jednotek dnů (ideálně v řádu hodin).
  • Emaily zákazníků vyřadit ze spam filtru. Pokud toto nelze zařídit - proškolit zaměstnance, ať složku spamu pravidelně kontrolují. Adresu, kterou jsem pro komunikaci použil, používám běžně při internetových objednávkách (i v zahraničí) a nikdy jsem s tímto problém neměl.
  • Lépe proškolit zaměstnance při práci s interním systémem (slečna v Ostravě nebyla schopná mou objednávku dohledat na základě čísla, následně ani na základě jména. V mezičase jsem se fyzicky stavoval v prodejně v Brně - 20.10. a při této příležitosti, jsem se chtěl informovat zdali nejsou schopni zjistit něco o mé objednávce - paní bohužel objednávku v systému také nedohledala - resp. nevěděla, jak ji najít)
  • Zlepšit komunikaci se zákazníkem - pokud je nějaká objednávka takto dlouho otevřená - měla by automaticky následovat nějaká komunikace - minimálně emailová, ale spíše telefonická, ať je zajištěno, že se informace k zákazníkovi dostanou (během celého průběhu jsem neobdržel ani jeden telefonát a ani jeden email napsaný "člověkem", pouze automaticky generované zprávy)
  • Pokud odhlédnu od toho, že by bylo vhodné se ze strany obchodu aspoň omluvit, případně nabídnout nějakou kompenzaci (slevu apod.), tak minimálně bych aspoň mohl dostat vysvětlení co se tedy stalo (telefonát se slečnou z ostravského shopu, který jsem inicioval já, sice obsahoval slovo omluva, ale byl také plný slov "prý, asi, možná, nevím", slečna si nepamatovala/nezapsala mé jméno ani číslo objednávky, neuměla ji dohledat atd, jen několikrát zmínila kolegyni, která asi má shop v Ostravě na starosti, že ta ví víc)
Je možné, že se v mém případě jednalo o souhru náhod.
Je také pravda, že jsem objednávku neurgoval každý den (což by asi přispělo k urychlení vyřízení), ale vždy jsem cca týden čekal co se bude dít (resp. čekání nebylo záměrné, ale neměl jsem čas a rukavice nutně nepotřeboval, takže to vždy zhruba vyšlo v týdenních intervalech).

GolfProfi - pro nákup v kamenné prodejně (zkušenosti s Brnem) - doporučuji, pro eshop nikoliv. Zde je opravdu ještě hodně co dohánět.
 
VELKÝ dík za spolupráci a podporu 19.jamky patří těmto Jamkařům a
Back
Nahoru Bottom