Nové
  • Prohlížíte si 19.jamku jako neregistrovaný uživatel s omezeným přístupem.
    Pro vytvoření nových témat, přístupu do neveřejných částí fóra, možností reakcí atp. se zdarma zaregistrujte nebo se přihlašte.

Golfový vozík - manuál nebo elektrika?

Malý škrábanec někde kolem madla. Určitě taky něco najdeš. Nebo vyrobíš... [emoji6]
A tu slevu 20% na bag jsi uplatnil jak? Žádný voucher nebo číslo jsem nenašel...
 
Nedostal jsem slevu 20% ale 25£ na další nákup. Taky mi žádný voucher nepřišel. Před nákupem jsem jim napsal co chci. Oni ok a poslali PayPal požadavek na platbu s tou slevou. Zaplatil jsem a oni mi to poslali.
 
Nedostal jsem slevu 20% ale 25£ na další nákup. Taky mi žádný voucher nepřišel. Před nákupem jsem jim napsal co chci. Oni ok a poslali PayPal požadavek na platbu s tou slevou. Zaplatil jsem a oni mi to poslali.
Aha. No na stránkách (v eshopu) mají napsáno, když koupíš vozík matocaddy, dostaneš slevu 20% na bag motocaddy. Mají to tam už dlouho, tak jsem myslel, že jsi to využil..
 
Napsal jsem jim, uvidíme..
 
Nedostal jsem slevu 20% ale 25£ na další nákup. Taky mi žádný voucher nepřišel. Před nákupem jsem jim napsal co chci. Oni ok a poslali PayPal požadavek na platbu s tou slevou. Zaplatil jsem a oni mi to poslali.
Jen potvrzuji, ze takto jsem s nimi resil jedno issue i ja. Fungovalo to super.
 
Začínám uvažovat o novém vozíku.
Primárním důvodem je přechod na elektriku,protoze jsem línej a nebaví mě to tlačit.
Jak sleduji v jiném tématu, může to ale znamenat potenciální potíže, které u manuálu nejsou.
Namátkou nižší než deklarovaná kapacita baterie, nutnost správně nabíjet, možné problémy s konektory a co já vím ještě.
Jaké máte zkušenosti s elektrikou? Převáží výhody nad nevýhodami?
Koupili byste si elektriku znovu?
Máte konkrétní doporučení co koupit a co ne?

VÝHODY ELEKTRIKY:
Nemusíš tlačit a nejsi tolik unavený. Do bagu nacpeš kde co a vozík to prostě uveze. V reálu ti elektrika zachrání tak 3-5 ran na hřišti.

NEVÝHODY ELEKTRIKY:
vozík je celkově těžší (tedy, když si nekoupíš titanový JuCad za 100.000) a zabere v autě více místa, protože se nesloží jako manuální.

Osobně mám MOTOCADDY M3 PRO. Je to již můj 3. elektrický vozík a druhý Mottocaddy v řadě. Dříve jsem měl S3. Co se týká obav z kapacity baterie, tak ty jsou liché. Obecně, vozík Motocaddy je nezničitelné železo. Když se k němu budete chovat slušně, nebudete s ním házet atd, tak Vám vydrží navěky. Jediná slabina je baterie. Proto kupuji vždy baterii na 36 jamek. Sice 2x 18 v jednom dnu nikdy nehraji, ale počítám s tím, že kapacita bateri začne časem klesat, tak abych těch 18 jamek, a to i na delším hřišti, vždy dojel. Měl jsem gelovou baterii na 36 jamek od Motocaddy a vydržela mi asi 6 let a když jsem vozík prodával, byla pořád na 80%. Najezdil jsem na ní necelých 1000 km.
Ted mám lithiovku na 36 jamek je úplně v pohodě.

V případě elektrického vozíku bych se úplně vyvaroval nějakách čínských výrobků nebo napodobenin Jucad, což je třeba Davies. Oni to neumí vyrobit a jsou problémy s motorem. Zatímco Motocaddy má v ČR oficiální zastoupení a mají náhradní díly.

Co se týká nabíjení baterie, tak základní pravidlo, ať už u gelové nebo lithiové baterie, zní: UDRŽUJ BATERII NABITOU + NIKDY NENECHÁVEJ BATERII V NABÍJEČCE, KDYŽ UŽ JE NABITÁ. Pak ti vydrží dlouho. Přes zimu si dej baterii na dno do skříně, aby nebyla na mrazu někde v netemperované garáži nebo sklepě.

A to je všechno.

Golfu Zdar.
 
VÝHODY ELEKTRIKY:
Nemusíš tlačit a nejsi tolik unavený. Do bagu nacpeš kde co a vozík to prostě uveze. V reálu ti elektrika zachrání tak 3-5 ran na hřišti.

NEVÝHODY ELEKTRIKY:
vozík je celkově těžší (tedy, když si nekoupíš titanový JuCad za 100.000) a zabere v autě více místa, protože se nesloží jako manuální.

Osobně mám MOTOCADDY M3 PRO. Je to již můj 3. elektrický vozík a druhý Mottocaddy v řadě. Dříve jsem měl S3. Co se týká obav z kapacity baterie, tak ty jsou liché. Obecně, vozík Motocaddy je nezničitelné železo. Když se k němu budete chovat slušně, nebudete s ním házet atd, tak Vám vydrží navěky. Jediná slabina je baterie. Proto kupuji vždy baterii na 36 jamek. Sice 2x 18 v jednom dnu nikdy nehraji, ale počítám s tím, že kapacita bateri začne časem klesat, tak abych těch 18 jamek, a to i na delším hřišti, vždy dojel. Měl jsem gelovou baterii na 36 jamek od Motocaddy a vydržela mi asi 6 let a když jsem vozík prodával, byla pořád na 80%. Najezdil jsem na ní necelých 1000 km.
Ted mám lithiovku na 36 jamek je úplně v pohodě.

V případě elektrického vozíku bych se úplně vyvaroval nějakách čínských výrobků nebo napodobenin Jucad, což je třeba Davies. Oni to neumí vyrobit a jsou problémy s motorem. Zatímco Motocaddy má v ČR oficiální zastoupení a mají náhradní díly.

Co se týká nabíjení baterie, tak základní pravidlo, ať už u gelové nebo lithiové baterie, zní: UDRŽUJ BATERII NABITOU + NIKDY NENECHÁVEJ BATERII V NABÍJEČCE, KDYŽ UŽ JE NABITÁ. Pak ti vydrží dlouho. Přes zimu si dej baterii na dno do skříně, aby nebyla na mrazu někde v netemperované garáži nebo sklepě.

A to je všechno.

Golfu Zdar.
No, jak už jsem zde psal, vozík je doma - M1 pro dhc.
Co se pouček o baterii týče, koukni do návodu, jak se chovat k lithium baterii přímo od motocaddy. Je to v rozporu s tím, co píšeš. Uvádí tam co a jak, pro každý typ baterie je to výrazně odlišné.
Minimálně u té lithium doporučují skladování přes zimu v polo nabitém stavu, ne v plně nabitém..
 
No, tak je na čase se na to podívat s odstupem.
Nejdřív vozík:
Baterie se ještě nikdy nedostala do stavu, ze by svítila jina dioda než zelená - maximálně odehráno 27 jamek. V tomto spokojenost.
Uložení baterie - nanic. Stačí trochu prašné prostředí (třeba hodně písku na cestách) a baterie se opravdu špatně vyndavá, jak se písek dostane mezi tělo baterie a stěnu šachty.
Ovládání vozíku - to kolečko je divné od začátku. A je to čím dál horší. Někdy otočím třeba o půl otáčky do pomala a nestane se nic (nebo přeskočí na ještě rychlejší stupeň), jindy funguje skoro normálně. Podle motocaddy.cz to musí vidět, cena opravy mezi 100 až 1500Kč (že já blbec nezaregistroval tu prodlouženou záruku).
Vozík má podle mě špatně řešené řízení, neudržuje rychlost, ale moment, takže do kopce zpomaluje, z kopce zase zrychluje. Nedělám nic jiného než furt nastavuju rychlost.
Nastavení směru předního kolečka musím dělat každých 10 her odhadem, nedrží.
Odolnost koleček - nula. Stačí lehce zavadit o obrubník a guma je seklá - v tom lepším případě. To že takhle někdo přišel o cele kolečko jsem slyšel, ale naštěstí nezažil.
Uchycení bagu na trny - na začátku super, teď noční můra. Stačí mokro a už nelze bag vyndat. Vizuálně i mechanicky perka vypadají ok, budu muset rozebrat kde je problém.
Uchycení deštníku - to je taková forovka, že jsem radši nakoupil nepromokavé oblečení a destnik už nepoužívám. Pořád jsem měl pocit, že se to zlomí.
Držák scorekarty a míčků - prodal jsem, většina scorek se tam nevejde a jiný benefit to nemělo.

Bag:
Voděodolnost je super, bez toho už bag nechci.
Dělení holí a vůbec celý organizér je u motocaddy opravdu naprd. Hole se špatně vkládají i vyndavají, navíc o sebe tlučou.
Spodní část bagu začíná odcházet - jsou tam nějaké nýty, nevím k čemu, zatím jsem nezkoumal. Jeden je těsně před vypadnutím, další tak napůl.
Zip na přední horní kapse se rozpadl - nejčastěji používaný. Podle servisu nemají nikoho, kdo vymění se zachováním vodotěsnosti.

Sestava má za sebou vpodstatě dvě sezóny, cca 120 her, bag o pár míň.
Bag půjde z domu určitě (nebo do garáže), vozík pravděpodobně ne.
Ale jak tady padlo, že jestli elektriku, tak motocaddy? Pokud je tohle jako to nej, co koupit, tak je to smutné. Jako z konfekce v podobné ceně...
 
Uložení baterie - nanic. Stačí trochu prašné prostředí (třeba hodně písku na cestách) a baterie se opravdu špatně vyndavá, jak se písek dostane mezi tělo baterie a stěnu šachty.
Ovládání vozíku - to kolečko je divné od začátku. A je to čím dál horší. Někdy otočím třeba o půl otáčky do pomala a nestane se nic (nebo přeskočí na ještě rychlejší stupeň), jindy funguje skoro normálně. Podle motocaddy.cz to musí vidět, cena opravy mezi 100 až 1500Kč (že já blbec nezaregistroval tu prodlouženou záruku).
Pokud se baterie po každé hře nevyndá a „kastlík” nevyčistí, tak je ve vozíku pak prakticky „na trvalo”.
Navíc ty úchyty na baterii pro vytažení jsou tak malé, že při sebemenším odporu hned prsty zklouznou a je to o zlomení nehtů.
“Kolečko” je opravdu nekvalitní potenciometr a problém se postupně zvětšuje - najednou rychlost po otočení např. přeskočí i na maximum. Ale ta ovládací jednotka se dá na netu koupit nová a výměna není složitá. No mě ještě odešel prostřední LED segment na displaji, takže nevím jestli mám rychlost 0 nebo 8.
Naštěstí už mne to netrápí - vozík zdědil synátor a ten je nadšený, že má „elektriku”.
Já už 1,5 sezóny používám MGI Navigator a zatím plná spokojenost.
 
Pokud se baterie po každé hře nevyndá a „kastlík” nevyčistí, tak je ve vozíku pak prakticky „na trvalo”.
Navíc ty úchyty na baterii pro vytažení jsou tak malé, že při sebemenším odporu hned prsty zklouznou a je to o zlomení nehtů.
“Kolečko” je opravdu nekvalitní potenciometr a problém se postupně zvětšuje - najednou rychlost po otočení např. přeskočí i na maximum. Ale ta ovládací jednotka se dá na netu koupit nová a výměna není složitá. No mě ještě odešel prostřední LED segment na displaji, takže nevím jestli mám rychlost 0 nebo 8.
Naštěstí už mne to netrápí - vozík zdědil synátor a ten je nadšený, že má „elektriku”.
Já už 1,5 sezóny používám MGI Navigator a zatím plná spokojenost.

No, já mám " extended" baterku, tak vydávat při každém složení musím ať chci nebo ne...i tak je někdy problém to dostat ven.
 
Pokud se baterie po každé hře nevyndá a „kastlík” nevyčistí, tak je ve vozíku pak prakticky „na trvalo”.
Navíc ty úchyty na baterii pro vytažení jsou tak malé, že při sebemenším odporu hned prsty zklouznou a je to o zlomení nehtů.
“Kolečko” je opravdu nekvalitní potenciometr a problém se postupně zvětšuje - najednou rychlost po otočení např. přeskočí i na maximum. Ale ta ovládací jednotka se dá na netu koupit nová a výměna není složitá. No mě ještě odešel prostřední LED segment na displaji, takže nevím jestli mám rychlost 0 nebo 8.
Naštěstí už mne to netrápí - vozík zdědil synátor a ten je nadšený, že má „elektriku”.
Já už 1,5 sezóny používám MGI Navigator a zatím plná spokojenost.

MGI Navigátor mám 0,5 roku a také spokojenost
 
Upraveno moderátorem:
MGI Navigátor mám 0,5 roku a také spokojenost
Zrovna teď o víkendu mi nejmenovaný spoluhráč vyprávěl, že zná jednoho, komu ten vozík jezdí do rybníka. Tobě to nedělá? [emoji6]
Víš jak, dokud jsem si motocaddy sám nekoupil, tady každej psal, jak je to bez problémů. Aby to s tím MGI nebylo podobné.. [emoji3]
 
Tak potenciometr se u starych menil, tez jsem musel. Ten dil stal 400,-. Prave to mi prislo super, neb predstava servisu u voziku bez podpory... to me falt desi.

Jinak prvni M serie se moc nepovedla, pry to i praskalo.

U sveho zatim vse ok. Jeden plastovy kryt trosku vyleza... nic k reseni. Drzak na destnik je forovy vsude, kde neni napevno na tyci voziku ala clock gear ci jucad. Tam to sice nekynkla, ale zato mi to jednou destnik vytrhlo ven. :)

Jinak na stare S1cce jsem odehral minimalne to same co ty (+ to same dal predchozi majitel) a az na ten potak uplne na pohodu.
 
Upraveno:
Zrovna teď o víkendu mi nejmenovaný spoluhráč vyprávěl, že zná jednoho, komu ten vozík jezdí do rybníka. Tobě to nedělá? [emoji6]
Víš jak, dokud jsem si motocaddy sám nekoupil, tady každej psal, jak je to bez problémů. Aby to s tím MGI nebylo podobné.. [emoji3]
Tak já si na své staré, repasované, Motocaddy nemůžu stěžovat, všechno drží, všechno funguje. Motocaddy S1 PRO DHC. 2015 kupovaný už jako repasovaný.
 
Tak já si na své staré, repasované, Motocaddy nemůžu stěžovat, všechno drží, všechno funguje. Motocaddy S1 PRO DHC. 2015 kupovaný už jako repasovaný.
A máš jejich bag, co to spodní uchycení? Co bag samotný?
Možná kdybych svůj nový repasoval hned, tak by třeba taky makal.
Ale ten bag je pro mě peklo..jak jsem psal, jediné vodeodolnost je na něm boží..
 
Zrovna teď o víkendu mi nejmenovaný spoluhráč vyprávěl, že zná jednoho, komu ten vozík jezdí do rybníka. Tobě to nedělá? [emoji6]
Víš jak, dokud jsem si motocaddy sám nekoupil, tady každej psal, jak je to bez problémů. Aby to s tím MGI nebylo podobné.. [emoji3]
Jelikož jsem o tom také slyšel, (od očité svědkyně),tak si na něj kolem vody dávám sakra pozor.
Akorát se mi u něho podařilo zničit uchycení držáku na pití, ale to byla moje blbost. Cestování v rakvi mu evidentně nedělá dobře. Ale komu taky. Že??🙂
700,- za nový držák se mi dávat nechtělo a tak jsem uchycení udělal z Al nové a vozík
už je zase jak ve svátek.🤗
 
A máš jejich bag, co to spodní uchycení? Co bag samotný?
Možná kdybych svůj nový repasoval hned, tak by třeba taky makal.
Ale ten bag je pro mě peklo..jak jsem psal, jediné vodeodolnost je na něm boží..
Bag mám jejich, voděodolný, s uchycením nemám problém. Jediný mini problém mám s rozbitým zipem na kapse na nápoje. Taky jsem se ptala u Motocaddy jestli je to možné přes ně nechat opravit - není. Tak tu kapsu nezavírám.
 
Bag mám jejich, voděodolný, s uchycením nemám problém. Jediný mini problém mám s rozbitým zipem na kapse na nápoje. Taky jsem se ptala u Motocaddy jestli je to možné přes ně nechat opravit - není. Tak tu kapsu nezavírám.
No, mě odešla kapsa na míčky (teda já ji na ně používám). A zkus ji nezavřít a dát bag do auta...
 
Ja jejich bag uz nemam. Mel jsem a ac nebyl spatny, nicim me neohromil konstrukcne. Vadil mi uchyt na destnik (dira skrz kapsu) a rozdelovac (hole se trochu kousaly).
 
VELKÝ dík za spolupráci a podporu 19.jamky patří těmto Jamkařům a
Back
Nahoru Bottom