Nové
  • Prohlížíte si 19.jamku jako neregistrovaný uživatel s omezeným přístupem.
    Pro vytvoření nových témat, přístupu do neveřejných částí fóra, možností reakcí atp. se zdarma zaregistrujte nebo se přihlašte.

Anketa Golfový veletrh - co vy na to?

Kde by golfový veletrh měl být? Přišel bych na něj?


  • Hlasovalo
    31
---
Kdyby se to podařilo resuscitovat do nové podoby, možná by to vůbec nemuselo být špatné.
Stačí se podívat na účast firem u příležitosti D+D Real.
Kam jinam by firmy dostaly tolik "cílových" zákazníků a přesto je účast, mírně řečeno, prchavá,
Ale mohu si tam koupit postel 🤭
 
Já si myslím, že tato forma marketingu je díky modernímu světu a technologiím překonána. A není to problém ČR, jak správně článek zmiňuje, zkomírají obdobné projekty všude. Dle mého, a tuším že o tom kdysi i @requo uvažoval, má šanci přetvoření této akci na jakousi platformu sdílení - udělat z toho dvoudenní akci se semináři, přednáškami, workshopy,...a to jak pro odborníky, tak laickou golfovou veřejnost. Vybrat zajímavá témata, pozvat odborníky,... A když v tom prostoru bude pár stánků golfového vybavení či nabídek resortů, má to šanci.

Mohl mi pan Ebr aspon zavolat, kdyz uz me cituje :)
Špatná reklama neexistuje:)
 
No... za covidu se lidi setkávat nechtěli, ale teď je tomu naopak. I firma, kde dělám, se začíná více orientovat na offline akce, protože jsou úspěšné a je tam návštěvnost. Například aktuální Reshoper (veletrh s konferencí), tam měl registrovaných 4000 lidí, což je o 1000 víc, než loni. Navíc na těchto akcích může organizátor i celkem dost vydělat. (Jednou - před covidem, jsem pomáhala jednu větší konferenci připravovat za soc. sítě a vím, kolik se vydělalo.) Takže naopak - trend je opačný. Lidi se teď vyloženě chtějí setkávat. Na předchozích golfových veletrzích jsem však nebyla, a nemohu být tedy ani zklamána, ani posmutnělá, že již nejsou. 🤷‍♀️
Golfový veletrh si umím tedy dost dobře představit, ale myslím, že by měl šanci jen, kdyby se udělal podobně jako tyto akce. Vlastně, když se to tady znovu nakoplo, tak už se mi začalo v hlavě rýsovat, co a kdy by mohlo být. 😃😃😃 No jo, jsem z marketingu. 🤷‍♀️
 
Já si moc nedokážu představit, co by mne jako vystavovatele mělo na takovou akci nalákat. A to mám vše co pro golfovou turistiku potřebuju - hřiště, restauraci i hotel. Veletrh cestovního ruchu v Plzni chce tuším 6 000 Kč/ m2 za vystavovací plochu. Aby to mělo nějaký smysl, tak aspoň 10 m2 potřebujete. K tomu něco za stánek, letáčky, práci 2 lidí a jste tam za 100 000 jen to hvízdne...

Myslím, že resortů, které si mohou takovou částku dovolit investovat bez jakékoli záruky bude v ČR poskrovnu...
 
Asi nejsem cílová skupina. Chodím do jednoho golfovýho obchodu, informace sbírám tady, a na takovou akci bych si jel dát kafe.
Dovolenou řeším tady nebo Bingu či Google.
Co mi dá veletrh?

Kafe s kámošema, který potkám.

Není lepší vymyslet na podzim něco jako Darovou?
 
Asi nejsem cílová skupina. Chodím do jednoho golfovýho obchodu, informace sbírám tady, a na takovou akci bych si jel dát kafe.
Dovolenou řeším tady nebo Bingu či Google.
Co mi dá veletrh?

Kafe s kámošema, který potkám.

Není lepší vymyslet na podzim něco jako Darovou?
Na podzim jsou Hořehledy:)
 
Ad veletrhy: mně by teda bohaté postačovala online akce - přijde mi to mnohem flexibilnější. Samozřejmě by se mi líbil nějaký pořádný veletrh, ale obávám se, že v ČR je prostě ten trh pro to malý a nenaláká to dostatečný počet zákazníků, aby to pro vystavovatele vůbec zaplatilo náklady, možná se mýlím. Ale kolik subjektů v ČR vyjma hřišť by se účastnilo? Ten rybníček je prostě příliš malý, na to, aby to nevypadalo jak na opuštěném parkovišti... :) Ale tady fakt jen cucám s prstu.

@Tereza Harmatová: jak je na tom s popularitou a zájmem jen čistě online akce? Funguje to v dnešní době? Já jsem z IT a sice hodně do sebe mají různé kongresy a semináře na živo, ale vůbec mi nevadí ani se účastnit mnoha jiných akcí jen online a novinky si přečíst... a pak řešit i online třeba panelovou diskusi. Ale uznávám, to není sám o sobě veletrh, jako spíše novinky z oblastí golfu... co nového, co kde kdo nabízí, nějaké to PR...
 
Já si nějak nedokážu představit, co bych návštěvou golfového veletrhu jako golfista získal?
Téměř vše co potřebuji zjistit, najdu online.
Kromě třeba konkrétních ceníků golfových cestovek, tam jsem při několika rychlých pokusech vždy skončil u tlačítka "požádat o nabídku", což mě spolehlivě odradí. Problém zjistit cenu bez vyplnění jakéhosi dotazníku nebo alespoň kontaktních údajů. Předpokládám, že na stánku by měli stejný přístup, a to bych tam musel jet a zaplatit vstupné...
Obří fitting day všech dostupných značek? To by mohlo být zajímavé, ale zase těžko v klidu a jen na plátně....
Nebo co vlastně jiného?
To že si na stánku pokecají výrobci, distributoři a prodejci mezi sebou (případně pochlastají) mě nezajímá a placením vstupného to sponzorovat nebudu. To jsem zažíval a zažívám v jiném oboru pracovně a mám pocit, že 90% návštěvníků jsou lidi z oboru, kterým platí vstup vždy někdo, kdo je pozval.
Ale golfista je koncák, takže co ho jako má přilákat?
 
Ad veletrhy: mně by teda bohaté postačovala online akce - přijde mi to mnohem flexibilnější. Samozřejmě by se mi líbil nějaký pořádný veletrh, ale obávám se, že v ČR je prostě ten trh pro to malý a nenaláká to dostatečný počet zákazníků, aby to pro vystavovatele vůbec zaplatilo náklady, možná se mýlím. Ale kolik subjektů v ČR vyjma hřišť by se účastnilo? Ten rybníček je prostě příliš malý, na to, aby to nevypadalo jak na opuštěném parkovišti... :) Ale tady fakt jen cucám s prstu.

@Tereza Harmatová: jak je na tom s popularitou a zájmem jen čistě online akce? Funguje to v dnešní době? Já jsem z IT a sice hodně do sebe mají různé kongresy a semináře na živo, ale vůbec mi nevadí ani se účastnit mnoha jiných akcí jen online a novinky si přečíst... a pak řešit i online třeba panelovou diskusi. Ale uznávám, to není sám o sobě veletrh, jako spíše novinky z oblastí golfu... co nového, co kde kdo nabízí, nějaké to PR...
Webináře ve firmě, kde pracuji, a které pravidelně - snad od loňska? - pořádáme, tak tam je dost účastníků. Proto je pořádáme pravidelně. Nemáme ale takové obecná, marketingová témata, ale spíš dost odborná, technická. AWS, Kubernetes... Teď akorát poprvé bude jedno více marketingovější, ale pojato zase hodně technicky. (A chystáme ho tentokrát celkem nahonem.) Ale obecně s webináři a právě s offline akcemi máme dobrou zkušenost.

Na webinářích se projeví to, že ve firmě pracují chytří lidé, kteří tomu opravdu rozumí a dokáží poradit, službu nastavit a pohlídat. A na offline akcích potkáme stávající klienty, anebo za námi přímo přijdou noví klienti s poptávkou služby. Teď taky dost expandujeme.

Osobně mě překvapil veletrh v Maďarsku. Tam to bylo super. Neskutečný zájem lidí, poptávky a velice dobrá organizace. O takový level, dva výš jak to, na co jsme zvyklí v ČR. Tam mě to pozitivně překvapilo. Dobrá škola to byla, jak to může vypadat ještě líp.
 
VELKÝ dík za spolupráci a podporu 19.jamky patří těmto Jamkařům a
Back
Nahoru Bottom