Golfový sponzoring: optimalizace, autenticita (GolfDigest.cz)
KOMENTÁŘE > Výrobci sportovního zboží a firmy produkující spotřební elektroniku pomyslně soupeří o to, který z těchto dvou segmentů vloží do profesionálního golfu více sponzorských peněz. Podíl každého tvoří zhruba 16 - 17 procent celkového množství takto vydaných sum. Spočítáno to má britská firma Caytoo specializující se na propojování značek a držitelů copyrightu s osobami a platformami, které jim mohou nejlépe zhodnotit výdaje na reklamu a marketing. Z takové činnosti se postupně stal samostatný byznysový obor.
Pokračovat ve čtení...
KOMENTÁŘE > Výrobci sportovního zboží a firmy produkující spotřební elektroniku pomyslně soupeří o to, který z těchto dvou segmentů vloží do profesionálního golfu více sponzorských peněz. Podíl každého tvoří zhruba 16 - 17 procent celkového množství takto vydaných sum. Spočítáno to má britská firma Caytoo specializující se na propojování značek a držitelů copyrightu s osobami a platformami, které jim mohou nejlépe zhodnotit výdaje na reklamu a marketing. Z takové činnosti se postupně stal samostatný byznysový obor.
Pokračovat ve čtení...