Nové
  • Prohlížíte si 19.jamku jako neregistrovaný uživatel s omezeným přístupem.
    Pro vytvoření nových témat, přístupu do neveřejných částí fóra, možností reakcí atp. se zdarma zaregistrujte nebo se přihlašte.

Elektrické vozíky

Ty kola mi přijdou trochu úzký, ale u nás klidně:)
 
Nevím jestli by toto mohlo být místo vozíku a co by na to naše hřiště.


0AE4A8E3-526D-4F4C-9BE1-EA4B94496EE3.jpeg

 
Upraveno:
Nevím jestli by toto mohlo být místo vozíku a co by na to naše hřiště.


Zobrazit přílohu 15209
No, já si myslím, že by to pro naše hřiště problém nebyl, až na cenu pořízení, tudíž i pronájmu, což by asi moc lidí nedalo.
Ale pokud je to za takové peníze, ten doprovod je v ceně? A dá se vybrat z jiných modelů?
 
až na cenu pořízení
Cena? Když se podívám na JUCAD , tak až takový rozdíl to není.
Cena? cca 150x půjčenou buggy z resortu.
Doprava, když máš na opičku, koupíš si FORD RAPTOR.
 
Cena? Když se podívám na JUCAD , tak až takový rozdíl to není.
Cena? cca 150x půjčenou buggy z resortu.
Doprava, když máš na opičku, koupíš si FORD RAPTOR.
No, mě teda počty vychází trochu jinak, těch půjčených bugin by muselo být trochu víc. A to tam nepočítám provozní náklady, které se v půjčovném také musí zohlednit.

Nicméně pokud je to myšleno jako pro jednotlivce, proti gustu...... Já jsem to pochopil tak, že by to nakoupily resorty a půjčovaly.
 
No, mě teda počty vychází trochu jinak, těch půjčených bugin by muselo být trochu víc. A to tam nepočítám provozní náklady, které se v půjčovném také musí zohlednit.

Nicméně pokud je to myšleno jako pro jednotlivce, proti gustu...... Já jsem to pochopil tak, že by to nakoupily resorty a půjčovaly.

Zasadím vám to do kontextu hořehledského hřiště: Za poslední 4 roky je průměr půjčených bugin za rok 122x s průměrnou tržbou 55 000 Kč. Opravy a náklady na provoz bugin jsou zhruba na polovině této částky. Zbytek už si zvládnete domyslet sami...
 
Zasadím vám to do kontextu hořehledského hřiště: Za poslední 4 roky je průměr půjčených bugin za rok 122x s průměrnou tržbou 55 000 Kč. Opravy a náklady na provoz bugin jsou zhruba na polovině této částky. Zbytek už si zvládnete domyslet sami...
Jo, tak tak nějak bych to viděl. :up: Tzn. cena pronájmu by musel být nesmyslná.
 
Zasadím vám to do kontextu hořehledského hřiště: Za poslední 4 roky je průměr půjčených bugin za rok 122x s průměrnou tržbou 55 000 Kč. Opravy a náklady na provoz bugin jsou zhruba na polovině této částky. Zbytek už si zvládnete domyslet sami...
Tak zrovna u tebe to asi nebude úplně reprezentativní vzorek, u nás v sezóně 60 buggy denně, myslím že třeba Kácov na tom bude ještě líp..;)
 
Tak zrovna u tebe to asi nebude úplně reprezentativní vzorek, u nás v sezóně 60 buggy denně, myslím že třeba Kácov na tom bude ještě líp..;)

Tak spis si myslim, ze naopak Konopiste a Kacov a jim podobnych dalsich cca 10 resortu budou zastupovat ty, kteri jsou mimo bezny stav v CR. Spis jsem tim chtel demonstrovat, ze jako ptakovinka je to hezky, ale jako business to moc nevidim. Navic jsem s takovymhle coprem po hristi jezdil a na kopcovity svahy s velkejma sklonama to fakt neni. A polomer otaceni je taky dost tragickej...
 
Zasadím vám to do kontextu hořehledského hřiště: Za poslední 4 roky je průměr půjčených bugin za rok 122x s průměrnou tržbou 55 000 Kč. Opravy a náklady na provoz bugin jsou zhruba na polovině této částky. Zbytek už si zvládnete domyslet sami...
Čísla jsou pěkně napsané, ale podívejme se na ně podrobněji :
122x půjčeno , tj cena za půjčení je cca 450Kč tj za 9 -ku dle ceníku což je cca ujeto 122x 2.5km cca 300 km a náklady na opravu a provoz činí 27500kč což je asi 100kč/km. I takhle to je slušný business . Jen mi nejde do hlavy ty opravy na 300 km placených, to ty bugy musí být užívané i jinak než pro golfisty.
 
Jen mi nejde do hlavy ty opravy na 300 km placených, to ty bugy musí být užívané i jinak než pro golfisty.
Ty náklady za opravy a provoz zřejmě zahrnují i odpisy (či leasing), bude tam i nějaké pojištění, nějaká ta el. energie, něco stojí i „ustájení” a dobíjecí infrastruktura atd.
Navíc v době „covidivé” je třeba vozík po každém použití řádně umýt a vydesinfikovat.
Takže zase takový „vejvar” (slušný business) nejspíš nebude.
 
Ty náklady za opravy a provoz zřejmě zahrnují i odpisy (či leasing), bude tam i nějaké pojištění, nějaká ta el. energie, něco stojí i „ustájení” a dobíjecí infrastruktura atd.
Navíc v době „covidivé” je třeba vozík po každém použití řádně umýt a vydesinfikovat.
Takže zase takový „vejvar” (slušný business) nejspíš nebude.

Ani jedno z toho tam není:)
 
Navíc v době „covidivé” je třeba vozík po každém použití řádně umýt a vydesinfikovat
To co popisuješ, očista vozíku , myslím vizuální kontrola stavu , kontrola stavu baterie a běžná očista snad byla i před touto dobou.
Snad to je v hygienických podmínkách pro možnost pronájmu, očista , dnes akorát použiješ jiné prostředky. Taxik, taky speciálně nedezinfikuješ po každém zákazníkovi.
 
Speciální téma věnované elektrickým vozíkům a všeho kolem nich.

Máte? Nemáte, ale plánujete? MotoCaddy, PowaCaddy, JuCad, PG Power Golf, TiCad, GoKart.
Jaký je rozdíl mez vozíkem za 10k vs 100k? Vyplatí se mít vozík s dalkovým ovládáním...

Zkušenosti s provozem, výhody a nevýhody. Kolik vydrží baterky a kde sehnat nové.

Před cca třemi roky jsem si pořídil Motocaddy S3. Vůbec mi nevyhovoval, hlavně to ovládání tlačítkem a změna rychlosti kolečkem. Na konci té stejné sezóny jsem ho prodal. Letos jsem se zamiloval do dálkově ovládaného MGI Navigator a kul pikle, jak ho dostat od Ježíška :) Ale cca před měsícem mě můj zeť Ondra Palička, člen 19. jamky :), zblbnul do bagu na záda. Pořídil jsem si starší a bylo to parádní. Teď kuju pikle, jak dostal od Ježíška právě stand bag se 14-ti komorami po celé délce. Takže já jdu asi opačnou cestou, než většina golfistů.
 
VELKÝ dík za spolupráci a podporu 19.jamky patří těmto Jamkařům a
Back
Nahoru Bottom