Nové
  • Prohlížíte si 19.jamku jako neregistrovaný uživatel s omezeným přístupem.
    Pro vytvoření nových témat, přístupu do neveřejných částí fóra, možností reakcí atp. se zdarma zaregistrujte nebo se přihlašte.

Členství - poradíte začátečnici?

Golfeegirl

Nováček+
Ahoj všem,
ráda se zeptám zkušenějších... Jsem golfový začátečník, zato veeelmi nadšený, poprvé jsem si švihla v červenci 2017, od října mám zelenou kartu, teď trénuju v indooru a strašně se těším na sezónu. S tím ale přichází otázka, kde se upíchnout člensky. Jsem z Brna. Mohli byste mi zkušenější poradit? Kaskáda je v současné chvíli nad mé finanční možnosti, stejně tak Slavkov. Ráda bych hodně hrála, hodně trénovala a hodně snižovala, když to půjde :D Trochu nemám s kým. Moc všem děkuju za tipy. A co nevidět napíšu i své představení :)
Hezký den všem - jaro už je cítit! Strašně se těším!
Jana
 
ahoj Jani,
koukám, že ti nikdo neporadil :( jih moravy je na golf doopravdy na prd. Pokusím se to shrnout a vyvodit závěr.
  • Brno Kaskáda
    +tři devítky
    +akademie
    +slušné zázemí
    -vyšší cena (rozepíši dole)
  • Brno Žabovřesky
    -pouze driving, to tě přestane bavit
    -reciprocity vlastně žádné
  • Brno Automotodrom
    -to je golfová hříčka, ani o tom nepřemýšlej
    -občas neuvěřitelný kravál
    -fairway plná kamenů
    -greeny katastrofa
    -a k tomu loni přišli o pár jamenk, kdyby to letos zavřeli úplně nedivil bych se
  • Brno Kšírovka
    +slušný driving
    -to "hřiště" je moc malé (naximálně Pw)
  • Slavkov
    -už se vzdalujeme od Brna, ale ne moc
    +pěkné hřiště
    +akademie
    -jen 18tka, když je turnaj (a že jich tam je hodně) tak jsi v...
    -vyšší cena (rozepíši dole)
  • Kořenec
    -už se vzdalujeme od Brna
    +pěkná krajina
    +na rozdíl od všech tady, příjemný personál s domácí kuchyní :)
    +malebné hřiště
  • Těšetice u Znojma
    -no to jsem zmínil jen pro úplnost, zapomeň na to