Nové
  • Prohlížíte si 19.jamku jako neregistrovaný uživatel s omezeným přístupem.
    Pro vytvoření nových témat, přístupu do neveřejných částí fóra, možností reakcí atp. se zdarma zaregistrujte nebo se přihlašte.

ČGK a "kolizní" kluby

no a to je důkaz, že jsi "nešel" přes ČGK! že recepce udělala něco jiného, je problém její!
prostě teď musíš napsat na ČGK "reklamaci", že jsi rezervoval hru přes Davis (přikládám doklad-nebo skan nebo potvrzení) a žádám o "připsání" nesprávně odebrané platby na můj účet u ČGK (když budeš chtítˇ, mrknu ti na ten dopis, hoď mi ho do SZ)
48 hodinová lhůta se podle mě z povahy věci může vztahovat jen na hry rezervované a následně zrušené u ČGK, toho bych se nebála
Ach jo, omlouvám se, ale mám pocit, že nechcete rozumět tomu, co píšeme. Nebo se v tom pořád neorientujete a čekáte, že spolu jednotlivé rezervační systémy nějak komunikují.

Je to asi podobné, jako kdybyste mi dala stovku a poslala mě pro chleba do Tesca, kde ho mají v akci za 20, protože tam máte slevovou kartičku. Ale já bych ho koupil v Globusu za 40 a pak vám nechal na stole bochník chleba, účtenku a 60 korun nazpátek. Ani Tesco, ani Globus vám to nijak vyřešit nepomůžou. Jediný, na koho se můžete obrátit, jsem já. A jediný, kdo na tom prodělal, jste vy.

Popsané není důkaz vůbec ničeho. Že má Jirka rezervaci přes Davis nijak nesouvisí s ČGK ani Teetime. Rezervace Davis je jen o tom, že na nějakém dalším serveru si Jirka zablokoval místo v rámci denní kapacity Davis Clubu. Je to asi stejné, jako kdybych na tomhle serveru napsal, že zítra jdu hrát na Slapy. A bral bych to tak, že jsem si udělal rezervaci přes RequoTime. Teetime o tom neví, hřiště o tom neví, ČGK o tom neví. Prostě jsem jen řekl, že tam půjdu. Jestli opravdu půjdu a jak to zaplatím, to vůbec neřeším. Takhle funguje rezervace přes Davis.

Z pohledu ČGK je prostě Jirkova hra čerpaná z jeho kreditu, protože to tak bylo nastavené na recepci. Jirka to včas nereklamoval, takže není co řešit. Že si předtím někde jinde něco někdo zarezervoval je úplně šumák. Pro ČGK je to jednoduché - rezervace je na jméno hráče, volba že jí chce z kreditu, hráč hřiště odehrál, odečtu mu jednu hru z jeho ročního počtu, uzavíráme.
Z pohledu Davis Clubu - Jirka si zabral jedno místo a to potom nevyužil. Zablokoval ho tedy nesmyslně jinému zájemci a ještě by mohl mít problém, že tím zbytečně znemožňuje ostatním hru. To je na interních pravidlech Davis Clubu (neznám je). Jinak se to Davisu nijak netýká. Hráč si zablokoval hru v jejich interním systému a nevyužil jí. Tečka.

Jirka má hru zarezervovanou a odehranou přes ČGK. Že to tak nechtěl, ale udělal to za něj někdo jiný a tím mu zbytečně tu hru vyčerpal z jeho kreditu, to je jiný problém. Ale nijak to nemůže dokázat. A o tom to celé je. Dokud se k tomu nepostaví hřiště a nebude to chtít řešit, tak s klubama může Jirka komunikovat jak chce, ale nic nezmůže. A bohužel nemá jak dokázat, že na recepci udělali chybu.

Co je trochu zvláštní, že bychom si všichni jako členové ČGK měli každý den hlídat stav našich her, protože nám může dělat rezervace kdokoliv. Když dělám rezervaci pro kamarády přes Teetime, tak tam můžu vybrat, jestli i ostatní chtějí brát hru z kreditu, nebo zaplatit (pokud jsou členy ČGK). V optimálním případě jim přijde mail s informací o rezervaci. Ale když to dělá recepce hřiště, tak mail nechodí (aspoň mě nikdy nepřišel). Nebo mail někde zabloudí a nedorazí a já se o tom nemusím dozvědět. Takže se v krajním případě o vyčerpání hry dozvím, až když se podívám na své konto a to už nemusí být v rámci těch 48 hodin. Jako se to stalo tady.
 
Tak hlavně když dělám rezervaci přes TeeTime tak si musím čerpání z ČGK kreditu vždy vybrat, automaticky je nabídnuto fee, tak mi trochu připadá úsměvné šití do ČGK, že je to chyták ... lze asi předpokládat stejný princip i ze strany recepce (ale nemám možnost ověřit) mimochodem na recepci v MB se zaučovala nová recepční takže možná lidský faktor ...
 
Takže Jestli to správně chápu, tak někdo si chtěl rezervovat hru přes Davis, recepce to ví, že chtěl... ČGK to ví , že chtěl... Ale udělal to blbě tak mu to strhnem.... Asi je to podle pravidel, ale fér to rozhodně není...
 
Nevím zda to spolu nějak souvisí, ale mě se asi před týdnem stalo, že jsem v seznamu odehraných her přes ČGK našel hru v MB. Tu jsem ale nikdy neobjednal ani neodehrál. Napsal jsem email na ČGK - bez otázek mi tuto hru smazali a obnovili kredit. Z Teetime podpory jsem obdržel informaci, že toto způsobila a do systému zadala recepce MB. Nijak jsem to dál neřešil, ale zdá se že tam bude nějaký problém. Určitě si na to budu dávat pozor.
 
Jirka má hru zarezervovanou a odehranou přes ČGK.
Jen bych zaměnil "zarezervovanou" za "odbavenou" (na recepci) a je to naprosto přesný vysvětlení.
 
Ach jo, omlouvám se, ale mám pocit, že nechcete rozumět tomu, co píšeme. Nebo se v tom pořád neorientujete a čekáte, že spolu jednotlivé rezervační systémy nějak komunikují.

Je to asi podobné, jako kdybyste mi dala stovku a poslala mě pro chleba do Tesca, kde ho mají v akci za 20, protože tam máte slevovou kartičku. Ale já bych ho koupil v Globusu za 40 a pak vám nechal na stole bochník chleba, účtenku a 60 korun nazpátek. Ani Tesco, ani Globus vám to nijak vyřešit nepomůžou. Jediný, na koho se můžete obrátit, jsem já. A jediný, kdo na tom prodělal, jste vy.

Popsané není důkaz vůbec ničeho. Že má Jirka rezervaci přes Davis nijak nesouvisí s ČGK ani Teetime. Rezervace Davis je jen o tom, že na nějakém dalším serveru si Jirka zablokoval místo v rámci denní kapacity Davis Clubu. Je to asi stejné, jako kdybych na tomhle serveru napsal, že zítra jdu hrát na Slapy. A bral bych to tak, že jsem si udělal rezervaci přes RequoTime. Teetime o tom neví, hřiště o tom neví, ČGK o tom neví. Prostě jsem jen řekl, že tam půjdu. Jestli opravdu půjdu a jak to zaplatím, to vůbec neřeším. Takhle funguje rezervace přes Davis.

Z pohledu ČGK je prostě Jirkova hra čerpaná z jeho kreditu, protože to tak bylo nastavené na recepci. Jirka to včas nereklamoval, takže není co řešit. Že si předtím někde jinde něco někdo zarezervoval je úplně šumák. Pro ČGK je to jednoduché - rezervace je na jméno hráče, volba že jí chce z kreditu, hráč hřiště odehrál, odečtu mu jednu hru z jeho ročního počtu, uzavíráme.
Z pohledu Davis Clubu - Jirka si zabral jedno místo a to potom nevyužil. Zablokoval ho tedy nesmyslně jinému zájemci a ještě by mohl mít problém, že tím zbytečně znemožňuje ostatním hru. To je na interních pravidlech Davis Clubu (neznám je). Jinak se to Davisu nijak netýká. Hráč si zablokoval hru v jejich interním systému a nevyužil jí. Tečka.

Jirka má hru zarezervovanou a odehranou přes ČGK. Že to tak nechtěl, ale udělal to za něj někdo jiný a tím mu zbytečně tu hru vyčerpal z jeho kreditu, to je jiný problém. Ale nijak to nemůže dokázat. A o tom to celé je. Dokud se k tomu nepostaví hřiště a nebude to chtít řešit, tak s klubama může Jirka komunikovat jak chce, ale nic nezmůže. A bohužel nemá jak dokázat, že na recepci udělali chybu.

Co je trochu zvláštní, že bychom si všichni jako členové ČGK měli každý den hlídat stav našich her, protože nám může dělat rezervace kdokoliv. Když dělám rezervaci pro kamarády přes Teetime, tak tam můžu vybrat, jestli i ostatní chtějí brát hru z kreditu, nebo zaplatit (pokud jsou členy ČGK). V optimálním případě jim přijde mail s informací o rezervaci. Ale když to dělá recepce hřiště, tak mail nechodí (aspoň mě nikdy nepřišel). Nebo mail někde zabloudí a nedorazí a já se o tom nemusím dozvědět. Takže se v krajním případě o vyčerpání hry dozvím, až když se podívám na své konto a to už nemusí být v rámci těch 48 hodin. Jako se to stalo tady.
díky za vyjádření
já vás přeci velmi dobře chápu
ale přidala jsem jiný úhel pohledu, který vás prostě nepřesvědčil...
 
Ach jo, omlouvám se, ale mám pocit, že nechcete rozumět tomu, co píšeme. Nebo se v tom pořád neorientujete a čekáte, že spolu jednotlivé rezervační systémy nějak komunikují.

Je to asi podobné, jako kdybyste mi dala stovku a poslala mě pro chleba do Tesca, kde ho mají v akci za 20, protože tam máte slevovou kartičku. Ale já bych ho koupil v Globusu za 40 a pak vám nechal na stole bochník chleba, účtenku a 60 korun nazpátek. Ani Tesco, ani Globus vám to nijak vyřešit nepomůžou. Jediný, na koho se můžete obrátit, jsem já. A jediný, kdo na tom prodělal, jste vy.

Popsané není důkaz vůbec ničeho. Že má Jirka rezervaci přes Davis nijak nesouvisí s ČGK ani Teetime. Rezervace Davis je jen o tom, že na nějakém dalším serveru si Jirka zablokoval místo v rámci denní kapacity Davis Clubu. Je to asi stejné, jako kdybych na tomhle serveru napsal, že zítra jdu hrát na Slapy. A bral bych to tak, že jsem si udělal rezervaci přes RequoTime. Teetime o tom neví, hřiště o tom neví, ČGK o tom neví. Prostě jsem jen řekl, že tam půjdu. Jestli opravdu půjdu a jak to zaplatím, to vůbec neřeším. Takhle funguje rezervace přes Davis.

Z pohledu ČGK je prostě Jirkova hra čerpaná z jeho kreditu, protože to tak bylo nastavené na recepci. Jirka to včas nereklamoval, takže není co řešit. Že si předtím někde jinde něco někdo zarezervoval je úplně šumák. Pro ČGK je to jednoduché - rezervace je na jméno hráče, volba že jí chce z kreditu, hráč hřiště odehrál, odečtu mu jednu hru z jeho ročního počtu, uzavíráme.
Z pohledu Davis Clubu - Jirka si zabral jedno místo a to potom nevyužil. Zablokoval ho tedy nesmyslně jinému zájemci a ještě by mohl mít problém, že tím zbytečně znemožňuje ostatním hru. To je na interních pravidlech Davis Clubu (neznám je). Jinak se to Davisu nijak netýká. Hráč si zablokoval hru v jejich interním systému a nevyužil jí. Tečka.

Jirka má hru zarezervovanou a odehranou přes ČGK. Že to tak nechtěl, ale udělal to za něj někdo jiný a tím mu zbytečně tu hru vyčerpal z jeho kreditu, to je jiný problém. Ale nijak to nemůže dokázat. A o tom to celé je. Dokud se k tomu nepostaví hřiště a nebude to chtít řešit, tak s klubama může Jirka komunikovat jak chce, ale nic nezmůže. A bohužel nemá jak dokázat, že na recepci udělali chybu.

Co je trochu zvláštní, že bychom si všichni jako členové ČGK měli každý den hlídat stav našich her, protože nám může dělat rezervace kdokoliv. Když dělám rezervaci pro kamarády přes Teetime, tak tam můžu vybrat, jestli i ostatní chtějí brát hru z kreditu, nebo zaplatit (pokud jsou členy ČGK). V optimálním případě jim přijde mail s informací o rezervaci. Ale když to dělá recepce hřiště, tak mail nechodí (aspoň mě nikdy nepřišel). Nebo mail někde zabloudí a nedorazí a já se o tom nemusím dozvědět. Takže se v krajním případě o vyčerpání hry dozvím, až když se podívám na své konto a to už nemusí být v rámci těch 48 hodin. Jako se to stalo tady.

Hele já si myslím, že @NaBednu má pravdu. Respektive určitě existuje možnost řešení, byť vyžaduje určitou míru přiznání chyby a ochotu k prozákaznickému řešení. Z přečteného jsem pochopil, že @DzejBee má potvrzení od Davis o rezervaci na MB. Jedině nekompetentní kokot (a to Jirka není, viděl jsem ho jíst příborem) rezervuje na stejný den a čas svůj teetime přes konkurenční web a pak zároveň provede rezervaci a hru přes recepci MB a ČGK. Tudíž by dle mého mělo stačit toto potvrzení zaslat do společného emailu do MB a ČGK s prosbou, že prostě došlo ke komunikačnímu omylu a že se omlouvá, že tropí komplikace atd.

Osobně vím, co všechno moje recepce dokáže v teetime udělat. Zjevně maj v MB mladou začínající buchtu. Každý aspoň trochu soudný šéf by měl okamžitě zareagovat, omluvit se a chybu opravit. A to stejné v ČGK. Včera jsem se díval na švestku na 7ce a golfisti ještě pořád nerostou na stromech, takže by pro ně spokojenej zákazník měl být prioritou. Nepomůže-li to, ještě bych na ně zkusil poslat moribundus v podobě 2. emailu s tím, že to taky může být vnímáno jako pokus o podvod a že by to mohlo v důsledku zajímat advokáty, ČGF a policii. Ale to už je na vkusu každého soudruha, zda mu těch pár stovek stojí za hrocení. Osobně bych po takovém zážitku a neochotě to vyřešit intenzivně zvažoval ukončení návštěv v MB i členství u ČGK.
 
Hele já si myslím, že @NaBednu má pravdu. Respektive určitě existuje možnost řešení, byť vyžaduje určitou míru přiznání chyby a ochotu k prozákaznickému řešení. Z přečteného jsem pochopil, že @DzejBee má potvrzení od Davis o rezervaci na MB. Jedině nekompetentní kokot (a to Jirka není, viděl jsem ho jíst příborem) rezervuje na stejný den a čas svůj teetime přes konkurenční web a pak zároveň provede rezervaci a hru přes recepci MB a ČGK. Tudíž by dle mého mělo stačit toto potvrzení zaslat do společného emailu do MB a ČGK s prosbou, že prostě došlo ke komunikačnímu omylu a že se omlouvá, že tropí komplikace atd.

Osobně vím, co všechno moje recepce dokáže v teetime udělat. Zjevně maj v MB mladou začínající buchtu. Každý aspoň trochu soudný šéf by měl okamžitě zareagovat, omluvit se a chybu opravit. A to stejné v ČGK. Včera jsem se díval na švestku na 7ce a golfisti ještě pořád nerostou na stromech, takže by pro ně spokojenej zákazník měl být prioritou. Nepomůže-li to, ještě bych na ně zkusil poslat moribundus v podobě 2. emailu s tím, že to taky může být vnímáno jako pokus o podvod a že by to mohlo v důsledku zajímat advokáty, ČGF a policii. Ale to už je na vkusu každého soudruha, zda mu těch pár stovek stojí za hrocení. Osobně bych po takovém zážitku a neochotě to vyřešit intenzivně zvažoval ukončení návštěv v MB i členství u ČGK.
U podvodu musis udelat skodu aspon 5 tis. Kc, to by neproslo ani na Karlstejne 😀
 
to mě baví - kvůli pár stovkám někdo spálí hafo času diskuzí na foru - proč nenapíše jeden email na Davis klub, aby potvrdil MB recepci, že mělo být dané fee čerpáno z jejich limitu a ať to přehodí - o prachy tak MB hřiště nepřijde, pokud to Davis klub nenapíše jsou to šmejdi, pokud to MB recepce nezmění na základě toho mailu tak jsou šmejdi v MB, s ČGK to zjevně nesouvisí byť některým tady leží v žaludku ... hrozit právníky je fakt úsměvné
 
Hele já si myslím, že @NaBednu má pravdu. Respektive určitě existuje možnost řešení, byť vyžaduje určitou míru přiznání chyby a ochotu k prozákaznickému řešení. Z přečteného jsem pochopil, že @DzejBee má potvrzení od Davis o rezervaci na MB. Jedině nekompetentní kokot (a to Jirka není, viděl jsem ho jíst příborem) rezervuje na stejný den a čas svůj teetime přes konkurenční web a pak zároveň provede rezervaci a hru přes recepci MB a ČGK. Tudíž by dle mého mělo stačit toto potvrzení zaslat do společného emailu do MB a ČGK s prosbou, že prostě došlo ke komunikačnímu omylu a že se omlouvá, že tropí komplikace atd.

Osobně vím, co všechno moje recepce dokáže v teetime udělat. Zjevně maj v MB mladou začínající buchtu. Každý aspoň trochu soudný šéf by měl okamžitě zareagovat, omluvit se a chybu opravit. A to stejné v ČGK. Včera jsem se díval na švestku na 7ce a golfisti ještě pořád nerostou na stromech, takže by pro ně spokojenej zákazník měl být prioritou. Nepomůže-li to, ještě bych na ně zkusil poslat moribundus v podobě 2. emailu s tím, že to taky může být vnímáno jako pokus o podvod a že by to mohlo v důsledku zajímat advokáty, ČGF a policii. Ale to už je na vkusu každého soudruha, zda mu těch pár stovek stojí za hrocení. Osobně bych po takovém zážitku a neochotě to vyřešit intenzivně zvažoval ukončení návštěv v MB i členství u ČGK.
Bylo by hezké, když by to mělo jít napravit jak popisuješ, ale realita je úplně jiná. Stejné případy se mi staly v minulých letech na více hřištích : Poděbrady, Botanika, Lázně Bohdaneč, Štiřín, Myštěves = podotýkám, že to vždy byla chyba na straně zadávání recepce. Následně recepce, nebo vyšší zastupitel daného hřiště chybu přiznal a muselo se to řešit, ale ČGK nikdy nestačilo mé vysvětlení, či čestné prohlášení, vždy to museli řešit a vykomunikovat zastupitelé daných klubů. Někdo to dokázal vyřešit hned, jiný za týden, někdy to trvalo i dva měsíce a někdo to bohužel nedokázal vyřešit vůbec. Osobně si myslím, že ČGK takových případů muselo celorepublikově řešit spoustu a prostě je to přestalo bavit. Loni jsem se takto domáhal "svých práv", až mi ČGK přestalo brát telefony + odpovídat na emaily a co čert nechtěl, tak mi v tuto dobu omylem na hřišti Barbora naúčtovali hru za člověka se stejným jménem, dalo mi sakra práci se dostat alespoň k nápravě tohoto zjevného pochybení. ČGK se poslední roky chová na golfovém trhu jako monopol a je jim kolikrát jedno, že kolem je spoustu poškozených - poškozených bez svého zavinění, oni si vystačí s vyjádřením, MY TU CHYBU NEUDĚLALI .
 
to mě baví - kvůli pár stovkám někdo spálí hafo času diskuzí na foru - proč nenapíše jeden email na Davis klub, aby potvrdil MB recepci, že mělo být dané fee čerpáno z jejich limitu a ať to přehodí - o prachy tak MB hřiště nepřijde, pokud to Davis klub nenapíše jsou to šmejdi, pokud to MB recepce nezmění na základě toho mailu tak jsou šmejdi v MB, s ČGK to zjevně nesouvisí byť některým tady leží v žaludku ... hrozit právníky je fakt úsměvné
Je vidět, že dané problematice vůbec nerozumíš, nebo jsi se prostě s tímto problémem ještě nesetkal a nemusel ho osobně řešit. Není to tak jednoduché, jak si myslíš.
 
ale no tak - 2 x špatná rezervace Slapy, vždycky opraveno recepcí bez jakýchkoliv problémů, 1x Haugschlag - taktéž bez problému (zajímvá situace - měl jsme rezervaci k rámci kapacity hřiště, nějakým způsobem mě někdo předběhl a odsunuli mě na placené místo, šel jsem ten den jako 5. z čgk pozdě odpoledne, takže to fee vzali na sebe asi jiný kraj jiný mrav), 1x moje špatná rezervace v time (nezrušitelná bez ztráty kytičky), stačil jeden telefon na ČGK a hned mi to opravili...
 
ale no tak - 2 x špatná rezervace Slapy, vždycky opraveno recepcí bez jakýchkoliv problémů, 1x Haugschlag - taktéž bez problému (zajímvá situace - měl jsme rezervaci k rámci kapacity hřiště, nějakým způsobem mě někdo předběhl a odsunuli mě na placené místo, šel jsem ten den jako 5. z čgk pozdě odpoledne, takže to fee vzali na sebe asi jiný kraj jiný mrav), 1x moje špatná rezervace v time (nezrušitelná bez ztráty kytičky), stačil jeden telefon na ČGK a hned mi to opravili...
Možná to bude tím, žes měl šťastné dny :cool: ,nebo spíše, že nemáš jiný virtuál, než ČGK, v jednom z telefonátů mi přiznali, že jsou již "alergičtí" na řešení problémů s jinými virtuály, i když chyba byla vždy jednoznačně na recepci daného hřiště.
 
Takže Jestli to správně chápu, tak někdo si chtěl rezervovat hru přes Davis, recepce to ví, že chtěl... ČGK to ví , že chtěl... Ale udělal to blbě tak mu to strhnem.... Asi je to podle pravidel, ale fér to rozhodně není...
co je na tom nefér - MB naúčtovalo ČGK jednu hru se jménem , ČGK tuto hru strhlo příslušnému hráči ... už bylo řečeno vícekrát mnou i dalšími, MB recepce musím přiznat vinu a odmazat hru z ČGK a naúčtovat ji Davisu ... upřímě nechápu proč DzejBee nekontaktuje primárně Davis, aby potvrdil MB, že nemá problém s naúčtováním fee a řeší to na sílu s ČGK
 
co je na tom nefér - MB naúčtovalo ČGK jednu hru se jménem , ČGK tuto hru strhlo příslušnému hráči ... už bylo řečeno vícekrát mnou i dalšími, MB recepce musím přiznat vinu a odmazat hru z ČGK a naúčtovat ji Davisu ... upřímě nechápu proč DzejBee nekontaktuje primárně Davis, aby potvrdil MB, že nemá problém s naúčtováním fee a řeší to na sílu s ČGK
Asi budeš trošku natvrdlej, ale stejně se ještě jednou pokusím : nemálo z nás se již s tímto problémem setkalo a i když recepce daného klubu uzná své pochybení, tak činovníci ČGK nesdílejí vždy ochotu k celkové nápravě, protože se ohánějí tím, že ONI CHYBU NEUDĚLALI a ať si to dotyčný poškozený hráč vyřeší s chybující hřištěm, vyjedná si s nimi jakousi náhradu, či něco podobného. To co píši je osobní zkušenost a nejsem ojedinělý případ. Věř tomu, že každý z nás se nejprve snažil nejjednodušší a slušnou formou o zjednání nápravy, to se ale néé vždy setkalo s pochopením. HOWGH
 
Mílý Petře, i přes Tvůj vulgární slovník odpovím - dle prvního příspěvku od DzejBee vidím, že recepce MB neuznává své pochybení (dokonce hází vinu na DzejBee) a trvá na zaplacení hry od ČGK no a od toho se odvíjí vše další
 
Nechtěl jsem zde rozpoutat vyhrocenou diskuzi, tak to ukončím sdělením, že se mi dnes, po dalším dopisu manažerovi MB, dostalo náhrady - 1x FEE v Mladé Boleslavi.
Děkuji všem za příspěvky a rady.

Pokud jste členy dvou s více virtuálů, z nichž jeden je ČGK - vždy si zkontrolujte po hře status na webu Teetime. Je dobré se poučit z cizích chyb 😀
 
Nechtěl jsem zde rozpoutat vyhrocenou diskuzi, tak to ukončím sdělením, že se mi dnes, po dalším dopisu manažerovi MB, dostalo náhrady - 1x FEE v Mladé Boleslavi.
Děkuji všem za příspěvky a rady.

Pokud jste členy dvou s více virtuálů, z nichž jeden je ČGK - vždy si zkontrolujte po hře status na webu Teetime. Je dobré se poučit z cizích chyb 😀
s tim bych se nespokojil, protoze do MB muzes na Davis zase priste ,,zdarma'', z čgk bys mohl treba na Y
 
Nechtěl jsem zde rozpoutat vyhrocenou diskuzi, tak to ukončím sdělením, že se mi dnes, po dalším dopisu manažerovi MB, dostalo náhrady - 1x FEE v Mladé Boleslavi.
Děkuji všem za příspěvky a rady.

Pokud jste členy dvou s více virtuálů, z nichž jeden je ČGK - vždy si zkontrolujte po hře status na webu Teetime. Je dobré se poučit z cizích chyb 😀
Sice si ji nechtě rozpoutal,ale myslím,že to bylo ku prospěchu věci.Alespoň jsme se dozvěděli,kdo co už v minulosti řešil a že je dobré to včas kontrolovat.Takže díky za nahozené a přínosné téma.;):up:
 
s tim bych se nespokojil, protoze do MB muzes na Davis zase priste ,,zdarma'', z čgk bys mohl treba na Y
To já přeci vím 😟
Jak tady někdo zmínil, už jsem s tím strávil více času, než je mi milé. Nejsem ale moc zvyklý platit za cizí chyby a tak jsem to bral jednak jako test asertivity a taky jako model pro ostatní.
 
VELKÝ dík za spolupráci a podporu 19.jamky patří těmto Jamkařům a
Back
Nahoru Bottom