requo
- Jméno
- Michal
- Přijmení
- Šatal
- Rok ZK
- 2015
- Klub
- Hořehledy
- HI (HCP)
- +- 23
- P/L
-
- Pravák
- Značka
- Ping
- Rozhodčí ČGF
- III.třída
- Feedback
- +1 / 0 /-0
Vytvořil jsem NO GOLF téma, které mě dlouhodobě zajímá a které sleduji. Tak snad se tu najde pár Jamkařů se stejnou oblastí zájmu. Téma je čím dál tím víc aktuální a už revoluce ve vozovém parku minimálně Evropy je za dveřmi. EURO normy se nám zpřísňují, každý rok je více hybridů či vozů na alternativní pohony - baterie, vodík apod. Za pár let tu budou auta s alternativním pohonem kolem 800 km, rychlonabíječky už jsou realitou. Je to ještě dlouhá cesta, ale dá se předpokládat, že za pár desítek let budou silnice vypadat úplně jinak než dnes. A auta na nich taky.
Takže pro všechny z nás, které téma zajímá, otevírám k diskusi. A rovnou nabízím pár otázek k případnému zamyšlení (úmyslně nečíslovaných):

Takže pro všechny z nás, které téma zajímá, otevírám k diskusi. A rovnou nabízím pár otázek k případnému zamyšlení (úmyslně nečíslovaných):
- jak vidíte vývoj aut v nejbližších letech - kam se preference zákazníků posunou?
- který alternativní pohon má podle vás nejvyšší šance na úspěch v globálním měřítku?
- jak by na tento vývoj měla reagovat česká republika z pohledu svých občanů, případně značky Škoda?
- máte už osobní zkušenost s nějakým z vozů z alternativním pohonem?
- uvažujete o koupi?
Upraveno:
preferuji V8
ps: moje prvni zkusenost byla, ze jsem pred x lety jel s Priusem, hrozna. Poprve jsem auto nastartoval a jel. Dojedu na parkoviste a pri navratu stisknu tlacitko start .... a nic. Mackam neustale cim dal nervnejsi a furt nic.... volam SOS synovi a dostanu radu...staci slapnout na plyn
ps: moje prvni zkusenost byla, ze jsem pred x lety jel s Priusem, hrozna. Poprve jsem auto nastartoval a jel. Dojedu na parkoviste a pri navratu stisknu tlacitko start .... a nic. Mackam neustale cim dal nervnejsi a furt nic.... volam SOS synovi a dostanu radu...staci slapnout na plyn
také preferuji V8
Mám RAV4 hybrid, sice zatím najeto cca 7tis. km, ale spokojenost. Dostatečně velký kufr na golfové nádobíčko, tiché, pohodlné a vzhledem k tomu, že to má benzínový motor 2,5l tak i spotřeba 
Dana
- Jméno
- Dana
- Rok ZK
- 2015
- Klub
- Česká Lípa
- HI (HCP)
- 32,7
- P/L
-
- Pravák
- Značka
- Tour Edge, Cobra
- Feedback
- +0 / 0 /-0
Co to je?také preferuji V8
Osmivalec, postrach ekologu, nejlepe starej dieslakCo to je?

Osmiválec do V - čtyři válce v řadě svírají určitý úhel se čtyřmi válci v řadě naproti.Co to je?
i mne je to dokonce EURO 5
Displacement...4691 cc
Max power....460 HP
CO2 emission (combined cycle) .... 331 g/km
ale to jsme asi ve spatnem vlaknu
Displacement...4691 cc
Max power....460 HP
CO2 emission (combined cycle) .... 331 g/km
ale to jsme asi ve spatnem vlaknu
To je to auto co má charakteristický nezapomenutelný zvuk. Nejlépe žádný automat, kompresor a turbo poctivá atmosféra.Co to je?
karlos
K tomuto motoru naopak nejlépe automat...To je to auto co má charakteristický nezapomenutelný zvuk. Nejlépe žádný automat, kompresor a turbo poctivá atmosféra.
Ne, neeee, jezdil jsem v jednom 3-rychlostní manuál , historie , prostě super!!!K tomuto motoru naopak nejlépe automat...
Ale zpet k elektrice.... myslim, ze pokud by pribylo vetsi mnozstvi auto na elektriku, najednou by vznikl obrovsky problem jak nabijet auto. Pro lidi bydlici ve vlastnim baraku je to relativne lehce resitelne ale co ti ve meste? NAtahnou si prodluzovacku?
Jak je rozvinuta infrastruktura
Kamarad z golfu si koupul Teslu 3 (asi teda, ma v cene nabijeni od Tesly)takze, kdyz vyrazi na cestu asi 900km k rodicum (rikal nekde v Bavorsku) tak 3x nabijel
Jak je rozvinuta infrastruktura
Kamarad z golfu si koupul Teslu 3 (asi teda, ma v cene nabijeni od Tesly)takze, kdyz vyrazi na cestu asi 900km k rodicum (rikal nekde v Bavorsku) tak 3x nabijel
Guarneri
- Jméno
- Ivo
- Přijmení
- Růžička
- Rok ZK
- 2008
- Klub
- Čechie
- HI (HCP)
- 8,6
- P/L
-
- Pravák
- Značka
- Titleist, Odyssey
- Feedback
- +0 / 0 /-0
Já zůstanu co nejdéle to půjde u klasického motoru. Elektromobilitě moc nerozumím, ale tady je (docela dlouhý) článek kamaráda co převážel malé elektroauto z Osla do Prahy, pro mě docela poučné: http://www.hybrid.cz/bezemisni-vylet-elektromobilem-z-dalekeho-osla-do-prahy
No, ono je auto a auto.
Nedávno jsem řešil auto pro manželku, druhé auto do rodiny. Jezdí převážně po Praze, k tomu cca 10x do roka 150 km k příbuzným, kde se dá dobít a potom zpět. Na delší cesty vezmeme moje.
Říkal jsem si - ideál nějaké elektro. Ale....
Mám 3 děti a v nějaké cenové rozumné hladině nic neexistuje / neexistovalo dostatečně velké auto a bezpečným dojezdem aspoň přes 300 km.
Jinak si myslím, že pro nás by elektrický pohon byla dobrá volba - přes den nevybije baterky + garáž.
Nedávno jsem řešil auto pro manželku, druhé auto do rodiny. Jezdí převážně po Praze, k tomu cca 10x do roka 150 km k příbuzným, kde se dá dobít a potom zpět. Na delší cesty vezmeme moje.
Říkal jsem si - ideál nějaké elektro. Ale....
Mám 3 děti a v nějaké cenové rozumné hladině nic neexistuje / neexistovalo dostatečně velké auto a bezpečným dojezdem aspoň přes 300 km.
Jinak si myslím, že pro nás by elektrický pohon byla dobrá volba - přes den nevybije baterky + garáž.
Zažila jsem jednou, že mi došel na dálnici benzín.
Jak se to stalo? No na palubní desku jsem si dala sluneční brýle a přes ně nebyla vidět kontrolka.
Vyřešilo se to tak, že se sehnal kanystr, do něj se sehnal benzín a ten benzín se nalil do auta.
Je už vymyšlený, jak se tohle provede, když mi dojde na dálnici elektrika?
Jak se to stalo? No na palubní desku jsem si dala sluneční brýle a přes ně nebyla vidět kontrolka.
Vyřešilo se to tak, že se sehnal kanystr, do něj se sehnal benzín a ten benzín se nalil do auta.
Je už vymyšlený, jak se tohle provede, když mi dojde na dálnici elektrika?
to jsi tedy vystihnul "No, ono je auto a auto."No, ono je auto a auto.
Nedávno jsem řešil auto pro manželku, druhé auto do rodiny. Jezdí převážně po Praze, k tomu cca 10x do roka 150 km k příbuzným, kde se dá dobít a potom zpět. Na delší cesty vezmeme moje.
Říkal jsem si - ideál nějaké elektro. Ale....
Mám 3 děti a v nějaké cenové rozumné hladině nic neexistuje / neexistovalo dostatečně velké auto a bezpečným dojezdem aspoň přes 300 km.
Jinak si myslím, že pro nás by elektrický pohon byla dobrá volba - přes den nevybije baterky + garáž.
Dana
- Jméno
- Dana
- Rok ZK
- 2015
- Klub
- Česká Lípa
- HI (HCP)
- 32,7
- P/L
-
- Pravák
- Značka
- Tour Edge, Cobra
- Feedback
- +0 / 0 /-0
u mě
4.2 V8 Normally Aspirated engine (300 bhp / 25.9 mpg combined)
prostě super motor, že když na to šlápneš, tak to frčíno, to jsi mi pomohla
nevýhodou je, že když jedeš nad 170, tak se z auta stane trychtýř na benzín
do té doby má jen příšernou spotřebu

ale je to prostě nádherný svezení... až se sejdeme někde na turnaji, tak si to zkusíš, když budeš chtít ...
Dana
- Jméno
- Dana
- Rok ZK
- 2015
- Klub
- Česká Lípa
- HI (HCP)
- 32,7
- P/L
-
- Pravák
- Značka
- Tour Edge, Cobra
- Feedback
- +0 / 0 /-0
Jaguar? Nebo si to blbě pamatuju?prostě super motor, že když na to šlápneš, tak to frčí
nevýhodou je, že když jedeš nad 170, tak se z auta stane trychtýř na benzín
do té doby má jen příšernou spotřebu
ale je to prostě nádherný svezení... až se sejdeme někde na turnaji, tak si to zkusíš, když budeš chtít ...
Podobná témata
- Příspěvky
- 0
- Zobrazení
- 265
Velký dík za spolupráci a podporu 19.jamky v roce 2021 patří (více info):
-
Pro zajištění provozu našeho fóra využíváme soubory cookies. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.