Nové
  • Prohlížíte si 19.jamku jako neregistrovaný uživatel s omezeným přístupem.
    Pro vytvoření nových témat, přístupu do neveřejných částí fóra, možností reakcí atp. se zdarma zaregistrujte nebo se přihlašte.

Ahoj jsem tu nový člen... Prokop

prokop

Nováček
Ahoj všem, jsem tu nováček.
Hraju od 2012. Průměrně tak 8 turnajů za rok, k tomu tak 15x hřiště. Takže dá se říct nikdenehrál. Párkrát v zahraničí Turecko, Itálie, Portugalsko, Španělsko... Hřiště mám rád v rovince (dříve jsem dělal lukostřelbu a tam se taky do kopce moc nestřílelo). Jsem pražák a rád trénuju, Marina, Čechie a pod. nejradši ráno. Když zdraví dovolí tak mi 2x týdně DR udělá radost.
Každej rok si říkám: letos budu hrát víc než vloni...
Golfu a golfistům zdar!
 
Ahoj všem, jsem tu nováček.
Hraju od 2012. Průměrně tak 8 turnajů za rok, k tomu tak 15x hřiště. Takže dá se říct nikdenehrál. Párkrát v zahraničí Turecko, Itálie, Portugalsko, Španělsko... Hřiště mám rád v rovince (dříve jsem dělal lukostřelbu a tam se taky do kopce moc nestřílelo). Jsem pražák a rád trénuju, Marina, Čechie a pod. nejradši ráno. Když zdraví dovolí tak mi 2x týdně DR udělá radost.
Každej rok si říkám: letos budu hrát víc než vloni...
Golfu a golfistům zdar!
Vítej. 🙂
 
[
Ahoj všem, jsem tu nováček.
Hraju od 2012. Průměrně tak 8 turnajů za rok, k tomu tak 15x hřiště. Takže dá se říct nikdenehrál. Párkrát v zahraničí Turecko, Itálie, Portugalsko, Španělsko... Hřiště mám rád v rovince (dříve jsem dělal lukostřelbu a tam se taky do kopce moc nestřílelo). Jsem pražák a rád trénuju, Marina, Čechie a pod. nejradši ráno. Když zdraví dovolí tak mi 2x týdně DR udělá radost.
Každej rok si říkám: letos budu hrát víc než vloni...
Golfu a golfistům zdar!
Ahoj Prokope :) tak to se třeba někdy na Čechii dopo potkáme⛳
 
Ahoj Prokope, vítej na Jamce. Ať se ti tu líbí. Uvidíme se na Requo Cupu! Ty jo, lukostřelce - to tu tuším ještě nebylo. Jak se člověk od luku dostane je golfu?