Nové
  • Prohlížíte si 19.jamku jako neregistrovaný uživatel s omezeným přístupem.
    Pro vytvoření nových témat, přístupu do neveřejných částí fóra, možností reakcí atp. se zdarma zaregistrujte nebo se přihlašte.

Zdravím všechny nadšence golfu, tohoto úžasného sportu, kteří mu podlehli jako já ❤️

Jesterka

Aktivní člen
Ahoj všem, jsem v golfu úplný nováček, osvědčení mám od května 2019, kde jsem absolvovala kurz v Hostivaři. Od té doby mám pocit, že jsem jenom na golfovém hřišti 😂. Moje oblíbené hřiště jsou Semily a Benátky. Nejhezčí Loreta Pyšely a hrála jsem ještě na Botanice, v České Lípě, Bohdanči, na Hluboké, v Hostivaři, Hrádku, na Ještědu, Kunětické Hoře, Liberci, Pyšelích, Malevil, Mladá Boleslav, Poděbrady, Ypsilon, Srbsko a Tatranská Lomnica. Taky jsem zjistila, že jsem bez peněz, ale to za ten nádherný pocit stoji. 😂Kdyby měl někdo zájem, ráda se přidám (Benátky, Semily, Poděbrady, Bohdaneč...)
 
Ahoj všem, jsem v golfu úplný nováček, osvědčení mám od května 2019, kde jsem absolvovala kurz v Hostivaři. Od té doby mám pocit, že jsem jenom na golfovém hřišti 😂. Moje oblíbené hřiště jsou Semily a Benátky. Nejhezčí Loreta Pyšely a hrála jsem ještě na Botanice, v České Lípě, Bohdanči, na Hluboké, v Hostivaři, Hrádku, na Ještědu, Kunětické Hoře, Liberci, Pyšelích, Malevil, Mladá Boleslav, Poděbrady, Ypsilon, Srbsko a Tatranská Lomnica. Taky jsem zjistila, že jsem bez peněz, ale to za ten nádherný pocit stoji. 😂Kdyby měl někdo zájem, ráda se přidám (Benátky, Semily, Poděbrady, Bohdaneč...)
Vítej ... podle seznamu toho, co jsi stihla od května, se nediv, že jsi bez peněz 😂
 
Ahoj Ještěrko, vítej na Jamce. Co tě je golfu přivedlo? Ať se ti tu mezi námi líbí! :up:
 
Ahoj Requo, díky. Byl to muž, který se objevil a zase zmizel. Podstatné je, že golf zůstal 😁. Ale říkám si, jestli jsem radši neměla potkat pokerového hráče 😁. Byla jsem skoro bohatá a teď už jsem chudá.😂