Nové
  • Prohlížíte si 19.jamku jako neregistrovaný uživatel s omezeným přístupem.
    Pro vytvoření nových témat, přístupu do neveřejných částí fóra, možností reakcí atp. se zdarma zaregistrujte nebo se přihlašte.

Ahoj , poctivě hlásím ..

ArmadOon

Aktivní člen
Ahoj,

Jmenuji se Martin , je mi 25 let a pracuji jako manažer v hotelu.golf se mi libil jiz od ranych let, ale z financnich suvodu se k nemu dostavam az ted kdyz sem na vladtnich nohach a utracim vladtni penize

5 let jsem závodně boxoval takže v srdci jsem bojovník , který se rád zlepšuje a má rád vysledky.

Pocházím z náchoda a jsem členem GC Grosshof, kartu mam necelych 14 dni a 29. 9 mně čeká první turnaj.
Poslednich 9 jamek jsem zahrál za 50 ran tak doufám, že to časem snížíme dolů.
Budu se těšit až se třeba někdy potkáme a zatím vám přeji hezkou hru.
Ahoj
 
Ahoj,
vitej v ustavu. Pyzamo se fasuje v prvnim patre. Snidane v 5:00, obed 11:00 a vecerka 19:30. :D

Drzim palce na turnaj. Urcite prihod do WITB sekce i sve nadobicko, at vime s cim budes valcit. A urcite se neboj, 50 ran na zacatek bude stacit na drtive vitezstvi!! :D
 
50 ran by stacilo , ale na 18 jamek ne na 9
Neboj, ona ta “turnajová nervozita” tě přes (vlastně pod) 50 nepustí. Tedy pokud nejsi “zadržený HCP” ;-)
 
Jestli hrajes 50 ran na devitku a mas cerstvou zelenou kartu s HCP 54, tak si najdi nejakej super dobre honorovanej turnaj na stableford a neutrat tu jedinecnou sanci prvniho turnaje zbytecne.... Tech sanci na velke drtive vitezstvi je v zivote golfistove jen par!!!
 
Neboj, ona ta “turnajová nervozita” tě přes (vlastně pod) 50 nepustí. Tedy pokud nejsi “zadržený HCP” ;-)
Nevím co zadržený hcp, ale doufám ze pod 50 to dám. Vím co je boxovat pred lidma v hale tak tohle bude asi podobny pocit :Do_O
 
  • To se mi líbí
Reactions: jan