Nové
  • Prohlížíte si 19.jamku jako neregistrovaný uživatel s omezeným přístupem.
    Pro vytvoření nových témat, přístupu do neveřejných částí fóra, možností reakcí atp. se zdarma zaregistrujte nebo se přihlašte.

Raybit

raybit

Aktivní člen
Ahoj,

jmenuji se Tomáš a propadl jsem golfu.

Pracuji jako manažer v hotelu se sportovním centrem, golf mi celou dobu unikal, až poté, co u nás postavili hřiště na fotbalgolf (Ano, i takové věci jsou, dokonce i discgolf) a viděl otce, jak tomu neuvěřitelně propadl, jednak spojení procházky se hrou, ale i dobré komunity a protože fotbal vyloženě nesnáším, tak jsem si řekl, že golf jedině klasicky. V srpnu jsem k narozeninám dostal voucher do Českolipského resortu a od září jsem začal trénovat. Nic tak těžkého jsem v životě nezkoušel, ale o to víc mě těší, když ta bíle koule hezky letí.

Teď jsem na prahu své první sezony se svoji první výbavičkou (viz WITB) a první přihláškou na turnaj (Hořehledy) a nemůžu se dočkat na to až udělám řízek.
 
Ahoj Tome, vítej.

Mám pro Tebe špatnou zprávu. Golf - jedná se o neléčitelnou chorobu. Nicméně, trpíte tu stejnou ranou osudu všichni. Ať je ti tu s námi, dobře. Chrchly, chrchly...

:)
 
  • To se mi líbí
Reactions: jan
Ahoj,

jmenuji se Tomáš a propadl jsem golfu.

Pracuji jako manažer v hotelu se sportovním centrem, golf mi celou dobu unikal, až poté, co u nás postavili hřiště na fotbalgolf (Ano, i takové věci jsou, dokonce i discgolf) a viděl otce, jak tomu neuvěřitelně propadl, jednak spojení procházky se hrou, ale i dobré komunity a protože fotbal vyloženě nesnáším, tak jsem si řekl, že golf jedině klasicky. V srpnu jsem k narozeninám dostal voucher do Českolipského resortu a od září jsem začal trénovat. Nic tak těžkého jsem v životě nezkoušel, ale o to víc mě těší, když ta bíle koule hezky letí.

Teď jsem na prahu své první sezony se svoji první výbavičkou (viz WITB) a první přihláškou na turnaj (Hořehledy) a nemůžu se dočkat na to až udělám řízek.