Nové
  • Prohlížíte si 19.jamku jako neregistrovaný uživatel s omezeným přístupem.
    Pro vytvoření nových témat, přístupu do neveřejných částí fóra, možností reakcí atp. se zdarma zaregistrujte nebo se přihlašte.

Rezervace hry v ČR - Teetime, Týčko...

Sorry, ale trosku se mi nechce verit ze by nekdo delal neco aby z toho nebyl zisk. Mozna za tim ted nejsou velke penize, ale jsou za tim data a informace. Pokud se mylim tak jedine dobre. Na druhou stranu fakt me mrzi, ze tu bude vic rezervacnich systemu. Nas komfort koncoveho uzivatele je nenavratne pryc. Skonci to jak v Malaze milion ruznych slev a rezervacnich moznosti v kterych se nejde vyznat.
Já nikde netvrdím, že v tom není vidina nějakého zisku. Zda je finanční, marketingový, provázaný na jiné produkty, morální,...můžeme jen spekulovat. Ale že je tam vidina, ještě neznamená, že to tak skutečně bude. A byť se vám to nemusí zdát, golf v ČR aktuálně prochází na několika úrovních relativně bouřlivým obdobím (včera např. přijaté nové stanovy a navýšené členské příspěvky, rozbroje ČGF a PGA, rostoucí náklady hřišť,...). Tzn. v tuto chvíli předjímat, co tato relativně malá změna ve skutečnosti přinese, by bylo holé věštění z křišťálové koule.

A já si osobně nemyslím, že to pro 99% golfistů bude jakkoli problematické. Pouze v určitý moment zjistí, že některé hřiště zmizelo z jedné app a objevilo se v druhé. To velmi malé procento, které hraje tak hodně, že si nezapamatují kdo je v jaké app, to samozřejmě drobně postihne. Ale z těch 52 000 hráčů je to mizivý zlomek.
 
Já tady souhlasím s @Dalibor7 - úplně nechápu, proč není alespoň nějaký webový rozcestník s nějakou základní možnosti ovládání na již zapojené hřiště. Přijde mi to i obchodně nešťastné. Rozumím, že vytvářet a ladit app je dost náročné, ale minimálně ta webová verze být měla. Zvlášť v CR, kde je nějaký návyk... A mít každé hřiště samostatně, jako jde to, ale prostě škoda.

Nebo už lze někde společně?
 
Já tady souhlasím s @Dalibor7 - úplně nechápu, proč není alespoň nějaký webový rozcestník s nějakou základní možnosti ovládání na již zapojené hřiště. Přijde mi to i obchodně nešťastné. Rozumím, že vytvářet a ladit app je dost náročné, ale minimálně ta webová verze být měla. Zvlášť v CR, kde je nějaký návyk... A mít každé hřiště samostatně, jako jde to, ale prostě škoda.

Nebo už lze někde společně?
Slib byl, že s počátkem sezóny bude funkční rezervační systém pro potřeby hřišť a ostatní bude následovat. Můžeme asi diskutovat nad tím, co je začátek sezóny:). Pro někoho březen pozdě, pro někoho je květen brzo. A já souhlasím - určitě bych rád měl komplexní produkt. Zároveň to ale nevnímám jako nějakou tragedii...
 
Kdyz uz me @mkopcak zminil, pridam trosku do mlyna.

Za me je to co udelali panove z Golferisu velke zklamani - ten system pro hriste, tj. to co denne pouzivaji vypada relativne hezky, ale pro hrace je to katastrofa. Navic, jak ostatni zminuji, neni nic venku pro lidi, neni jedine info, je to jen ruzne pokoutne bokem a to je proste spatne.

A ted trosku k matematice, jak takovy SW, o kterem se bavime ma fungovat.

Týčko, nebo jak se to finálně bude jmenovat se prý nabízí za 30 tisíc Kč/rok pro 18jamkove hriste, tj, Horehledy plati urcite mene. Tj logickym vypoctem, kdy jej ma letos pouzivat cca 25 hrist, z cehoz vetsina bude mensiho kalibru, se dostavame na trzby okolo 300, mozna 400 tisic Kc. Aby takovy system fungoval, resil problemy apod. je treba jej postavit na modernich technologiich, tj cloudu, servery na AWS, Azure apod, system bude v case 8-17 velmi vytizen a takovehle operace muzou stat cca 500k-1mio CZK/rok. Tj. aby system byl funkcni, hriste v nem mela to na co jsou zvykla (a neni toho opravdu malo), jsou stovky a stovky hodin vyvoje a hlavne nasledny provoz. Muj vypocet vychazel z toho, ze zde na trhu se uzivi 2 systemy jako je TeeTime, avsak kazdy s cca 50% trhu (beru CZ/SK jako jeden trh) a nasledne by musel expandovat, jelikoz takovy vychytany system, jako mame my uzivatele v podobe TeeTimu, prakticky nikde neni.

A to nemluve o vyvoji aplikace, jejim provozu apod., tady byl ramcovy odhad na 500k CZK pouze za vyvoj.

Suma sumarum, penize v tom lezi, ale ne ze to udelam jen tak bokem. Muj nazor je, ze pokud nebudou hriste ochotna za dany system platit (forma je jedno, subscription, podil na prodeji apod.), tak do 2 let je Týčko out.
 
pro hrace je to katastrofa
V čem je to pro hráče katastrofa? Já s tím jako hráč žádný problém nemám...
 
V čem je to pro hráče katastrofa? Já s tím jako hráč žádný problém nemám...
Zijeme v roce 2023, klikat so rezervaci tak jak to ma Tycko je pristup tak 20 let stary. Nemluve o tom, ze ten system je pomaly a to sis ve videu klikal vse ve chvili kdy je off season a nikdo tam neleze. A to souvisi s tim co jsem psal, rychlost serveru apod.

Navic - kdo to dnes dela na webu respektive na webu v mobilu???
 
Zijeme v roce 2023, klikat so rezervaci tak jak to ma Tycko je pristup tak 20 let stary. Nemluve o tom, ze ten system je pomaly a to sis ve videu klikal vse ve chvili kdy je off season a nikdo tam neleze. A to souvisi s tim co jsem psal, rychlost serveru apod.

Navic - kdo to dnes dela na webu respektive na webu v mobilu???
Já tedy z pohledu běžného uživatele nevidím žádný rozdíl oproti app a řešení TT. Zda je to dostatečně rychlé neposoudím, to ukáže až čas.
 
Btw. právě dorazil email od vydavatelů systému:

Jak si snadno rezervovat hrací čas na hřištích, která přešla pro sezónu 2023 na rezervační systém Štafle

Golfové prostředí v České republice a na Slovensku prochází od roku 2022 změnou. Po období, kdy hřištím nabízela svůj rezervační a odbavovací systém OPS jediná společnost (Tee Time SE), přišla změna s příchodem společnosti GolferIS a jejího systému Štafle. Štafle jsou nový, moderní systém, který umožní hřištím lepší a pružnější operativu. V sezóně 2022 využívalo rezervační systém Štafle 7 hřišť a v roce 2023 bude hřišť přes dvacet. Jedná se o zajímavý mix, od špičkových resortů jako je Greensgate Golf, Royal Golf Club Mariánské Lázně, Grund Resort nebo Karlštejn, po devítky, např. Kotlina, Kostelec u Zlína, Hořehledy. Na Slovensku Štafle využívají třeba Golf Club Welten, Bernolákovo nebo Dunakiliti. Vývoj systému Štafle i navazujících modulů pro hráče, je ve stavu kontinuálního vývoje. Abyste byli od začátku sezóny v obraze a naučili se, jak snadno rezervovat hru na Vašem oblíbeném hřišti, připravili jsme pro Vás tento článek. Vysvětlíme také, co vás v rámci rezervací na hřištích, která používají Štafle, čeká.

Jak si tedy můžete nyní rezervovat hru?

V tuto chvíli má každé hřiště svou vlastní rezervační stránku. Tu najdete nejčastěji jako odkaz na homepage webu hřiště, které byste si rádi zahráli. Rezervační stránka je optimalizovaná pro mobil a rezervace na ní je velmi snadná. Pokud si navíc přidáte ikonku rezervační stránky na plochu Vašeho mobilního telefonu, jedním kliknutím se dostanete k rezervaci stejně, jako přistupujete do jakékoliv mobilní aplikace. Pokud preferujete rezervaci přes web, také tam doporučuji přidat si stránku rezervace mezi oblíbené stránky. Momentálně není v rezervaci možnost vytvoření osobního profilu. Tato možnost přibude až v průběhu měsíce dubna. Z hlediska rezervace Vás to zásadně nezpomalí, jelikož prohlížeč si zpravidla pamatuje Vaše údaje a do rezervace je vždy automaticky propíše.

Celý postup rezervace jak na mobilu, tak i na webu najdete na následujících dvou krátkých videích.
Snadná on-line rezervace z mobilního telefonu
Snadná on-line rezervace z webového prohlížeče

Dovolím si ještě doplnit pro inspiraci videem, které si na základě našeho vzoru (pro své členy a hráče) sám připravil Martin Kopčák z Pilsner Golf Resortu Hořehledy. Stejně jako my, využil nahrávání obrazovky přes aplikaci Loom (a zvládl to i v rámci free verze).

Další možnosti rezervace hry

V průběhu jarních měsíců přibudou ještě dva další rezervační kanály. Budou jimi nejprve webový portál Týčko a poté také mobilní aplikace stejného názvu. Zde budou shromážděna pro výběr všechna hřiště, která používají systém Štafle.

Webový portál Týčko

Plánované spuštění portálu je v první polovině dubna. Rezervace na portálu bude probíhat identickým způsobem jako na rezervační stránce hřiště, takže se budete dobře orientovat. Portál bude fakticky jen rozcestníkem, kde si najdete hřiště, na kterém chcete hrát a rezervovat hru. Samotná rezervace a komunikace již probíhá na přímo s daným hřištěm. Portál bude přehledný, bez reklam a obtěžujících nabídek. Nejrychlejší možnou cestou Vás tak dovede ke kýženému cíli, kterým je rezervace golfové hry. a Podívejte se (prozatím na grafické návrhy) jak bude portál vypadat:

qzvnqrnz.png



Mobilní aplikace Týčko

Plánované spuštění aplikace je v květnu. Rezervace v aplikaci bude probíhat identickým způsobem jako na webovém portálu, takže se budete dobře orientovat. O aplikaci platí stejně jako o portálu, že bude fakticky jen rozcestníkem, kde si najdete hřiště, na kterém chcete hrát a rezervovat hru. Samotná rezervace a komunikace již probíhá na přímo s daným hřištěm. Aplikace bude přehledná, bez reklam a obtěžujících nabídek. Nejrychlejší možnou cestou Vás tak dovede ke kýženému cíli, kterým je rezervace golfové hry. Do budoucna přibudou funkce vázané na profil uživatele jako přehled turnajů, možnost přihlášení na turnaj, zobrazení elektronické členské karty a další. Podívejte se (prozatím na grafické návrhy) jak bude aplikace vypadat:

01.jpg





Další propagace portálu Týčko a komunikace směrem k hráčům

Hra s novináři na Greensgate

na 5.4. na v Greensgate naplánována společná hra s golfovými novináři. Cílem je zajistit komunikaci o novém rezervačním systému směrem na golfisty. Výstupy by měly být k dispozici v první části dubna v on-line médiích a na začátku května v tištěných médiích. Novináři projevili zájem jak o tuto akci, tak i o dané téma a všichni bez výjimky přislíbili, že se této novince budou detailně věnovat. Na Greensgate bych v úzkém kruhu účastníků rád vysvětlil všechny souvislosti vzniku nového systému a pohled ze strany provozovatele hřiště budou poskytovat manažeři Greensgate a Darovanského Dvora, Martina Lešová a Michal Vlček.

On-line ppc reklama
V období od května počítáme se spuštěním on-line reklamy na portál a ke stažení mobilní aplikace.

Týčko Open Tour
Stále uvažujeme i o vypsání Týčko Open Tour 2023 po hřištích, která používají Štafle. Řada z Vás deklarovala ochotu takovou tour podpořit. Formát a rozhodnutí o pořádání, či nepořádaní, zveřejníme v průběhu dubna. Na rovinu, zvažujeme naše možnosti a priority, abychom především v co nejbližší době dodělali funkcionality v rámci systémů Štafle a Týčko. Obáváme se, aby nám promotérství nesebralo potřebný čas a koncentraci na vývoj.
 
Hezký. Nicméně patřím mezi zřejmě mizivé procento hráčů, kterému vyhovuje mít vše v jedné appce, čerpat výhody typu hry zdarma za nasbírané Teecoiny, slevy za použití karty ČSOB, samoodbavení ap.
@mkopcak má na rozdíl ode mne tvrdá data, která mu ukazují, že takových je nás jen zlomek. OK, beru.
Nicméně stejně se nemohu zbavit dojmu, že Týčko bude nyní jen pracně dohánět a opisovat z Teetime, nic nového a přínosného nevidím. Asi to musí být fakt velká úspora pro hřiště, když tohle upřednostní.
Blíží se to situaci, kdy některé restaurace berou karty a jiné jen cash. Pokud nemusím, tak do těch druhých nechodím.
 
Hezký. Nicméně patřím mezi zřejmě mizivé procento hráčů, kterému vyhovuje mít vše v jedné appce, čerpat výhody typu hry zdarma za nasbírané Teecoiny, slevy za použití karty ČSOB, samoodbavení ap.
@mkopcak má na rozdíl ode mne tvrdá data, která mu ukazují, že takových je nás jen zlomek. OK, beru.
Nicméně stejně se nemohu zbavit dojmu, že Týčko bude nyní jen pracně dohánět a opisovat z Teetime, nic nového a přínosného nevidím. Asi to musí být fakt velká úspora pro hřiště, když tohle upřednostní.
Blíží se to situaci, kdy některé restaurace berou karty a jiné jen cash. Pokud nemusím, tak do těch druhých nechodím.
Pokud je ti zároveň jedno, že daná restaurace využívá všechna tvá data (kolik platíš, co jíš, s kým si přišel, jak často tam chodíš,...) ke svým vlastním obchodním aktivitám a zároveň je dodavatelem pokladního a rozvážkového systému pro 80% ostatních restaurací, pak je tvé srovnání asi v pořádku.

Pro využití se nerozhodla jen malá hřiště, kde by snad mohla být motivací úspora financí. Nový systém používají i největší a nejhonosnější resorty v ČR. Možná právě proto, že ctí určité parametry férové hry a nechtějí, aby byl český golfový svět ovládán jediným člověkem.

A jistě, zaznělo to tu už mnohokrát - zákazníka to vůbec nemusí zajímat. Ale dle mého by mělo...
 
@Dalibor7 Koukám, že v ČSOB už není právě Karlštejn, Dýšina, Mariánky. Buky i Kotlina tam je. Je otázka, jestli to bude pokračovat.

Zároveň, třeba v ČGK jsou Karlštejn i Mariánky a ČGK je napojen přes TeeTime, ne?
 
Webový portál Týčko

Plánované spuštění portálu je v první polovině dubna. Rezervace na portálu bude probíhat identickým způsobem jako na rezervační stránce hřiště, takže se budete dobře orientovat. Portál bude fakticky jen rozcestníkem, kde si najdete hřiště, na kterém chcete hrát a rezervovat hru. Samotná rezervace a komunikace již probíhá na přímo s daným hřištěm. Portál bude přehledný, bez reklam a obtěžujících nabídek. Nejrychlejší možnou cestou Vás tak dovede ke kýženému cíli, kterým je rezervace golfové hry. a Podívejte se (prozatím na grafické návrhy) jak bude portál vypadat:

Koukal jsem ted na "neverejnou" testovaci verzi, a z pohledu vyvojare maji jeste co delat kdyz jim zbyvaji max 2-3 tydny :) Ale web vypada i appka vypadaji pekne :)
 
Navic - kdo to dnes dela na webu respektive na webu v mobilu???

Tady si dovolím za sebe oponovat - často třeba já. A podle statistik několika webů z různých odvětví - v ČR je to pořád cca 50% lidí. V cizině je ten poměr více ku mobilům, ale tam ten vývoj šel trochu jiným směrem a ten důraz na koncové uživatele (rozuměj, jak z nich vytřískat více peněz individuálně) má náskok. Né každý má nadšení pro mobilní telefony - a ať vytvoříš aplikaci pro mobil jakou chceš, tak funkční řešení na pecku / tabletu je dle mého názoru nezbytnou podmínkou. Především v ČR. Uznávám, že aplikace v mobilu jsou skvělé, ale aplikace v mobilu by měly především být aplikacemi, které umožňují něco dělat rychle, efektivně. Velmi mě mrzí, že se sem tam setkávám s tím, že se nejdříve řeší pohodlí "koncových stanic" od pohodlí "rodičovského systému" - ergonometrie přístupné z webu. Zároveň i webové aplikace lze tvořit tak, že by byly nativně využívány jako appky v mobilu, technologie na to jsou. Bohužel by to znamenalo, že se příjem oněch platforem prostě sníží. To je hlavní důvod, proč ve výsledku musíš jednu věc řešit vícekrát pro každou platformu. Chápu to, znám to, kde se komerčně tím živím (resp. živil jsem se), tak to prostě tak je, ale úplně mě jako zákazníka nefascinuje řešit, jestli aplikace všude vypadá stejně, protože prostě všichni v širší rodině nemáme iphony (android...) a s nimi spojený ekosystém. A proč by ti ostatní nemohli mít stejný komfort.

Například proto, že chci mít možnost se přihlásit někam jednoduše i z jiného compu, než zrovna jsem, případně mám vybité tel atp. Podle mého funkční webová (centrální) app/web je základ.
 
Upraveno:
To velmi malé procento, které hraje tak hodně, že si nezapamatují kdo je v jaké app, to samozřejmě drobně postihne.
ale zrovna ti by měli být nejvíce hýčkáni (já k nim bohužel nepatřím :cry::D)
 
ale zrovna ti by měli být nejvíce hýčkáni (já k nim bohužel nepatřím :cry::D)
Ale kým? Když tu myšlenku rozvinu, jde o golfové "prostopášníky", kteří nepřilnuli ke konkrétnímu hřišti. Hřiště je dozajista rádo za každého platícího hráče, ale nemá příliš mnoho nástrojů, jak ho odměnit. A vždy budu raději investovat do svých členů a častých návštěvníků než do feečkaře, byť pravidelného. Max se ho pokusím přesvědčit, aby se stal členem u nás:).
 
Ale kým? Když tu myšlenku rozvinu, jde o golfové "prostopášníky", kteří nepřilnuli ke konkrétnímu hřišti. Hřiště je dozajista rádo za každého platícího hráče, ale nemá příliš mnoho nástrojů, jak ho odměnit. A vždy budu raději investovat do svých členů a častých návštěvníků než do feečkaře, byť pravidelného. Max se ho pokusím přesvědčit, aby se stal členem u nás:).
Ano, to je myšleno pro daný klub, ale já spíš myslel golfovou obec jako celek (a tito jsou prospěšní globálně).
Některé kluby mají takovou základnu členů, že ho FFE-čkaři až zase tak bolet nemusí, ale je určitě spousta takových, u kterých je to naopak.
Navíc kluby, které mají pro své členy velmi příznivé členské ceny (tzn. nízké), tak až zase tak moc z toho člena nemají a proto se může FFE-čkař, který se na daném hřišti párkrát za sezónu protočí za plné FEE i podobně oplatit jako řádný člen. Je to ale případ od případu různé.
 
spousta app v mobilech je tak nešťastně udělaných, že je lepší na mobilu fungovat přes jejich normální web.
Mám tak několik odkazů na ploše mobilu. Bohužel.😐
 
Pokud je ti zároveň jedno, že daná restaurace využívá všechna tvá data (kolik platíš, co jíš, s kým si přišel, jak často tam chodíš,...) ke svým vlastním obchodním aktivitám a zároveň je dodavatelem pokladního a rozvážkového systému pro 80% ostatních restaurací, pak je tvé srovnání asi v pořádku.

Pro využití se nerozhodla jen malá hřiště, kde by snad mohla být motivací úspora financí. Nový systém používají i největší a nejhonosnější resorty v ČR. Možná právě proto, že ctí určité parametry férové hry a nechtějí, aby byl český golfový svět ovládán jediným člověkem.

A jistě, zaznělo to tu už mnohokrát - zákazníka to vůbec nemusí zajímat. Ale dle mého by mělo...
Napřed přiznám, že to, zda restaurace využije má data z placení kartou. to mne opravdu nezajímá. Nemohu to ovlivnit, neřeším. Jiný přístup by znamenal karty nepoužívat, nejen v restauracích, a to opravdu není trend tohoto století.

Nicméně se mýlíš, že to zákazníka nezajímá - zákazníkem je přece každý golfista, tedy i já, a právě proto mne netěší, že je to pro mne čím dál složitější, vyznat se v tom, kudy na které hřiště, za jakých podmínek, ...
Omlouvám se všem, kdo hrají pořád dokola své domácí hřiště a problém jde mimo ně, ti nemusí číst dál. Ale pro to malé procento těch, co hrajeme často a více hřišť (opakovaně jsem si přečetl, že takoví rezorty neživí; chápu, ale ani naše peníze nesmrdí), tak ti fakt nemají důvod k jásotu.

Abych byl konkrétní, loni jsem si udělal pár výletů typu Karlovarský kraj, Jižní Čechy ap. Na každém jsem hrál 5-6 různých hřišť, všechna ten rok poprvé, a u řady z nich jsem si mohl vybrat z několika způsobů, jak si rezervovat fee. Např.:

Cihelny - je lepší je hrát za doplatek ČGK, za 50% slevu Golfhäftet, nebo využít voucher na slevu od GolfPlanu?
Mariánky - Golfhäftet, ČSOB Premium nebo ČGK?
Karlovy Vary za ČSOB Premium nebo ČGK?
Kynžvart je výhodnější přes ČGK nebo voucher GolfPlanu?
atd., atd.


Že to vychází různě ve všední dny a o víkendech, nebo že v tom může hrát roli reciprocita domovského klubu ani nezmiňuji (sorry, řeším to, protože jsem šťoura puntičkář, i když by mne to finančně nemuselo zajímat).
Až se Týčko skutečně rozjede, bude to o další subjekt komplikovanější a ještě méně pohodlné.
 
Napřed přiznám, že to, zda restaurace využije má data z placení kartou. to mne opravdu nezajímá. Nemohu to ovlivnit, neřeším. Jiný přístup by znamenal karty nepoužívat, nejen v restauracích, a to opravdu není trend tohoto století.

Nicméně se mýlíš, že to zákazníka nezajímá - zákazníkem je přece každý golfista, tedy i já, a právě proto mne netěší, že je to pro mne čím dál složitější, vyznat se v tom, kudy na které hřiště, za jakých podmínek, ...
Omlouvám se všem, kdo hrají pořád dokola své domácí hřiště a problém jde mimo ně, ti nemusí číst dál. Ale pro to malé procento těch, co hrajeme často a více hřišť (opakovaně jsem si přečetl, že takoví rezorty neživí; chápu, ale ani naše peníze nesmrdí), tak ti fakt nemají důvod k jásotu.

Abych byl konkrétní, loni jsem si udělal pár výletů typu Karlovarský kraj, Jižní Čechy ap. Na každém jsem hrál 5-6 různých hřišť, všechna ten rok poprvé, a u řady z nich jsem si mohl vybrat z několika způsobů, jak si rezervovat fee. Např.:

Cihelny - je lepší je hrát za doplatek ČGK, za 50% slevu Golfhäftet, nebo využít voucher na slevu od GolfPlanu?
Mariánky - Golfhäftet, ČSOB Premium nebo ČGK?
Karlovy Vary za ČSOB Premium nebo ČGK?
Kynžvart je výhodnější přes ČGK nebo voucher GolfPlanu?
atd., atd.


Že to vychází různě ve všední dny a o víkendech, nebo že v tom může hrát roli reciprocita domovského klubu ani nezmiňuji (sorry, řeším to, protože jsem šťoura puntičkář, i když by mne to finančně nemuselo zajímat).
Až se Týčko skutečně rozjede, bude to o další subjekt komplikovanější a ještě méně pohodlné.
Myslím, že se motáme v kruhu a každý si meleme to svoje. Dozajista máš v mnoha bodech pravdu, stejně jako se v mnoha jiných pleteš. Naštěstí jsme každý jiný a můžeme si vybrat, co nám vyhovuje. Díky bohu za to!
 
Čistě z pohledu hráče mi TT vyhovuje a už jsem si zvyknul i na tu jejich verzi - a je pro mě lepší, když je to všechno nebo skoro všechno v jednom systému. Ale co se týká majitelů hřišť, tak je chápu, že obchodně může být nebezpečné mít na trhu jen jeden subjekt - a třeba v zahraničí jsem si hledal vždycky časy přes stránky konkrétního hřiště, kam jsem chtěl jít hrát a prokliklo mě to taky do nějakého jejich systému a vlastně jako uživatel nevím, který je to je a je mi to vcelku jedno - hlavně, že tam vidím časy a jestli je volno nebo ne a kolik lidí hraje atd. - ale je fakt, že pak jsem tam spíš volal na recepci.... TT je super, když je člověku tak nějak jedno, kam jde hrát, rychle projede hřiště, kde je volněji a kde ne a rozhodne se.... nemusí brouzdat přes stránky hřišť a někam se proklikávat. No dokud budou ty aplikace jen dvě, tak to nějak přežiju.... i teď jsou třeba v CGK některá hřiště on line, některá offline a nějak se s tím dá žít.... hlavně, když to půjde jednoduše a on line, protože volání telefonem je otrava a určitě to zabírá zbytečně i čas recepce - loni jsem na jednom hřišti dostal i vynadáno od recepce, co tam volám, když to můžu řešit přes TT on line.
 
VELKÝ dík za spolupráci a podporu 19.jamky patří těmto Jamkařům a
Back
Nahoru Bottom