Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
já myslel, jestli jsem to třeba nedal na nějaké blbé místo a lepší by to bylo někam jinam.Pomohl bych rád, ale jak jako? MGI jsem v ruce neměl..
Tak to nejsem ten pravej, taky většinou nevím kam. Nicméně, nikdo se neozval, možná tu X4 nikdo kdo to tady čte nemá.já myslel, jestli jsem to třeba nedal na nějaké blbé místo a lepší by to bylo někam jinam.
právě, to už přesluhuju. Ale nevíš o někom, kdo by s tím mohl mít zkušenost? Díky předemJá nebudu mít elektriku dřív jak v 50 letech
Právě kvůli tomu, že mám hodinky, bych volil tu X4. Díky za reakci, fajn den, j.Tak to nejsem ten pravej, taky většinou nevím kam. Nicméně, nikdo se neozval, možná tu X4 nikdo kdo to tady čte nemá.
Na hřišti potkávám spíš Navigátory.
Mě osobně přijde otočné přední kolečko teoreticky super (ale nemám s tím osobní zkušenost). U motocaddy ho nemám a ta manipulace když potřebuješ zatočit nic moc. Navíc se pořád povoluje to seřizování aby jel vozík rovně, takže buď šteluju při každé druhé hře, nebo furt trochu někam zatáčí.
Ze zobrazovaných údajů vozíkem mě nic nezajímá, vše mám v hodinkách.
Já měl Navigator (teď ho zdědil syn) a vzhledem k tomu, že má 2 motory a DO, tak to asi moc srovnat s X4 a X5 nejde.
díky moc, tomu rozumímNo, jestli se rozhodujes jsem kvůli tomu, jestli je přední kolečko pevné, nebo ne, tak mi to přijde zanedbatelné - v podmínkách na hřištích v ČR. Cenový rozdíl podle mě, nebo co jsem rychle koukal, je tak cca max deset procent? Podle tabulky níže pak ještě nějaké vzdálenosti fce (podle mě úplně k ničemu). Kolečko pevné nebo otočné - můžeš zablokovat. Takže bych ti poradil - výber si z nich podle barvy. který se ti bude víc líbit. Aby s tebou byl co nejdéle. Obojí udělají plus mínus úplně stejnou službu. Koukni na ty příslušenství k tomu, kdo co nabízí. X4 bych se za sebe nebál, pokud se ti líbí. A ty ušetřené 2-3 litry bych věnoval na nějakou hru na pěkném hřišti.
Zobrazit přílohu 32476
Jasný, přesto díky.Já měl Navigator (teď ho zdědil syn) a vzhledem k tomu, že má 2 motory a DO, tak to asi moc srovnat s X4 a X5 nejde.
Já nebudu mít elektriku dřív jak v 50 letech
Nevím, jak jsi vysoký, ale asi bude k tomu držáku na deštník třeba i extenderTak se musím přiznat, že ho mám taky. Donutilo mě k nákupu přetěžované koleno, vzal jsem ten úplný základ MGI x4, stál mě 17k.
Poprvé jsem vyjel teď na tom Karlštejně a byla to neskutečná pomoc, splnil přesně to, co jsem očekával, ušetřil mi spoustu sil a hlavně mě nebolelo koleno po hře.
Zatím tedy hodnotím tenhle model velmi kladně. Baterka si s Karlštejnem poradila, po 18j pořád zelená. Je to lehce skladné, do kufru se vejde parádně.
Akorát je potřeba pár věcí dokoupit, je to holátko, min. ten držák na deštník a asi i na tu skorekartu.
Tak z něj sundej ty omotávky, co tu doporučoval Bohouš...
Takže buď jiný nebo přegripovat nějak deštník
Stačí jen olej ve spreji, např. WD-40… Dle manuálu nutno čas od času promazat osy, jinak začnou vrzat, …
Takže když si nastříkám boky WDčkem aby se hýbaly a na hlavě si udělám tejp ze stříbrný, abych ji nezvedal, tak se prodloužím a zbavím topinek a krtků?