Nové
  • Prohlížíte si 19.jamku jako neregistrovaný uživatel s omezeným přístupem.
    Pro vytvoření nových témat, přístupu do neveřejných částí fóra, možností reakcí atp. se zdarma zaregistrujte nebo se přihlašte.

Mám HCP....a co teď?

sirsvasek

Nováček+
Ahoj všem, jsem úplný nováček, který akutálně neví, kudy kam...rád bych začal jezdit turnaje, HCP jsem dokončil minulý týden.

Otázka teď zní, moc teď nevím, kudy se vydat...cílem je, abych mohl jezdit turnaje, musím být registrován v nějakém clubu?

Moji vizí je jezdit po republice, zkoušet všemožná hřiště, zlepšovat se, zkoušet turnaje, proto se mi členství v clubu, kde jsem dělal HCP (Hostivař), příliš nevyplatí.

Koukal jsem na ty Pyšely...tam mi to připadá fajn cenově. Máte někdo obdobnou zkušenost, kdy jste začal a najednou nevěděl, kudy kam?

Zároveň hledám parťák a/y na společnou hru (Praha, střední Čechy)

Díky za rady!
Honza
 
Ahoj,
ano. Na zacatku je to celkem normalni stav. Pysely clenstvi je prima, pripadne CGK ci cokoliv, kde nejsi vazan.

Jinak na turnaje muzes bez problemu sam, netreba chodit s nikym. Jen si vyhlidni idealne ty, co jsou trosku delane pro tvou HCP kategorii.
 
Vítej na jamce! Pro tyhle začátky a seznamování se s hrou a pohybem po hřišti (to se moc na kurzech neprobírá) jsou ideální hcp dny. Za naší jamku ti samozřejmě doporučím naše Sunset pondělky na Zbraslavi. [emoji6] Jsme tu vesměs milí a přátelští. "Průvodce" se tam určitě nějaký najde. Třeba já. [emoji41]
 
A abys mohl jít turnaj na úpravu hcp tak musíš být registrovaný. V jakémkoli klubu.
 
Vítej na jamce! Pro tyhle začátky a seznamování se s hrou a pohybem po hřišti (to se moc na kurzech neprobírá) jsou ideální hcp dny. Za naší jamku ti samozřejmě doporučím naše Sunset pondělky na Zbraslavi. [emoji6] Jsme tu vesměs milí a přátelští. "Průvodce" se tam určitě nějaký najde. Třeba já. [emoji41]
Ahoj, děkuji za uvítání.